c1 ili c3

liberty

Well-known member
i meni je srebrno siva presiva
ova thorium ili kako se već zove je dosta lijepa
ali bi volio da je svijetle boje tako da nemam neki izbor.

mislim da će biti bijela
čekam da jedan primjerak u bijeloj boji dođe u salon pa da ga provjerijm

inaće usporedio sam malo razlike u opremi između lounge i medveščak - koliko sam shvatio lounge ima dodatno na medveščak zatamnjena stakla te mu je i središnja konzola (od kokpita prema mjenjaču) lakirana
kod lounge se moglo ovisno o boji birati između bijelog i crnog laka kokpita a kod medveščak između crnog i smeđeg.

razmišljam da ga obogatim dodatnom opremom tj. paketom i to lounge/medveščak 2 koji dođe cca 5000 kn i nudi zenith krov (na bijeloj mi to dobro stoji), parkirne senzore i alu felge

pričekam da dođe u salon pa vas dalje izvijestim.

Ja bi osobno izbjegao crnu :p:D ( je da je najljepši,ma ko je imao crni auto,zna kak je zajeban za održavanje..),a i bijelu :whistling:..baš ovih dana gledam bijele aute kak su prljavi po ovom vremenu..

Ona plava "botticelli" mu stoji savršeno ( pogledaj u "Superhikovu" garažu),samo neznam dal je više ima u ponudi :confused:..
Najbolje će bit da i to prepustiš ženi na izbor :D,jer na kraju krajeva,ona će ga i vozit ;)
imam crni auto u obitelji, i svijetlo plavi i tamno zeleni i boje pijeska
i ovaj berlingo boje pijeska mi je najzahvalniji za održavanje

meni bijela paše na c3, inaće ju ne preferiram
da c3 ima veći izbor svijetlijih nijansi, dalo bi se još razmišljati, a kako mu bijela dobro stoji, trendy je te se ne nadoplačuje - mislim da je pravi izbor za njega

:)
 

1587 VTS

New member
razmišljam da ga obogatim dodatnom opremom tj. paketom i to lounge/medveščak 2 koji dođe cca 5000 kn i nudi zenith krov (na bijeloj mi to dobro stoji), parkirne senzore i alu felge
Po meni je mudrije tih 5000 kn uloziti u HDi, hebes felge i zenith (uz to staklo ide ona skriputava klizna roleta koja ce ti ici na zivce i sjenila za sunce djecjeg formata bez ogledala). A parking senzori, hm, nekom korisno, meni za C3 bespotrebno - ako ga nisam sposoban uparkirat bez njih - momentalno bih se ostavio volana :grin: PS. Ovu konstataciju nisam uputio nikom osobno, da ne bude zabune, cisto ja tako gledam :) Kad budem iduci kupovao C5, onda ce to biti prva stavka.
A boju biraj koja se tebi i zeni sviđa, ne pitaj drugog nikog nista :palac-gore:
 

liberty

Well-known member
Po meni je mudrije tih 5000 kn uloziti u HDi, hebes felge i zenith (uz to staklo ide ona skriputava klizna roleta koja ce ti ici na zivce i sjenila za sunce djecjeg formata bez ogledala). A parking senzori, hm, nekom korisno, meni za C3 bespotrebno - ako ga nisam sposoban uparkirat bez njih - momentalno bih se ostavio volana :grin: PS. Ovu konstataciju nisam uputio nikom osobno, da ne bude zabune, cisto ja tako gledam :) Kad budem iduci kupovao C5, onda ce to biti prva stavka.
A boju biraj koja se tebi i zeni sviđa, ne pitaj drugog nikog nista :palac-gore:
sve znam
no, ajmo reći da čekam jedan primjerak koji će doći u salon u bijeloj boji a koji će biti bogatije opremljen pa malo kalkuliram

a HDI, koliko god mi je drag, zaista mi je razlika u cijeni od cca 14.600 kn neprobavljiva obzirom se ne radi o jedinom autu u porodici.

potajno, veselim se c3:D jest da će biti ženin, ali onako, jako mi je pristao auto. kad nakon njega sjedneš u polo vidiš svu bijedu njemačkog dizajna, oku neprivlačnih materijala na sjedalima, lošeg ozvučenja serijskog radio uređaja itd.

pa polo 1.4 benz opremljen kao c3 medveščak 1.4 benz dođe oko 110 tkn. razlika je 30 tkn:shock:
 

1587 VTS

New member
kad nakon njega sjedneš u polo vidiš svu bijedu njemačkog dizajna, oku neprivlačnih materijala na sjedalima, lošeg ozvučenja serijskog radio uređaja itd.

pa polo 1.4 benz opremljen kao c3 medveščak 1.4 benz dođe oko 110 tkn. razlika je 30 tkn:shock:
Polo i C3 ni po cemu nisu ista klasa - C3 je auto za ljude sa stilom i one koji znaju. Polo je narodni auto - za sve koji to nisu ;)
 

liberty

Well-known member
Polo i C3 ni po cemu nisu ista klasa - C3 je auto za ljude sa stilom i one koji znaju. Polo je narodni auto - za sve koji to nisu ;)
apsolutno se slažem
to je bila samo nenamjerna digresija

osobno me ništa što je izvan proizvodnog programa citroena ili eentualno peugeota ni ne zanima i tako to već neko vrijeme
 

Zmix

New member
Polo i C3 ni po cemu nisu ista klasa - C3 je auto za ljude sa stilom i one koji znaju. Polo je narodni auto - za sve koji to nisu ;)
Hiljadu puta sam rekao... Obični nemački tariguz koji služi jedino za razbijanje kamenja u bubrezima i nizašta drugo nije!
 

hacti

made in france
Hiljadu puta sam rekao... Obični nemački tariguz koji služi jedino za razbijanje kamenja u bubrezima i nizašta drugo nije!
alo pa kako mozes jednog "renomiranog" svabu zvati tariguzom za neznam ni ja stavec!!!!!! e sada cu te ja kao "nemacki" spijun koji se prikriva iza tri francuza tuziti udruzi vw-a(seoskih kola za preveoz slame!!!!!!:euforija:ROFLROFLROFL:palac-gore:
 

Zmix

New member
alo pa kako mozes jednog "renomiranog" svabu zvati tariguzom za neznam ni ja stavec!!!!!! e sada cu te ja kao "nemacki" spijun koji se prikriva iza tri francuza tuziti udruzi vw-a(seoskih kola za preveoz slame!!!!!!:euforija:ROFLROFLROFL:palac-gore:
Ja se izvinjavam.
U pitanju je dojče tariguz-prasat-lubeničar! :grin:
 

liberty

Well-known member
e idem danas pogledati neke modele c3
radi se o 2 c3 namijenjena stranom tržištu (c3 vitamin oprema i c3 confort oprema) i c3 lounge za naše tržište

e sad......c3 comfort je bijeli i ima dodatno automatsku klimu i naslon za ruke, nema kroma oko stakala, na retrovizorima i na zadnjim vratima i središnja konzola mu nije lakirana, a instrument ploča mu je siva (cijela linija) te ima 15 col alu felge (košta 84000 kn)
isti je kao ovaj: http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-c3-1.4-oglas-4081882

c3 vitamin mi je koma oprema (u biti attraction, vrlo oskudna unutrašnjost)

a meni se najviše sviđa bijeli, ali u lounge/medvešćak opremi jer time dobivam vrlo estetski dorađen auto za primamljivu cijenu (79900 kn bez alu felgi)

taj krom na vratima i oko stakala ga strašno podiže (inaće ne volim krom), pa bi zato preferirao lounge/medvešćak u odnosu na comfort


šta uzeti....šta bi vi uzeli....

nemojte zaboraviti da na 85.000 kn počinje i mojoj ženi zanimljiva verzija clia i to grandtour, a kako na je gepek važan, da bi se ona mogla vrnuti renaultu:D
 

1587 VTS

New member
e idem danas pogledati neke modele c3
radi se o 2 c3 namijenjena stranom tržištu (c3 vitamin oprema i c3 confort oprema) i c3 lounge za naše tržište

e sad......c3 comfort je bijeli i ima dodatno automatsku klimu i naslon za ruke, nema kroma oko stakala, na retrovizorima i na zadnjim vratima i središnja konzola mu nije lakirana, a instrument ploča mu je siva (cijela linija) te ima 15 col alu felge (košta 84000 kn)
isti je kao ovaj: http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-c3-1.4-oglas-4081882

c3 vitamin mi je koma oprema (u biti attraction, vrlo oskudna unutrašnjost)

a meni se najviše sviđa bijeli, ali u lounge/medvešćak opremi jer time dobivam vrlo estetski dorađen auto za primamljivu cijenu (79900 kn bez alu felgi)

taj krom na vratima i oko stakala ga strašno podiže (inaće ne volim krom), pa bi zato preferirao lounge/medvešćak u odnosu na comfort


šta uzeti....šta bi vi uzeli....
Prijatelju, uzmi ono sta se TEBI sviđa (i zeni, naravno), briga te sta drugi misle ;) Uostalom, ukusi su razliciti, nekom je dobro ovo, nekom skroz drugo i to je normalno. Ja kad sam kupovao auto, nisam nikog zivog pitao za misljenje jer ga vozim samo ja pa sam momentalno znao sta zelim: Citroen, C3, HDi, srebrna boja, jaci paket opreme. Jednostavno, dosao u salon, trazio izricito TO, pricekao mjesec dana i nisam se pokajao niti 1%. Napravi tako i neces pogrijesiti koju god opciju odaberes :)
 

liberty

Well-known member
dakle, odlučilo se:
c3 1.4 benz 75 ks, LOUNGE paket + srebrna metalik + LOUNGE 1 paket (alu felge Valonga 16 cola i parkirni senzori)

ljudi, predivan auto u živo, oduševljan sam unutrašnjošću, brigom za detalje, stilom i profinjenošću
prije nekog vremena sam u salonima imao prilike detaljnije pregčedati konkurentne mu mazde, fordove, vw-ove, škode itd.
ja objektivno ne znam tko se može uopće uspoređivati sa c3

ne govorim o voznim karakteristikama, performansama motora, o mogućnosti prodaje polovnog itd. već govorim o stilu.........bez zezancije, toliko chic je možda (na drukčiji način) mito, mini i sl. auti koji koštaju i po 2x više od malog citrača

uostalom, davno sam prevazišao ili nisam nikad ni bio vezan uz aute
kojima mogu na nož uči u zavoj
koji imaju 100 +ks, a u biti mi ne služe ničemu
aute koje bi i susjed volio imati

c3 - veselim ti se neizmjerno:)
 

1587 VTS

New member
dakle, odlučilo se:
c3 1.4 benz 75 ks, LOUNGE paket + srebrna metalik + LOUNGE 1 paket (alu felge Valonga 16 cola i parkirni senzori)
Pozdravljam odluku :palac-gore: Za moj ukus jedino steta sta nije HDi, ali najbolje ti znas za sta ti treba i sta ocekujes od njega. Jesi ga vec narucio pa da cestitam? :)

ljudi, predivan auto u živo, oduševljan sam unutrašnjošću, brigom za detalje, stilom i profinjenošću
prije nekog vremena sam u salonima imao prilike detaljnije pregčedati konkurentne mu mazde, fordove, vw-ove, škode itd.
ja objektivno ne znam tko se može uopće uspoređivati sa c3
Potpisujem. To sam vec negdje spomenuo. Premium u usporedbi s ostatkom klase :palac-gore:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
c3 1.4 benz 75 ks
Učini si uslugu i obavezno sjedi i provozaj taj motor i mjenjač, pa vidi da li ti usitinu odgovara. Rastresi ga u svim režimima: grad, naglo ubrzavanje (kod pretjecanja) i AC, pa se odluči.
 

liberty

Well-known member
Učini si uslugu i obavezno sjedi i provozaj taj motor i mjenjač, pa vidi da li ti usitinu odgovara. Rastresi ga u svim režimima: grad, naglo ubrzavanje (kod pretjecanja) i AC, pa se odluči.
ne
neću ga probati
jer taj auto ne kupujem zbog performansi

vozim i fabiu 1.4 mpi 68 ks i fiestu 1.6 100 ks i znam da je izabrani c3 performansama možda mrvu bolji od fabie, ali to je to.
oprema koju izabirem nudi se samo s 2 motorizacije, a 2.000 EUR više za HDI ne dajem jer HDI-a već imam

siguran sam da je to sporohodno vozilo i da ne očarava performansama
ali isto tako sam siguran da ni nema nekih problema na AC
za preticanje po magistralnim cestama znam da ne mogu računati
no tom autu će ambijent biti grad i malo AC ali isključivo u desnoj traci

ako sam mogao s matizom se voziti po AC, mogu i sa c3. 1.4 75 ks
siguran sam da je življi od fabije makar 5% i to mi je dovoljno

imao sam priliku isprobati 1.4 VTI, odbio sam jer to nije isti motor, a probao sam ga u cca 200 kg težem peugeotu 207, i pravo da ti kažem, ni taj motor nije nešto

ko hoće VTI-a od 95 ks mora računati na drugačiju opremu auta, a VTI 95 ks u Exclusive opremi bez dodataka dođe cca 100.000 kn. da toliko želim izdvojiti uzeo bi si HDI Lounge/Medvešćak

znam da je mašina pretpotopna, da ima 14,2 s do 100 kmh, da je u međuubrzanju jadan, ali sigurno nije jadniji od c1 kojeg sam mislio nabaviti.
75 ks mi je bilo nekad dovoljno, bit će i sada
za sve ostalo imam berlingo HDI koji mi je najbolji auto koji trenutno vozim (ne bi ga dao ni za passata cc kojeg povremeno vozim)

:)

ali ajde, evo pitanje.
clio 1.2 16 V 75 ks i citroen 1.4 8v 75 ks - jel clio boljih performansi?
 

liberty

Well-known member
Jedini problem tog motora je da troši previše. Zimi po Zagrebu 10 skoro. A toliko istom vozaču troši i A4 2.0 benzin. Sve ostalo je ok. :)
znam
ajmo reći da živim u gradu gdje intenzitet prometa nije velik
i da imam samo 1 ili nijedan semafor do posla, da ne tražim parking mjesto već imam gdje parkirati
pod takvim okolnostima gore spomenuta fabia troši negdje cca 7-8 litara.
Pretpostavljam da ni s C3 neće biti puno gore (isto 1.4, 7ks više)
u istom režimu fiesta 1.6 troši 8-8,5 litara a berlingo 1.6 hdi 5,8 - 6,0 litara

uz pretpostavku da će potrošnja biti 8 litara
nemam razloga za brigu
istina c1 u tom režimu troši 2-2,5 litara manje
ali da je c1 nabavna cijena 10.000 kn manja, sad ne bi pričali o c3

kad sam razmišljao o c1 došao sam do podatka
da me u startu auti koštaju samo 14.900 kn razlike
kažem samo jer c3 ima znatno više opreme
a da su mi troškovi registracije, AK osiguranja, Kaska i godišnjeg poreza vrlo slični, tj. da mi je razlika za c3 samo cca 800 kn više

s druge strane uzeo sam u obzir da mi bilo koji auto može stati i pokvariti se
a da mi u tim okolnostima c3 i berlingo više znače nego c1 i berlingo
naime, često sam na putu, i kad idem na put ne vozim se sam, a c3 je tu ipak znatno bolji od c1

opet, lakše je prodati polovnog c3 nego polovni c1
c3 je sigurniji auto (više zračnih jastuka)

itd.

da hdi košta 1000 a ne 2000 EUR više od benzinca, kupio bi c3 hdi i nitko sretniji od mene
ovako sam došao do kompromisa da mi je 75 ks u 8 ventilskoj tehnologiji odgovara i da mi je dostatno

kad već diskutiramo:
c3 benzinac će mi po gradu trošiti 8 litara, a hdi bi mi trošio 5 litara
berlingo benzinac bi mi po gradu trošio bar 10-11 litara a hdi mi troši 6 litara
s berlingom prelazim puno km, sa c3 neću prelaziti tako puno km

zato sam za berlingo unatoč razlici u cijeni kao kod c3 izabrao hdi, i iz istog razloga nisam za c3 izabrao hdi
 
Na vrh