C-Cactus i ostali kaktus koncepti

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Poznate su i cijene. U Francuskoj će se na tržištu pojaviti početkom lipnja s cijenom osnovnog modela od 13.000 eura, pa do najskupljeg modela s cijenom koja će se sezati do 18.000 eura.

Èetverokotačni pogon se nažalost ne spominje, pa ostaje samo nada da će to biti iznenađenje. :) Ponuđena motorizacija predstavljena je sa četiri agregata. Među njima su dva benzinska trocilindraša snage 81 i 109 KS te dva dizelska 1,6 kubična motora snage 91, odnosno 99 KS.

S obzirom na naš PDV i harač za zaštitu polarnih medvjeda (CO2 porez), nagađam da u nas osnovnog modela neće biti ispod 15.500-16.000€ :confused:??
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači koliko sam shvatio obadva dizela spadaju u kategoriju 66-84kw za osiguranje? Debilno. A i neznam koliko će tih silnih 8 konja napravit razliku u performansama.

Eto...nije mi se sviđao auto kad se pojavio, pa mi je sjeo na kraju...

Sad kad vidim motorizaciju, pogon i za šta služi rađe bi da ga nisu ni izbacili.

Kad se već furaju na neki luksuz u Citroenu mogli su mu pošteno bar stavit Exclusive verzuju sa 2.0 HDiem, pogon na 4, automatik, pa da bude pravi auto. A ne poluproizvod.
Šteta, možda s godinama uvide potencijal
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nači koliko sam shvatio obadva dizela spadaju u kategoriju 66-84kw za osiguranje? Debilno. A i neznam koliko će tih silnih 8 konja napravit razliku u performansama.
Imaj na umu da je gotovo 400 kg lakši od C4 mkII. Ne znam, s obzirom na to, ima li realne potrebe za 2,0 hdi-jem. Osobno sam, kao mogući kupac, više zagrižen za 4x4 na ovakvom tipu autića. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam mislio na razliku naspram drugih modela nego njega samog sa jednom i drugom mašinom.
Jednostavno ne vidim logiku u toj gradaciji snage... prosječan vozač neće ni primjetiti razliku između 91 i 99 dizelskih konja u autu, pogotovo ako će i moment ostat vrlo sličan. A pretpostavljam da hoće.
Treba pričekat barem prve brojke s performansama, pa ćemo vidit... (zbrajat milisekunde :D)

Slične male razlike u snazi na istim motorima u istim modelima bi se do sada javljale jedino kad bi jedan motor bio za ručni, a drugi za automatski mjenjač. :thinking:

A i da nisu mogli ovaj slabiji za 1kw skinuti pa da nam upadne u jeftiniju grupu. Valjda cijela Europa ima bar otprilike slično kategorizirane automobile po snazi dali za osiguranje ili što već...

:wtf::wtf::wtf:

A baš sam se htio veselit ovom modelu :grin:

....

i sad malo googlam...
mislim da znam šta me je shebalo. Cactus izgleda kao pravi komad auta, mala mrcina od SUVa, od stjene odvaljen... reko bi čovjek klasa Sportage, Tiguan.
Još ima C4 u imenu, misliš srednja klasa na gore...

Da se vratim googlanju:
-uglavnom to je na bazi modela C3(i familije) rađeno, u biti Citroenova verzija Puga 2008. Nači što se tiče terena goli k****. Jedva malo veći od spomenute C3ke.

A sa tim imenima modela su počeli varat sa limuzinskom verzijom DS4orke koja nosi DS5 u imenu. Sad Cactusu, umjesto logično gledane obiteljske oznake C3, stoji ''lažna'' C4 oznaka. Ne sviđa mi se ta politika.

Eto, ja sam imao pogrešan dojam i očekivao drugi auto. Ovakav poluproizvod autoindustrije me ne zanima :(
 

markan1000

Well-known member
ma da ćeš ti biti oduševljen s citroenom nitko se nije ni nadao :) šala, šala!!

nisam uopće upoznat s motorima, ali moguće da takva mala razlika ima veze s nekim ekološkim stvarima. tako i ford ima dizele od 95, 105, 115 konja, s tim da je ovaj od 105 neki eko s emisijom co2 ispod 100. samo nagađam...
 

Dalibor

Dado Tornado
Eto, ja sam imao pogrešan dojam i očekivao drugi auto. Ovakav poluproizvod autoindustrije me ne zanima
očekivao si da će imati veće ambicije... ali njih nema u citroenu kao marki, pogledaj sam DS5 koji bi citroenu kao trebao biti ono što je nosač ratnih aviona amerikancima...
citroen se samo pokušava zadržati iznad vode sa maks smanjenjem troškova i reciklažom viđenog...

ali kada vidimo kaktusa na cesti mogli bi promjeniti mišljenje, jer tko bi te aute kupovao kada ne bi imali izgled, uz povoljne cijene.

da povučem paralelu sa renaultom, koji ovih dana pokazuje novi twingo... kojem je motor ispod prtljažnika, prednji kraj se ne može otvoriti, ima bubanj kočnice, izgleda kao jaje... to je francuska marka :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
taj twingo koji si opisao nema apsolutno ništa francuskoga u sebi... Napravio ga je Mercedes za kompenzaciju 1.5 dci-a i onog Citana.
Govorili su da bi i neka limuzina mogla izaći iz te suradnje.

Nači sad imamo trojac Captur, 2008 i Cactus. Stvarno ga nisam vidio u toj kategoriji :meh:

A znam da se Citroen bori za preživljavanje... ali ako su uspili istovremeno izgurati DS liniju valjda su se mogli i na drugim mjestima izboriti za malo ozbiljniji model.
 

Vedran

New member
Bolje da je 4x2 nego ovi svi uzaludni 4x4 po suvovima kaj se daju kupit. Bez reduktora i špere to tak ništ ne vredi jer na bilo kakvoj podlozi gdje ti to može trebat opet vrti u prazno (kao npr Suzuki SX4 ili onaj Fukaskaj- uzaludnost na najjace, samo puno troši i sporo ide).
Ako se pokaže prihvaćen, vjerojatno će dobiti još pokoji motor i opremu...Obicno je tak s novim modelima da prvo izlaze neke basic varijante
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve to stoji... al štos je šta auto izgleda ko da ga na pola Dinare proizvode, i u osnovnoj opremi ima tri diferencijala. (pohvalno)

Tehnička izvedba ne prati dizajn, barem po meni.

Auti iz te iste klase, znači prvenstveno 2008 i Captur, izgledaju ko službena vozila nekog Boy benda.

Meni je to auto sa krizom identiteta :grin:

ma da ćeš ti biti oduševljen s citroenom nitko se nije ni nadao :) šala, šala!!

nisam uopće upoznat s motorima, ali moguće da takva mala razlika ima veze s nekim ekološkim stvarima. tako i ford ima dizele od 95, 105, 115 konja, s tim da je ovaj od 105 neki eko s emisijom co2 ispod 100. samo nagađam...
evo gledam sad, u pravu si. ''Jači'' dizel će bit sa BlueHDI tehnologijom, co2 82g, a za prosječnu navode 3,1l.

Još se i hvale da su im za Kaktusa 10% manji operativni troškovi nego kod konkurentskih modela... vidit ćemo kako će se to na kvalitetu odraziti. (zadnji prozori se ne spuštaju, tu je par posto :D )


A kao što sam sa C1 malo preračunavao cijene, i tu sam se igrao... i ako sam upravu osnovni model (82 ks / 12,9s / 167 km/h) kreće od oko 85.000 tkn. Najviša oprema sa dizelom oko 150.000 (HDi 92 / 11,4s / 182 km/h)
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Jako mi se sviđa tabla s instrumentima.
Sviđa mi se i to da sa što više zajedničkih dijelova rade puno sasvim različitih auta, pa kom se sviđa, kak veliš, boy band auto, pa nek si kupi.
 

R C5

New member
...pitah tetu u ženevi za cijenu 1.2 THP (110ks) i veli papir koji mi je pokazala 22000 CHF za 3. nivo opreme od 4, nejde sa prva dva nivoa opreme u CH. inače stvarno fora auto uživo, od prikazanih najljepša mi je kombinacija unutrašnjosti crno/smeđe, fino se sjedi, prednja klupa djeluje spojeno ali se vozački sic da namjestiti po visini i ja jako dobro sjedim. ekipa je bila uporna u isprobavanju plastike pa je cijeli auto već drugi dan bio iscrtan po tim zaštitinim plastikama (noktima, ključevima...). :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=riwu6lPYvKE[/ame]


Poruka Moderatora:

tema o prvim dojmovima C-Catusa može se popratiti u C4 II podforumu ili klikom miša na:

http://www.citroenforum.hr/citroen-c4-ii-120/stigao-c-cactus-4648/
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Saznat ćemo kroz koji dan, i ovakav bi dobar bio. Jedino na ovom renderu neznam gdje bi se ovo uklopilo

 
Na vrh