C3 by NightSTALKER93

DS9

Active member
U vezi ulja u kućište filtera za vazduh, osim preko problematičnog iberlaufa mislim da se manja količini može naći i kada popusti turbina. Doduše, koliko sam video takvo stanje može duže potrajati (desetine/stotine hiljada km), odnosno nije kritično, osim naravno u slučaju kada je oštećenje turbine takvo da iza sebe ostavlja dimnu zavesu ili zvuk aviona.
 

Milosh

Test
U vezi ulja u kućište filtera za vazduh, osim preko problematičnog iberlaufa mislim da se manja količini može naći i kada popusti turbina. Doduše, koliko sam video takvo stanje može duže potrajati (desetine/stotine hiljada km), odnosno nije kritično, osim naravno u slučaju kada je oštećenje turbine takvo da iza sebe ostavlja dimnu zavesu ili zvuk aviona.
Hvala, mada mi to opet zvuči nevjerovatno, jer kontam kako u usisnoj grani uvijek postoji ogroman protok vazduha u smjeru od filtera ka iberlaufu i turbini, pa mi nije jasno u kojim uslovima nešto može da se vrati nazad do filtera. Najmanji razmak između filtera i iberlaufa/turbine koji sam ja vidio je oko 30 cm, dok je kod nekih možda i 1 metar.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

DS9

Active member
Pa, možda i grešim, ali je to ono što sam video na 1,4 HDi, s tim što se radi o tragovima ulja, a ne o količini koja curi ili kaplje. U svakom slučaju potrošnja ulja u okvirima do oko 2 L za nekih 10000-15000 km pokazuje da to nije bitan problem, do daljnjeg.

U vezi konstrukcije tog motora, ako već nije bilo u nekoj od tema - ovo može biti zgodno za ljubitelje španskih serija ili filmova :angel:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=9cPWLfPgCGQ[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mogao si okretaje dignuti na 2.222 :D
Šala mala, čestitam na jubilarki, i nek bar toliko još okrene :cool:
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Grrrr...:gaah: :gaah: :gaah:
Jučer sam prejako potegnuo kvaku vozačkih vrata i ostala mi je u ruci..
Idem danas gledati kak se to rješava i nađem na citroen serviceu:

i na c3 forumu UK-a: https://citroenc3owners.com/tips-for-any-citroen-c3-f8/c3-door-handle-removal-t161.html

Ugl, :cenzura::cenzura::cenzura:em se sa time nekih zadnja 2 sata i tu i tamo uspijem nekako namjestiti, ali svaki puta kad potegnem kvaku mehanizam van ispada...i čini se kako sam 'uredio' ležište te male šipkice koja prenosi silu na sajlu koja otvara vrata...to ležište je 1cm ili nešto iza te šipkice...Ovaj mali obrnuti "C" što sam vješto nacrtao na slici:

Ovo zaokruženo:



Usput, imal' ne'ko viška kvaku za vozačka vrata? :confused: :D
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Grrr, danas ujutro nije htio zapaliti - uopće, tj. možda na kratko i poslije toga ništa, samo na 'suho' vergla...
Uzeo sam OBDII skener s eBay što sam naručio i 2 stvari sam uočio:
Voltaža, jel to prenisko?
Greška P1351, iskustva?
Oznaka baterije

Za sada sam ga stavio na punjač, pa ćemo vidjeti...nadam se da je samo to u pitanju. Ima netko preporuku za takav/alternativni akumulator u slučaju da zbilja je do njega? :D


******
Na linku
P1351 IDM input circuit Malfunction/Ignition coil control circuit High voltage

Što je IDM input circuit? :thinking:
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A bo... malo mi se čini niska voltaža, možda je alternator zeza? Odi do električara najbolje
 

Milosh

Test
Taj napon nije napon novog i potpuno zdravog akumulatora ali nije ni toliko nizak. Na toliko volti je npr. vecina akumulatora nakon 2-3 godine i nastavljaju raditi dalje.

Drugo, cim ti vergla rekao bih da nema veze sa akumulatorom, a to potvrdjuje i greska, koja kaze da je neki problem sa paljenjem smjese.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Nažalost, izgleda da je nešto zaje*anije od svega navedenoga...greška koju baca nema veze s ničim, regulator pritiska goriva ili pumpa goriva ne štimaju, zuji pumpa kad se da kontakt...sutra će do Purića, bit će skupo čini se...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Grijači
Na ovim temperaturama? Sumnjam. Upalio bi ga otežano, kad nabije tlak, i do -8°C, ali bi pljunuo dosta dima. Senzor regulatora pritiska možda. Možda je potegnulo vlage, pa radi sr?anja.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Izgleda da je regulator pritiska, pumpa goriva ili nešto sa time povezanim. Grešku koju je očitao nema veze s vezom...
Jučer na dvorištu na dijagnostici, jednom dok je uspio nakratko upaliti se vidjelo da kao ima kratko pritiska goriva i nakon toga više ništa.
Nazvao sam ujutro vučnu službu i odvezli smo Citrača Puriću, pa ćemo vidjet danas/sutra kada stignu napraviti dijagnostiku što je...:(
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma


Riješeno je bilo do petka 28.9. Pumpa goriva je kihnula pa nije bilo pritiska, logično.

Isto popodne sam odmah jurio na tehnički jer sam se sjetio da rega ističe 2.10. i onda juri, osiguranje, tehnički, amo-tamo...ali sve obavljeno u jednom danu, pa sad mir neko vrijeme.


Cca. 236tkm na vuri, teramo dalje. Na redu je mali servis, od prošlog je otišlo oko 11,5tkm, pa ga čeka friško ulje i filter. :cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
sa cijenama rokaju i više od nekih ovlaštenih servisa.
ako je to onaj purić koji servisira dizne i injektore, jednom sam sa njima tel. dogovarao popravak dizni za viličar, i bili su više nego susretljivi.

inače, trojki plava super stoji
 
Na vrh