c1 ili c3

maxx

Member
ali ajde, evo pitanje.
clio 1.2 16 V 75 ks i citroen 1.4 8v 75 ks - jel clio boljih performansi?
Vozio sam xsaru sa tim motorom a vozim i clio(ne ovaj novi već "dvojku")sa ovim 1.2 16v pa mogu malo usporedit.
Clio sa tim motorom lijepo ide i ne troši bogzna što,jedino što mi ide na živce što mu je obrtni moment mali i stalno ga moram šaltat.Reko bi,pravi autić za gradsku vožnju...za duže putovanje baš i ne,ne zbog (ne)udobnosti već buke koju stvara motor već pri 3000 okr.Izolacija je stvarno loša,možda je na zadnjoj verziji clia bolja,neznam.
Što se tiče ovog drugog motora,on je dosta "ljen" u odnosu na ovog sa 16v ali ima veći okr. moment pa netreba mjenjač cjelo vrijeme držat u ruci:D
A s obzirom da je c3 lakši od xsare,vjerujem da ima i bolje performanse na cesti:cool:

P.S-dvije riječi o klimi u navedenim vozilima,kod xsare kad upalim klimu auto osjetno izgubi snagu,kao da mi je netko iza zakačio prikolicu cementa...jače se mora stiskat gas.Kod clia to nisam primjetio,isto ide radila/neradila klima:)

pozdrav
 

madmac

Member
.za duže putovanje baš i ne,ne zbog (ne)udobnosti već buke koju stvara motor već pri 3000 okr.Izolacija je stvarno loša,možda je na zadnjoj verziji clia bolja,neznam
pa neznam ovo za buku, s tim se baš i nebi služio...sasvim normalno je unutra, nisam primjetio nikakvo bučenje, da si to rekao za Twinga sa istim motorom onda bi bilo OK, al ne i za Clio !
 

maxx

Member
pa neznam ovo za buku, s tim se baš i nebi služio...sasvim normalno je unutra, nisam primjetio nikakvo bučenje, da si to rekao za Twinga sa istim motorom onda bi bilo OK, al ne i za Clio !
A očito si ti onda vozio clio sa nekom spešl izolacijom pa je unutra tiho da se muha čuje..kad si recimo na autoputu i voziš 140 na sat.:D

I Hrvoju da odgovorim,1.4 ima veći okretni moment nego 1.2 16v,recimo ovaj prvi u petoj na 3000 okr. ide 110km/h a ovaj 1.2 je na tim okretajima na 90-95km/h.
 

Zmix

New member
Ljudi moji, ne znate vi šta je loša izolacija.
Saxo 1.1 na autoputu pri brzini od 120 km/h vrišti k'o da brata ženi!
 

madmac

Member
A očito si ti onda vozio clio sa nekom spešl izolacijom pa je unutra tiho da se muha čuje..kad si recimo na autoputu i voziš 140 na sat
nije spešl...neg normalis...isto ko i buka...normalis:)

End of dicussion !:weeabooface:
 

maxx

Member
:D ma najbitnije je da naš lega kupuje c3 a ne clio,a kad već raspravljamo o dva francuza,neznam dal su i drugi primjetili da reno baš i nema "mekan" francuski ovjes...moj saxo je lađa u odnosu na clio po tom pitanju :D:cool:
Uh,nisam vidio kaj je kolega zmix napiso,a tiče se i mojih kolesa :D
Ma mene je strah vozit saxo 120km,110 je granica do koje idem....a buka...pa nečujem sam sebe :D
 

superhrvoje

New member
...
vozim i fabiu 1.4 mpi 68 ks i fiestu 1.6 100 ks i znam da je izabrani c3 performansama možda mrvu bolji od fabie, ali to je to.
jel' to onaj prastari baš Škodin motor koji se ako ga ideš jadnoga mučit čuje ko kasica puna sitnih šoldi kad je treseš? onda citroen 1.4 nije mrvu nego puno življi od te fabie. ta fabia nije loša, ali ful oće popit a baš ne ide.
disklejmer: vozio sam starije modele, stari c3 i feliciu sa skoro istim motorima.


oprema koju izabirem nudi se samo s 2 motorizacije, a 2.000 EUR više za HDI ne dajem jer HDI-a već imam

...
o hoće VTI-a od 95 ks mora računati na drugačiju opremu auta, a VTI 95 ks u Exclusive opremi bez dodataka dođe cca 100.000 kn. da toliko želim izdvojiti uzeo bi si HDI Lounge/Medvešćak
...
znam da je mašina pretpotopna, da ima 14,2 s do 100 kmh, da je u međuubrzanju jadan, ali sigurno nije jadniji od c1 kojeg sam mislio nabaviti.
75 ks mi je bilo nekad dovoljno, bit će i sada
...
clio 1.2 16 V 75 ks i citroen 1.4 8v 75 ks - jel clio boljih performansi?
100k kn je puno previše za 1.4 VTi, taj motor nije niš posebno.

clio i c3: ne znam kako je sada, ali sjećam se da je stari C3 (2004) imao dosta duže prijenose od starog clia iz iste godine. okretni moment više manje, ni jedan ni drugi ga nemaju baš puno - ali zbog prijenosa se clio činio nešto malo življi ako ga baš gnječiš i vadiš mu mast, ali c3 mi je bilo malo ugodnije, ležernije vozit.

nevezano: meni se puno više sviđaju baš prave žive boje na tako malom autu. recimo ima ona neka bejbi plava, "botticelli" iako nije povijesno baš točno da je zovu po njemu. siva mi i ni baš za tako mići autić. no to je po ukusu
 

liberty

Well-known member
jel' to onaj prastari baš Škodin motor koji se ako ga ideš jadnoga mučit čuje ko kasica puna sitnih šoldi kad je treseš? onda citroen 1.4 nije mrvu nego puno življi od te fabie. ta fabia nije loša, ali ful oće popit a baš ne ide.
disklejmer: vozio sam starije modele, stari c3 i feliciu sa skoro istim motorima.




100k kn je puno previše za 1.4 VTi, taj motor nije niš posebno.

clio i c3: ne znam kako je sada, ali sjećam se da je stari C3 (2004) imao dosta duže prijenose od starog clia iz iste godine. okretni moment više manje, ni jedan ni drugi ga nemaju baš puno - ali zbog prijenosa se clio činio nešto malo življi ako ga baš gnječiš i vadiš mu mast, ali c3 mi je bilo malo ugodnije, ležernije vozit.

nevezano: meni se puno više sviđaju baš prave žive boje na tako malom autu. recimo ima ona neka bejbi plava, "botticelli" iako nije povijesno baš točno da je zovu po njemu. siva mi i ni baš za tako mići autić. no to je po ukusu
u svemu se slažem
je to je onaj stari škodin motor:D
za boju -pitanje je i održavanja
crna ne dolazi u obzir
obje tamnosive su mi isto teške za održavanje, kao i crvena
ostaju zelena koja mi se ne sviđa te bijela i srebrna koje mi se sviđaju
a dragoj se više sviđa srebrna od bijele

primjetio sam da malo ima srebrnih (za razliku od prošlog modela c3) na cestama
a u kombinaciji s Valongicama (felgama) i zatamnjenim staklima mi izgleda solidno:weeabooface:
 

1587 VTS

New member
Uh,nisam vidio kaj je kolega zmix napiso,a tiče se i mojih kolesa :D
Ma mene je strah vozit saxo 120km,110 je granica do koje idem....a buka...pa nečujem sam sebe :D
Ajte, ljudi, necemo sad pretjerivat :D Ja sam svog zmaja 1.0i terao po satu 178 km/h nizbrdo na autocesti i osim vibracija lijevog retrovizora sve ok, a buka - boze moj :D Cak imam jos uvijek i sliku jer mi niko nije vjerovao da se 50 ks moze nakeljit toliko :D A znam i slucajeve koji su 1.1i navukli preko 190 km/h :shock: Zato, Zmix, slabo ti to teras :D
Najjaci auto, ne dam dirat saxa :cool:

_________________________________

A sta se tice 1.4i u C3, nije uopce ni spor ni trom ako ga vozis uz pravovremeno saltanje na viskoim okretajima, ali tad se javlja faktor ogromne potrosnje, buke, nervoze, sporog mjenjaca i neprimjerenosti koncepcije cijelog auta takvom stilu. Al da je spor - nije, samo ga 80% ljudi nikad nije diglo iznad 3000 okr pa onda kazu da ne vuce :D Zato je ugodnije voziti 1.4 HDi koji u normalnoj voznji vuce osjetno bolje, trosi 30 - 40 % manje i ne cuje se skoro uopce. Tisina, lezernost i udobnost - kakav je, uostalom, i sam auto :palac-gore:
 

liberty

Well-known member
ja se i dale neizmjerno veselim c3
svi me zezaju da je 75 ks nedovoljno, sporo, tromo............iskreno, vozio sam i slabije i jače aute i već neko vrijeme mi faktor užitka vožnje ne ovisi o brzini kretanja ili performansama auta

da je oku ugodan, da u njemu udobno sjedim, da je aktualna linija, da ima opreme - to mi je važno, sve ostalo je u mojem slučaju manje važno
 

liberty

Well-known member
Glavno da si svjestan mogućnosti tog motora i da znaš što kupuješ. Baš sam nedavno čitao na jednom forumu post od tipa koji se istovario da je to nevjerojatno.
Veli da auto nije za jurcanje. :D Pa, naravno. Imaš DS3 racing za to. :)

http://groups.google.com/group/hr.rec.automobili/browse_thread/thread/dff98f67b253e6f0#
da, apsolutno se slažem

no činjenica je da za te novce nema auta koji je opremljniji i koji bolje izgleda

da se mene pita i da se ima, oni auti koje bi ja trenutačno želio imati su:
grand picasso 2.0 hdi i c4 1.6 hdi
kako se baš i nema njih zamjenjuju berlingo hdi i valjda budući c3. benz
:D
 

superhrvoje

New member
ja se i dale neizmjerno veselim c3
svi me zezaju da je 75 ks nedovoljno, sporo, tromo............iskreno, vozio sam i slabije i jače aute i već neko vrijeme mi faktor užitka vožnje ne ovisi o brzini kretanja ili performansama auta

da je oku ugodan, da u njemu udobno sjedim, da je aktualna linija, da ima opreme - to mi je važno, sve ostalo je u mojem slučaju manje važno
ha gledaj... vozio sam 1.4i malo više od tri godine i s njim prošao više od pola evrope isto kao i s 1.6HDi. (govorim naravno o prvom c3, ali svejedno).

HDi šta ga sad imam je ful bolji, ne samo zbog brzine nego mi je cijeli auto bolji. jednostavno ga je ugodnije voziti, bonus điđebaje tipo cruise control i automatski brisači, malo je stabilniji zbog boljih guma i malo drugačijeg ovjesa... manje troši - ali je isto tako u startu skuplji.

naravno da nije ni 1.4i za hitit ća, dapače, i jedino znaš isplati li ti se hitit razliku do HDija, kako ja ustvari imam samo toga c3 meni je odgovor "da". tebi očito ne (moj drugi auto je uvjerljivo najbrižniji i najjadniji i najjeftiniji mogući)


polo: okej auto ali nemoj zet 1.2 TDI. to je meni koma za vozit. dobio sam ga u francuskoj od rente i.... bilo me strah uključivat se u kružno tokovlje. drugi od rente, 1.2 benzinac trocilindar, taj još nekako. plus ne sviđa mi se ful preniski prednji kraj krova, "zatvara" nekako
 
Na vrh