C3 by NightSTALKER93

Evo i moje zvijeri. :)





Nebesko plava boja. Uvežen iz francuske. Rođen 2010. Punih 50kW iz 1.4HDi motora. Kupljen je preko autokuće iz Svete Nedjelje prije...ima sad već 3 mjeseca. Bilo je na njemu 142tkm, još malo i na 150tkm. Možda baš večeras.

Prezadovoljan njime. Full niska potrošnja, manja od 5 l/100. Sa full tankom se sa početnom rezervom dođe bez problema do 920km. Išao bi i više, ali bolje ne riskirati. Vuče jako dobro s obzirom na najslabiji model u seriji. Sve u svemu best-buy mi se čini.
Jučer sam baš išao do Ljubljane po autocesti, imam nekih 110km do tamo, i sve super bez beda. 125km/h na tempomatu i vozi Miško, niz brdo, u brdo samo daj.:palac-gore:

Imam samo jedan problem. Kod nižih brzina (1 i 2 jako, 3 slabije, ali se zamjeti) bez gasa i bez kuplunga (npr. spušatanje niz blagu strminu/kočenje motorom) se čuje konstantno 'struganje'. Znači, s otpuštanjem kuplunga to kreće, a zatim se konstantno čuje. Bio sam i u servisu gdje sam ga kupio, ali su mi tamo samo rekli da je to kao 'normalno' za takve automobile, pa me zanima da li je itko imao takav problem ili čuo za to? Googlao sam, ali nisam naišao na ovaj isti problem. Samo sam siguran da to nije naj normalnije, ali da, vozim se i dalje s obzirom da ne vidim u vožnji nikakvih problema, trzanje, nemiran rad itd. Mijenjač je 'lagan' nema nekih zapreka, možda se nijansu osjeti iz 2 u 3 kad se naglije mijenja brzina.

I s obzirom da uskoro idem na novi servis, 152-153tkm. Obavit ću sigurno zamjenu filter ulja i ulje, ali što još na ovoj kilometraži treba mijenjati? Definitivno ću zupčasti, ali koliko sam uspio pročitati i naučiti, onda se mijenja i vodena pumpa i natezači i remen alternatora itd.? Da li sa original dijelovima ići ili se nešto može i na zamjenske ići. Ovdje imam njegovu "povijest bolesti"



jedino ne piše da kada je i kupljen prije 3 mjeseca da je zamjenjeno ulje i filter ulja po kupnji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èestitke na kupnji ;)
Na toj kilometraži bi ja mjenjao preventvno i pumpu i periferiju... Ne nužno sa orginalnim djelovima, al niti sa najjeftinijim. Na benzincu nisam nikad doživio struganje kod kuplunga... ali ima tu više vlasnika HDi verzije, pa će ti bolje znat reć.

Nego... dvije mi stvari upadaju u oko. Prvo boja, možda je samo stvar fotografiranja, ali ovako mi ne izgleda kao tvornička svjetloplava koja je išla na C3 I. Najbliža mi je plavoj sa novijeg modela, C3 II. Valjda neće smetati, evo tri tvorničke plave sa prvog modela...






A tvoja boja mi liči na boju sa novog modela (i izgleda odlično, ljepša mi je od ove gornje tri):


I druga stvar... gledam taj retrovizor... nema šanse da je tvornički. Jesu li ti isti na obje strane? Vidim i senzor temp na njemu, neznam čudan mi je.

Možda ima kakvo logično objašnjenje za te dve stvari :confused: Meni jedno pada napamet :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Je retrovizor je stvarno kontra c3 jedinice..
za veliki servis se zna kaj sve ide..
ovo kaj ti kak ti struže, treba ustanoviti dali stvarno struže ili je to vibracija..
ako struže, da li je to metalno struganje ili plastično?
ja bi prije sumnjal na vibraciju, ako vibrira, mogel bi donji nosač motora na podu, a za te redizajne smo puno pisali i čitali na ovom forumu da im je bolest letva volana, da ona zna proizvodit zvukove..
moj je 2004g 1.4hdi 50kw ko i tvoj i imam 205tkm i ništa mi ne vibrira, kuplung mi je još tvornički..
valjda zato kaj ga potegnem kad kad sa 205 17-kama 170 po aftobanu i crnim dimom u leđima.. :D
samo ti to teraj, a za ove zvokove si kupi wufer u bunker ko ja.. :D
 
Što se tiče boje, slažem se, to sam odmah i ja primjetio, ali pošto mi zbilja fenomenalno izgleda, jednostavno sam zanemario što je 'nestandardna'. Ali ima jedna stvar koju sam primjetio, sutra po danu fotknem, pa postam.

A što se tiče retrovizora, do sada nisam primjetio da su različiti za razliku od ostalih. Ali zbilja jesu...Djeluju mi nekako kvadratno, dok su na ostalima pravokutni/duguljasti po širini, bar mi se tako vidi...:confused:

Znači servis komplet sve kaj ide, važi.

Ovo za struganje ću pokušat snimiti, pa ako kaj valja pošaljem.
 
Evo slika od 'under the hood'. Nezz jel to upitno, ali zar nisu većinom u boji i unutrašnjost i vanjština(plava vani, bijela, temeljna neka unutar prostora motora)? Pretpostavljam da nije, al opet...pretpostavka je majka svih zaje*a :whistling:







I evo fotka od jučer poslije izlaska! Trebalo je metlat :D





(taman mi pahulja upala u kadar hehe)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bravo mirda na trudu ;) Eto, svaki dan se nauči nešto novo.
A motorni prostor ne lakiraju, samo temeljna.. al ako imaš volje si to sam središ :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Je, i kod mene je prostor motora u nekoj sivoj, ko špric kit..
Al zanimljivo da se ni ne primijeti kad je auto i iz vana takve boje ko i od Franca.. :D
 
ovo kaj ti kak ti struže, treba ustanoviti dali stvarno struže ili je to vibracija..
ako struže, da li je to metalno struganje ili plastično?
Evo, napokon sam nasnimio kratko kako se čuje to struganje...
Nadam se da će se čuti i primjetiti razlika u zvukovima, ubrzanje - usporavanje.
Pokušao sam snimiti u 2. brzini, ali se nije baš čulo dobro, mobitel ne lovi dovoljno dobro zvuk, pa sam ga hitio i snimio u 1. brzini :D

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=y5prg20ACRk[/ame]

Budem još snimio ako treba, al onda na nekoj nizbrdici da se finije da to primjetiti
 
Ne radim to inače, nego je bilo samo zato da snimi zvuk, jer se jednako čuje u 2. brzini, malo slabije, i u 3. još slabije...a nadao sam se da netko će možda znati o čemu se radi, da kad idem kod automehaničara, da dođem pripremljen, da mi ne kaže da mi je gefufna ili cincilator otišel...
 
Na vrh