C2 vtr

C2 VTR

New member
Frend me vozio u njegovom VTR-u, 2003. god i to stvarno sporo šalta i zna se zbunit 1.-2. 2.-1. kad se lagano vozi i da gas..čekaj, ti si stavio noviji softver u servisu i onda malo brže/preciznije šalta ili si to ovako remapiro nekako?
Pozeljno je staviti zadnju reviziju softvera u servisu, mislim da je rev. C1 ili tako nekako, a razlog za takvo saltanje je istrosenost osovine shift actuatora koju je potrebno zamijeniti (skupoooo), ili reparirati (znatno povoljnije).
 

veteer

New member
Pozdrav, evo da i ja prvi puta u zivotu predstavim svoj C2 VTR.
Kupio sam ga novog 2005.g. i prvi sam vlasnik.
Platio sam ga cini mi se 99.500 HRK sa nekim popustima.
Auto od opreme ima sve za VTR osim metalik boje (sto je iznenadjujuce vise opreme nego sto ima VTS model).
Namjerno cu ga usporedjivati sa VTS modelom, jer je to najjaci i najomiljeniji C2 na forumima.
Iskreno, trebao mi je auto za grad, jer u garazi drzim 2004 Imprezu WRX/STI sa 350+ KS. Izbor je pao na VTR jer mi se svojom velicinom, motorizacijom i opremom, a prije svega automatskim mjenjacem ucinio kao u tome trenu najbolji izbor za grad. I iskreno, nisam pozalio, auto je odlican. Nikada ga ne bih mijenjao za VTS model, bez prepotencije :).
Danas, nakon 6 i pol godina ganjanja, uglavnom po gradu (cca 80% gradske voznje, 20% otvorene ceste) nakupio sam preko 110.000 km.
Auto je redovito odrzavan (promijenjeno sve bitno s obzirom na kilometrazu), nikada udaran, vozen ne bas penzionerski, ali to motor, ovjes i kocnice podnose bez problema.
Osim par normalnin "musica" kod VTR modela, nisam imao problema ni sa cime ostalim. Sve na autu radi tip-top, kao prvog dana, a i spomenute musice sam uspjesno otklonio i od tada radi ko svicarski sat.
Mnogi pljuju po ovom modelu, a ja sam siguran da je to radi neznanja i neiskustva sa ovim autom. Auto je genijalan za grad, mjenjac koji svi toliko pljuju, je u bazi isti mjenjac kao kod VTS modela, samo sa nekoliko postotaka duljim zavrsnim prijenosom, i robotiziranom spojkom i biracem brzina. Moj VTR salta malo ugladjenije i brze nego ostali serijski modeli (realno jednako brzo kao rucni u normalnoj voznji - na vise, a na nize brzina salta puno brze nego rucni, sa sinhroniziranim medjugasom...), te razvija cca 128KS@165Nm nakon par "čarolija" :).
Ubrzanja i voznost su malo bolji nego kod serijskog VTS modela...Potrosnja je nesto visa nego kod VTS modela i krece se na otvorenoj cesti od 5.5lit/100km do cca 10 lit po gradu. Auto reagira na gas puno zivlje nego serijski model i meni osobno je to sasvim dovoljno za gradsku voznju.
Od dorada na autu su:
17" Toora C1 + 195/40 Falken ZE 912
Jammex -30mm opruge
Sole straznji top L+D
K&N kit 57i
Bi-xenon projektorske lece u OEM farovima
Zatamnjena stakla
Ti si negdje na Vrbanima kod Getroa jel da?
Znam da tamo vidim ovaj auto....
 

veteer

New member
Evo da se "pohvalim".
Danas krenem iz Beograda za Zagreb i oživi moja noćna mora svih noćnih mora - "bip-bip-bip" ona zvjezdica iznad natpisa AUTO na displeju.
Jučer nakratko zapištalo u BGD u gradskoj vožnji, danas tijekom vožnje par puta, onda na jednom stajanju na odmorištu nakon cca 10 minuta stajanja krenem u rikverc i pojavi se indikacija pregrijanosti rashladne tekućine + taj čuveni BIP istovremeno no odmah je temperatura pokazala 3 crtice i sve OK...

Međutim, dolazim u ZGB i točno na semaforu prvi u redu stojim pod nadvožnjakom i "bip-bip-bip" neće da krene.

Živčani slom!

lza mene ekipa trubi otprilike kao da sam iznio suncobran i ležaljku da se malo opušteno osunčam, a auto ni milimera naprijed...
Dignem haubu i tako par puta nakon 15 minuta upalim ga nakratko tek toliko da polukruzno skrenem ispod nadvoznjaka gdje sam proveo oko sat i pol čekajući da se ohladi (inače mi se ovo događa treći ili cetvrti put otkada imam ovaj VTR i samo kad je vani vruće ovako kao danas). Uspijem ga upalit i uredno krenuti i pravac doma na Jarun ali naravno zbog gužve opet u jednom trenutku oko remize zapišti na semaforu no srećom uspio sam nekako dovući ga doma bez stajanja...

Muka mi je i od pomisli na sada te troškove koji me čekaju pa kako idem po ženu u BGD za dvadesetak dana, nazovem servis u BGD i kažu da je posrijedi nekakav elektromotor+kuplung set što je cca 500eura + 20e sat rada (a treba kaze oko 5 sati rada za to) tako da idem na tu opciju valjda u BGD...

Evo samo sam malo se morao ispuhati ovdje jer sam pop...io danas !!!
 

veteer

New member
Pa pretpostavio sam da će biti jeftinije u BGD nego u ZGB pa kad vec idem u BGD da to napravim tamo...
Nazvao sam prvi s reda koji sam vidio kad sam proguglao.

Zečević.

Pričao sam s njima telefonski i bas djeluju OK, sada se samo nadam da tako i rade, ali prvi dojam skroz cool.
 
Na vrh