C3 HDi 70 FAP by 1587 VTS

liberty

Well-known member
... npr berlinga sam kupio hdi jer mi s njim benzinac nikako nije išao (razlika u početnoj cijeni cca 14.000 kn kao i kod c3 ako se ne varam)
da sam kupio berlinga benzinca - imam osjećaj da ga više nikad ne bi mogao prodati (to nije slučaj kod c3)
zatim, s berlingom sam do sada godšnje napravio puno km (ubuduće pretpostavljam da više neću)
a s c3 ću u 1. godini napraviti možda 14.000 km, a pretpostavka je da ću idućih godina s njim raditi ispod 10.000 km
u svemu tome nisam vidio isplativost c3 hdi

vozio sam različite dizele, turbodizele, atmosferske benzince i turbobenzince...i i dalje se najbolje osjećam dok vozim atmosferski benzinac od 4 cilindra....tako da iako možemo govoriti o lagodnosti vožnje turbodizela, njegovoj maloj potrošnji ali ja nigdje nisam našao svoju računicu za kupnju c3 hdi, a niti me privlači vožnja turbodizela.

s druge strane - za ekog tko voli turbodizele, uživa u njihovom načinu vožnje i radi dosta kilometara godišnje - hdi je prava stvar. još ako vozi srebrnog c3 kao što je moj - gdje ćeš veće sreće
lijep je auto pokretača teme, a siguran sam da mu kao i za moj često kažu - jel to novi c3, u šta je dobar....da, c3 zaista ima fenomenalnu formu, pogođen je jako


još puno ugodnih kilometara u c3 želim pokretaču teme te da nas i dalje izvještava prelijepim slikama o svom iskustvu sa c3:)
 

1587 VTS

New member
Nema do visokih okretaja ko na VTSu, nemoj lagati ovaj napaceni narod :D

To drzanje ceste, uletavanje u zavoje, samo ih nizes iza sebe, atmo zvuk... :cool:
Istina, brate, cesto me uhvati nostalgija za njim.. Al eto, 6 godina smo se druzili, sad je doslo novo doba, sad je tu C3. A on bas ne vuce za okretajima i slalomom po zavojima, s njim se opustas i uzivas u suprotnoj dimenziji :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Istina, brate, cesto me uhvati nostalgija za njim.. Al eto, 6 godina smo se druzili, sad je doslo novo doba, sad je tu C3. A on bas ne vuce za okretajima i slalomom po zavojima, s njim se opustas i uzivas u suprotnoj dimenziji :)

Reko bi, jedan moj prijatelj, voziš i piješ kafu!!
 

Ciki vts

New member
Istina, brate, cesto me uhvati nostalgija za njim.. Al eto, 6 godina smo se druzili, sad je doslo novo doba, sad je tu C3. A on bas ne vuce za okretajima i slalomom po zavojima, s njim se opustas i uzivas u suprotnoj dimenziji :)
Kad se vidimo ti dam kola da se prisjetis svega ;)

Pa ces onda prodati C3 :D
 

RI-C3

New member
Prije nego što je autor ove teme kupio dizela,govorio je sve u superlativima o benzincina a sada je okrenuo ploču;)

ma ubiti ja sam zadovoljan sa svojim benzincem nego jedino ta potrošnja me uvijek hebe.Sada u zimi opet se gradska vožnja povečala na 9 lit /100 km.
Da nemam financijskih problema nebi se nikada vjerojatno žalio na svoj atmosferac:)
 

1587 VTS

New member
Ja uvijek pricam o benzincima u superlativima, to se nije promijenilo.. Vidim da niste shvatili poantu.. Ovdje pricamo o C3, a u karakter tog auta mi se benzinac ne uklapa, po meni je on stvoren za turbodiesel. Ni sekund nisam dvojio prilikom kupnje, tocno sam znao sto i zasto biram i nisam se pokajao, dapace. Lezernost, opustenost, zilavost i ekonomicnost. C3 je "mala barkica", to nije auto koji vuce za okretajima, saltanjima pred blokadom kako bi se izvukao maksimum iz njega (ni mjenjac mu nema karakteristike koje bi pri tom pruzale uzitak), niti je zabavan prilikom jurcanja zavojima. Tko od C3 ocekuje takve osobine, kriva je osoba u pravom autu. Taj auto pruza uzitak u drukcijoj dimenziji i zato mu HDi sjeda ko kec na desetku. Primjera radi, da sam birao ford fiestu ne bih uopce gledao diesel jer je to auto dijametralno suprotnog karaktera i voznih manira, a to zna svatko tko ih je bar jednom provozao. Ne kazem da su C3 benzinac i Fiesta diesel losi auti, naprotiv, ali meni nisu prirodan odabir. Ja na to tako gledam. To mi ne ide skupa, isto kao, primjerice, C5, C4 Picasso, Berlingo benzinci, ili C2 VTS HDi, DS3 HDi, C1 HDi i sl. To je moja poanta.
 

liberty

Well-known member
a ja se nadam da ću ubrzo mijenjati aute i poprodavati citroen ergelu
čisto jer se svako toliko zaželim promjene:D

ne, mali 68ks hdi je odlična stvar, često na mjerenjima pokazuje da ima više snage od deklarirane. lijepo se vozi - leggero
 

Krky

Lakerski profesionalac
a ja se nadam da ću ubrzo mijenjati aute i poprodavati citroen ergelu
čisto jer se svako toliko zaželim promjene:D

ne, mali 68ks hdi je odlična stvar, često na mjerenjima pokazuje da ima više snage od deklarirane. lijepo se vozi - leggero

Zlatne su ti riječi :palacgore::palacgore:
 

liberty

Well-known member
Zlatne su ti riječi :palacgore::palacgore:
:)

vozio sam taj mali hdi samo u drugom autu (ford fiesta)
ljepše mi razvija snagu od renaultovog dci-a slične snage
bolje mi je usklađen odnos motor-mjenjač
potrošnja je zaista mizerna
a kad uhvati zalet - nema mu kraja:)
 

1587 VTS

New member
Dobar dan svima!

Dugo nisam pisao, evo me nazad, pocnimo s izvjescem.

Stanje na satu 22500 km. Sad vise ne mogu reci da je bezgresan – izgorile su dvije sijalice :surprised: :D Na 21228 km ciknula je lijeva od kratkog svjetla, a nedugo zatim na 21854 km svirnula je i lijeva kociona u stopu. Tu bih dodao dvije stvari.
Prvo: svaka cast konstruktorima, izmjena je „prosta ko pasulj“, nije potreban nikakav alat, a i pristup je odlican, situacija koja je na danasnjim autima cesto ko kisa u pustinji. Izmjena u 10s i naprijed i nazad, a znao bi i osnovnoskolac. Pa nek neko kaze da je Francuz kompliciran :thinking: Primjerice kod Ford Fieste za izmjenu zaruljice u prednjem faru potrebno je cak i otpustiti prednji branik kako bi se oslobodio pristup vijku od fara koji se mora skinuti da bi se izmjenila obicna zarulja :doh:
Drugo: Sok i nevjerica – ne postoji upozorenje za izgorenu zarulju :wtf: Ne budi lijen, pitam u servisu je li to moguce (stari C3 je to imao nakon 2005. cak i u najvulgarise opremi), na sto sam dobio obrazlozenje kako na C3 A51 vise nema te opcije jer je na starom modelu stvaralo probleme i ukljucivalo se ponekad i bez razloga pa su ga na novom jednostavno – ukinuli. Po meni totalno krivi pristup problemu. Govorim sve ovo jer smatram to upozorenje vrlo korisnom, prakticnom i pametnom funkcijom.

Buduci da preferiram Philips autozaruljice, naprijed sam stavio seriju Xtreme Vision, a nazad Vision Plus.





Sve promijenjene u paru. I jedne i druge daju nesto malo vise svjetla, prednje i neznatno bjeliji snop. Xtreme vision je nijansu bolji od standardne zarulje, ali definitivno ne vrijedi novaca (249 kn H7 par), a ima i kraci vijek tako da iduci put stavljam seriju Longlife. Tako ako je netko slucajno u dilemi, moj savjet je da ih zaobiđe.

Ostalo je za 5, savrseno kao i prvog dana. Osim jednog detalja. Pocastio sam ga felgicama. Originalne Valonga 16, narucene nove kao dodatna oprema u Citroenu, gume sam prebacio.




Originalne celicne u kompletu s ratkapama i vijcima su na prodaju, o tome detalji u drugoj temi.

Nemam jos nekih kvalitetnih slika, ubacit cu ih naknadno, ali to izgleda ovako:



Eto toliko za sad, da ste u toku :)


Zelim vam cestit Bozic i sretne nadolazece praznike kao i sve najbolje u Novoj godini!

Zivili!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Na vrh