C1 1.0 by aquarius

aquarius

New member
Sa Xantiom sam u 3g preša 120tkm, održava sam je kod Sale u Zaprešiću (kugle, lhm, ispiranje hidraulike, redovno ulje i filteri...), no onda mi je zatreba auto s prtljažnikom, a u Xantiji je u portapaku bija bojler 80lit za plin. Upala mi je relativno dobra prilika za prodaju, pa sam uzea Lagunu koju sam eto vozija zadnjih 6 godina. Sad mi više ne treba velik auto pa san minja Lagunu za C1. Eto ukratko...
Šteta što se Xantia više ne proizvodi, iša bi u Francusku u tvornicu po nju da ih ima...

E tija san još reć da cili život vozin ili Citroen ili Renault. Jedini francuz kojeg vjerojatno nikad neću imat je Peugeot, uopće mi se ne sviđaju. Eto, kako je moj stari vjeran Fordu, tako i ja Citronu ili Renolu. Njemačke, taijanske, japanske, korejske... marke bi uopće nisu napete.
...
Ja san baš očaran lakoćom vožnje u C1 - dovoljno mekan volan, prostran dovoljno za dvi osobe sa zera prtljage, razigrana unutrašnjost (središnji greben po noći me asocira na usisivač), udoban obzirom na veličinu auta, a i navodno malo troši (još je prekratko kod mene pa ne znan točno koliko).
Sugestije vlasnika C1 su više nego dobrodošle u pogledu održavanja auta, nisan neki frik za seljo-beljo tuning nego me zanimaju iskustva forumaša
 

aquarius

New member
Kolko te došla škatuljica,ako nije tajna :confused:
Ma kakva tajna... Èista zamjena uz sitnu nadoplatu prethodnog (prvog) vlasnika C1, da san mu Lagunu 1.9 dci iz 2004.g. s priđenih 190.000km. Meni se učinilo dobrom trgovinom jer san i dalje u francuzu, veličine koja mi je potrebna, mlađem i sa puno manje kilometara
 

aquarius

New member
Od jučer sam primijetio nekakvu tihu zvonjavu prilikom ubrzanja iz nižih okretaja. Pregledom u servisu dijagnosticirano je da se remen alternatora otpustio. Sad smo ga zategli pa se više ne čuje, ali svakako ću ga morati zamijeniti jer nije nikad ni mijenjan.

E sad... Malo sam pratio potrošnju - upali se rezerva pa na pumpu 100kn, i neki dan nakon samo 110km ponovo se pali rezerva. Jest da je bila isključivo gradska vožnja, kratke relacije i šaltanje iznad 3000okr, ali mi se svejedno čini puno? Da troši cca 10lit gradske vožnje? Ima li to kakve veze sa možebitnom neispravnošću katalizatora ili lambda sonde? Kako to najjednostavnije dijagnosticirati, da napravim eko-test ili što? Prilikom izmjene brzina okretaji motora ostanu još cca po' sekunde pa normalno padnu, ili recimo kad usporavam pa stisnem kvačilo okretaji skoče za cca 500o pa normalno padnu, ima li to kakve veze s time nemam pojma...

I druga stvar - sirena ne radi, al' nije do osigurača, provjereno instrumentom i novim osiguračem. Majstor ne može do sirene bez skidanja prednjeg branika. Ima ko iskustva s time?
 

igor

New member
I druga stvar - sirena ne radi, al' nije do osigurača, provjereno instrumentom i novim osiguračem. Majstor ne može do sirene bez skidanja prednjeg branika. Ima ko iskustva s time?
Prdnula truba to je dosta česta pojava, svakako treba ispitati dolazak struje do same trube na konektoru ako tam ima struje onda se zna druga truba ako nije tako onda je negdje do instalacije ili kontakti na volanu :cool:
 

aquarius

New member
Evo, testirano dvaput: upali se rezerva i odem na pumpu, ulijem 100kn (nešto manje od 10lit) i gledam kad će se opet upalit rezerva. Prvi put sam proša 110km, a drugi put 123km. Znam da je zima i kratke relacije stani/kreni, ali u autu sam sam, bez upaljene klime i normalne vožnje. Èak sam ovu drugu turu šaltao do 2500-3000 o/min
Pa koliko će ljeti onda trošiti sa klimom, 15lit?:wtf:
 

Marko

Well-known member
Evo, testirano dvaput: upali se rezerva i odem na pumpu, ulijem 100kn (nešto manje od 10lit) i gledam kad će se opet upalit rezerva. Prvi put sam proša 110km, a drugi put 123km. Znam da je zima i kratke relacije stani/kreni, ali u autu sam sam, bez upaljene klime i normalne vožnje. Èak sam ovu drugu turu šaltao do 2500-3000 o/min
Pa koliko će ljeti onda trošiti sa klimom, 15lit?
Khm, bez panike molim... :) ima nas dosta ovdje koji smo imali/imamo peripetije s pokazivačima goriva/plovcima/ovim onim. Nekad se sustavu ne radi, nekad pokazuje kazaljka krivo, nekad ga šlagira kan ful natankaš pa pokazivanje goriva crkne i tak. Meni se znala upaliti rezerva kad sam ga ful natankal! Mušice, mušice...

Taj auto lijepo ide, lagan je i mala vjerojatnost je da ti troš 10 litara ako kažeš da ne prelaziš 3000 okr/min. Idući put kad ti se upali rezerva (u vožnji ili pri paljenju) - zaustavi se negdje i ugasi auto, stavi ga u prvu brzinu i zanjiši i jednim uhom budi pri rezervoaru i slušaj kako se benzin preljeva - ako niš ne čuješ ili malo čuješ znači na kraju si ili imaš max. 2-3 litre goriva unutra. iduća stvar dok ga zgasiš probaj mu par puta dati kontakt i zgasiti ga i pazi pri tom na pokazivač goriva kaj pokazuje - možda te pozitivno iznenadi! :) Dok ustanoviš da kazaljka laže/ ne laže onda idemo rješavati zašto tebi auto troši 10 l / 100 km pri umjerenoj vožnji na otvorenoj cesti i zašto kazaljka ili plovak laže ...

Sretno!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Nemože to malo "prdekalo" tolko trošit :wtf::D

Probaj izmjerit potrošnju da ga ful natankaš,isprazniš,i opet tankanje do čepa..i ondak baciš računicu

Kolko vidim ovdje, potrošnja se kreće od 4-6 l
 

aquarius

New member
Nemože to malo "prdekalo" tolko trošit :wtf::D

Probaj izmjerit potrošnju da ga ful natankaš,isprazniš,i opet tankanje do čepa..i ondak baciš računicu

Kolko vidim ovdje, potrošnja se kreće od 4-6 l
Evo upravo sam to i napravio. Nalio sam ga Petrolovim ES95 za 350kn odnosno 32 lit. Pošto mu je rezervar cca 35 lit znači bio je na dobroj rezervi. Još sam ga počastio aditivom koji bi navodno trebao malo pročistiti sistem i doprinijeti nižoj potrošnji. Baš me zanima koliko ću napraviti sa jednim rezervarom.
---
Jedan servis u Zadru ima akciju besplatnog pregleda auta, pa sam ga odveo već kad je mukte. Serviser kaže da je motor i auto u cjelini u super stanju :cool:

Dok ustanoviš da kazaljka laže/ ne laže onda idemo rješavati zašto tebi auto troši 10 l / 100 km pri umjerenoj vožnji na otvorenoj cesti i zašto kazaljka ili plovak laže ...

Sretno!
Jbg ovaj nema kazaljku nego display. I bytheway fali mi pokazivač temperature motora...
 

aquarius

New member
Sa punim rezervarom tj. cca 33lit prešao sam 550km, od čega cca 300km čiste gradske vožnje na kraćim relacijama. Dakle potrošnja je cca 6l/100km što mi se čini skroz ok.

Autić mi je skroz ok, sprijeda je prostraniji nego što izgleda i suputnici se iznenade količinom prostora za tako mali auto - naravno kad su sjedala odmaknuta skroz unatrag. Nekidan smo se utroje vozili oko grada u njemu, čak je i tada dovoljno prostora za sve. Iako je motor relativno bučan preko 3000okr, nismo imali nikakvih problema normalnim tonom razgovarati pri 110km/h.
Moram priznati da sam više ciljao na C2, nekako mi moćnije izgleda, ali sad sam siguran da nisam pogriješio u izboru. Baš sam zadovoljan ovon škatulicom...
 

Zmix

New member
Aquarius, C1 ima za njega dosta veliku rezervu, ako se ne varam, u pitanju je 5 litara.
Inače, imao sam priliku da vozim drugarov C1 i moram priznati da iako ima 3 cilindra i 1000ccm radne zapremine, veoma me je iznenadio kako povlači.
A da... prilikom paralelnog stajanja na semaforu, prvi put u životu sam iz njega uspeo da pročitam šta piše na autobuskim i kamionskim gumama. :D
 

aquarius

New member
Auto lipo ide i dobro se vozi. Èak je i udoban za takvu klasu auta, u usporedbi sa Smartom kojeg smo prije imali C1 je fotelja za njega.
A to za čitanje dimenzija sa guma na autobusima si u pravu, još malo niže da sjedin i moga bi gledat curama ispod minića
 

aquarius

New member
Smart je autić na navijanje. :vidiga:
U odnosu na C1, Smart i nema nekih velikih prednosti. Ovdi su ceste relativno uske, tako da Smarta rijetko di možeš parkirati popriko, što bi mu i bila najveća prednost. Takvo auto je samo ogled nekakvog ajmoreći prestiža jer ih ima malo i skupi su za nabaviti, a bogami i za održavati. Ja san ima sriću pa san naletija na relativno dobro očuvani primjerak, u par godina šta san ga ima minja san samo ulje i filtere, a sve dalje od toga uključujući i svićice nisan taka. A onda kad se približija 90kkm, počeja je pit' ulje (predznak da uskoro moreš bacit motor jer kod njega nema generalke) lipo san ga se riješija.
Auto je tvrdo ka' da sidiš na betonu, skače po rupama ka' magarac, motor je preko 60kmh dosta bučan i teško je održavati pravac na cesti pri većim brzinama pogotovo ako puše kakvi vitar, gume su skupe do boli, ma svaka sitnica na njemu košta, a ne vridi tih novaca.
C1 je za njega predsjednička limuzina...

Najjače je bilo kad san kod svog meštra doša prominit ulje, a on 10min traži di je filter... Onda san jedanput bija iša u AH servis, bila akcija punjenja klime pa ja otiša, dobrih 15min nikako nisu mogli skužit' di mu je priključak za plin, morali su se konzultirati sa barba guglom da nađu priključke iza prednjeg branika :D
Inače, vrlo zanimljivo gledati popravke na motoru Smarta - stavu ga na dizalicu, odvidaju 4 nosača motora. Šasija se digne dizalicon, a motor ostane na podu...
 

aquarius

New member
Jel daljinsko upravljanje za Smarta bežično ili ima kabel kao džojstik? :grin:
Samo ti zajebavaj :)
Ma nije Smart definitivno loš, zamišljen je kao drugo ili čak treće auto u obitelji, međutin ovdi ga vozu najčešće tzv. poduzetnici/šminkeri sa dva iphonea i 3 kune za kavu, ćaćini sinovi šta su prodali babin teren uz more ili sponzoruše pardon djevojke za društvo
 
Na vrh