C2 vtr

C2 VTR

New member
Pozdrav, evo da i ja prvi puta u zivotu predstavim svoj C2 VTR.
Kupio sam ga novog 2005.g. i prvi sam vlasnik.
Platio sam ga cini mi se 99.500 HRK sa nekim popustima.
Auto od opreme ima sve za VTR osim metalik boje (sto je iznenadjujuce vise opreme nego sto ima VTS model).
Namjerno cu ga usporedjivati sa VTS modelom, jer je to najjaci i najomiljeniji C2 na forumima.
Iskreno, trebao mi je auto za grad, jer u garazi drzim 2004 Imprezu WRX/STI sa 350+ KS. Izbor je pao na VTR jer mi se svojom velicinom, motorizacijom i opremom, a prije svega automatskim mjenjacem ucinio kao u tome trenu najbolji izbor za grad. I iskreno, nisam pozalio, auto je odlican. Nikada ga ne bih mijenjao za VTS model, bez prepotencije :).
Danas, nakon 6 i pol godina ganjanja, uglavnom po gradu (cca 80% gradske voznje, 20% otvorene ceste) nakupio sam preko 110.000 km.
Auto je redovito odrzavan (promijenjeno sve bitno s obzirom na kilometrazu), nikada udaran, vozen ne bas penzionerski, ali to motor, ovjes i kocnice podnose bez problema.
Osim par normalnin "musica" kod VTR modela, nisam imao problema ni sa cime ostalim. Sve na autu radi tip-top, kao prvog dana, a i spomenute musice sam uspjesno otklonio i od tada radi ko svicarski sat.
Mnogi pljuju po ovom modelu, a ja sam siguran da je to radi neznanja i neiskustva sa ovim autom. Auto je genijalan za grad, mjenjac koji svi toliko pljuju, je u bazi isti mjenjac kao kod VTS modela, samo sa nekoliko postotaka duljim zavrsnim prijenosom, i robotiziranom spojkom i biracem brzina. Moj VTR salta malo ugladjenije i brze nego ostali serijski modeli (realno jednako brzo kao rucni u normalnoj voznji - na vise, a na nize brzina salta puno brze nego rucni, sa sinhroniziranim medjugasom...), te razvija cca 128KS@165Nm nakon par "čarolija" :).
Ubrzanja i voznost su malo bolji nego kod serijskog VTS modela...Potrosnja je nesto visa nego kod VTS modela i krece se na otvorenoj cesti od 5.5lit/100km do cca 10 lit po gradu. Auto reagira na gas puno zivlje nego serijski model i meni osobno je to sasvim dovoljno za gradsku voznju.
Od dorada na autu su:
17" Toora C1 + 195/40 Falken ZE 912
Jammex -30mm opruge
Sole straznji top L+D
K&N kit 57i
Bi-xenon projektorske lece u OEM farovima
Zatamnjena stakla
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Bok sused..baš sam ti prošli put malo bacil oko na autek tam kod Jurisa :D
Kak bombonček je ;):wub:
 

Ciki vts

New member
Lijepa boja ali los mjenjac, vozio u par navrata c2 sa aut. mjenjacem i ostao razocaran brzinama saltanja :D

Osim par normalnin "musica" kod VTR modela
Daj daj, pa slobodno pisi, nemas se cega sramiti ;)

a na nize brzina salta puno brze nego rucni, sa sinhroniziranim medjugasom
Hah, pokazem ti ja kako rucni salta u nizu i visu :D
 

C2 VTR

New member
Lijepa boja ali los mjenjac, vozio u par navrata c2 sa aut. mjenjacem i ostao razocaran brzinama saltanja :D
Je, to je misljenje vecine ... ali taj auto nije niti zamisljen kao neki "sportski" auto za ganjanje ... Brzina saltanja mu je ajmo uvjetno reci najveca mana ...
ali je zato uvijek precizniji nego rucni, dakle ne mozes fulati brzinu ... a i voznja sa obje ruke na volanu i saltanje u manual modu, npr. po jako zavojitoj cesti, pruza bolju sigurnost i tecnost voznje. Isto tako, pruza odredjeni fun factor u voznji, koji rucni mjenjac u VTS.u nema.
 

Stipe

New member
Felge odlicne! Lece mi se takodjer svidjaju, kolika je zafrkancija za to odraditi?! Moram se slozitis Cikijem, i ja sam bio debelo razocaran mjenjacem, fun factor amo rec da ima neki, ali rekao bi iskljucivo po gradu, ne po zavojitoj cesti. ;)
 

Konrad

New member
Je, to je misljenje vecine ... ali taj auto nije niti zamisljen kao neki "sportski" auto za ganjanje ... Brzina saltanja mu je ajmo uvjetno reci najveca mana ...
ali je zato uvijek precizniji nego rucni, dakle ne mozes fulati brzinu ... a i voznja sa obje ruke na volanu i saltanje u manual modu, npr. po jako zavojitoj cesti, pruza bolju sigurnost i tecnost voznje. Isto tako, pruza odredjeni fun factor u voznji, koji rucni mjenjac u VTS.u nema.
a s novim softverom jos bolje salta :cool:
 

Ciki vts

New member
Je, to je misljenje vecine ... ali taj auto nije niti zamisljen kao neki "sportski" auto za ganjanje ... Brzina saltanja mu je ajmo uvjetno reci najveca mana ...
ali je zato uvijek precizniji nego rucni, dakle ne mozes fulati brzinu ... a i voznja sa obje ruke na volanu i saltanje u manual modu, npr. po jako zavojitoj cesti, pruza bolju sigurnost i tecnost voznje. Isto tako, pruza odredjeni fun factor u voznji, koji rucni mjenjac u VTS.u nema.
Ne moras meni objasnjavati kako radi mjenjac, biti cu fin pa cu samo reci da bi ti bilo bolje bez njega :D

Si skinuo katalizator?
 

josip vtr

New member
Nije mi jasno di si postiga tu potrosnju,meni na otvorenoj neide ispod 6.2 minimalno 11l po gradu,a to je da ga stvarno pazim.
Mjenjač je bolje ne komentirat,meni samo nije jasno koja je budala u Citroenu dala dozvolu da se to vozi po cesti...:p
 

Dalibor

Dado Tornado
ovo izgleda sasvim okej,
ako u nižu hiče još brže to je onda ko formula 1

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=NY_yqFeEDhQ"]http://www.youtube.com/watch?v=NY_yqFeEDhQ[/ame]
 

C2 VTR

New member
Felge odlicne! Lece mi se takodjer svidjaju, kolika je zafrkancija za to odraditi?! Moram se slozitis Cikijem, i ja sam bio debelo razocaran mjenjacem, fun factor amo rec da ima neki, ali rekao bi iskljucivo po gradu, ne po zavojitoj cesti. ;)
Ovo zadnje je totalno krivo. Upravo po zavojitoj cesti je fun factor najizrazeniji.
Ugradnja leca nije velika zafrkancija, ali treba biti jako pedantan i pazljiv.

a s novim softverom jos bolje salta :cool:
Imam zadnju tvornicku verziju softvera, no imam i na shift actuatoru poboljsanu elektroniku...

Ne moras meni objasnjavati kako radi mjenjac, biti cu fin pa cu samo reci da bi ti bilo bolje bez njega :D
Hvala na dobrim zeljama, ali ne hvala. Meni je sensodrive puno bolji nego rucni mjenjac u C2 VTS, koji je prema mojem skromnom misljenju, sve samo ne dobar.

Si skinuo katalizator?
Ne, nisam, imam samo zadnji protocni top.

Nije mi jasno di si postiga tu potrosnju,meni na otvorenoj neide ispod 6.2 minimalno 11l po gradu,a to je da ga stvarno pazim.
Mjenjač je bolje ne komentirat,meni samo nije jasno koja je budala u Citroenu dala dozvolu da se to vozi po cesti...:p
Moj auto je remapiran, pa "vjerojatno" otuda i niza potrosnja.
Tko god je kupio taj auto da bi "jurio" i saltao brzo, onda se zezno u startu.
 

Stipe

New member
Pa, ne znam, meni je bio izrazito spor mjenjac u odnosu na VTS, samim tim i bezvezan osjecaj, kod tebe auto ima nesto vise ks nego stock i novi softvare pa je moguce da je to sve brze. Po meni nisu s tim mjenjacem postigli sto su trebali, i ima smisla samo po gradu, samo moje misljenje NHF. ;) Najbitnije je da ti uzivas u autu.
 
Posljednje uređivanje:

C2 VTR

New member
Sve ja to kuzim. I ja sam bio prilicno razocaran prvih dana nakon kupovine. Vec nakon 2 dana sam isao u servis i trazio update softvera mjenjaca, jer sam znao da postoji.
Sa tim update-om se stvar drasticno poboljsala. Dalje je sve stvar navike. Istina je da ne mozes saltati "brzo" (ali ajmo definirati "brzo"), nego vrlo precizno i kada to pozelis, puno lakse i jednostavnije nego u VTS-u. Isto tako ne mozes niti potrgati mjenjac, nosace, spojku ...
Evo jedan mali video pa pogledaj kako salta ...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=6mdog7lx0WM"]http://www.youtube.com/watch?v=6mdog7lx0WM[/ame]
 

C2 VTR

New member
Sad si me bas zapalio :D snimiti cu ja isto video da vidis kako se to rucni salta :D
Ne velim ja da rucni ne salta brze, nego je samo pitanje KOLIKO DUGO ces tako moci saltati ;) ? Ja se ovako vozim 110.000km i redovno odrzavanje (zamjena kuplung seta na 90k km, reparatura shift i clutch actuatora) su ucinile svoje, tj. upotrebljivost, preciznost i brzina BOLJE nego tvornicko (stanje nula km)...
Istina je da me zadnjih 10-tak tisuca km prije zamjene i reparature dijelova mjenjaca (znaci od 80-90.000km) ponekada zezao mjenjac sa ubacivanjem u R (rikverc), zbog pojedenog lezista na osovini shift actuatora za optocoupler polozaja R. Ali eto, rijeseno...

A s druge strane, navozao sam se VTS-a, tako da vrlo dobro znam kako se salta taj auto ;)
 

gox

New member
Frend me vozio u njegovom VTR-u, 2003. god i to stvarno sporo šalta i zna se zbunit 1.-2. 2.-1. kad se lagano vozi i da gas..čekaj, ti si stavio noviji softver u servisu i onda malo brže/preciznije šalta ili si to ovako remapiro nekako?
 
Na vrh