BX Problem - (Identificiranje kvara)

ExOduS442xb

Racing
U slucaju da imate neki kvar i neznate u cemu je problem ovdje postajte da ne otvaramo milijun novih tema.

Evo ja cu prvi.

Neki dan mi riknio auto, poceo je trzat i nije reagirao na gas. Palit vise nije htio iako anlasuje i pumpa radi bez frke (moze li pumpa malo radit dobro malo loše?), baca iskru.

Najveci problema u svemu tome što sam praktički bio siguran da je karburator u pitanju ali više nisam. Naime, kada sam auto poceo voziti prije pa skoro 4g imao sam sličan problem, kabel koji ide sa razvodnika tj. elektronsko paljenje je bio oštećen i kada auto dosegne radnu temp onda pocne zafrkavat. Stavljen je novi kabel i problem je riješen.

Jucer sam drndano po kablovima sve ponovno prespojio neke malo ošmirglo zbog kontakta i auto upalio?! Vozao sam se malo po parkingu 15min i onda zaletio do pumpe i sve 5, auto radi, nisam presao ni jedno 3.5t okretaja, netreba forsirat.

Mene je sad strah zato sto ja ne znam u cemu je bio problem, jesam li ga rijesio ili je latentan, tj. da je nestao sam od sebe i da ce se pojaviti.

Auto mi je potreban, tjedno moram 3-4 puta praviti 30km i nebi bilo ugodne da opet rikne a iduci mjesec idem za Vukovar i opet 460km, tako da ako ima netko neki savjet što još da pregledam neka kaze, rado cu to uciniti.
 

ExOduS442xb

Racing
Pa, imao sam barem 12-13l goriva u autu, blicnila je na uzbrdici da, to mi se jos nije dogodilo. Ne vjerujem da je to, nije htio paliti ni na ravnici.

Aha, onda bolje tako ;)
 

fullcool

New member
jesi li gledao tad kad nije htio upaliti jel baca gorivo na dovodu u karb, pretpostavljam da je mehanička pumpa goriva, ako jest onda na crijevu koje ide u karb treba bacati gorivo u intervalima, ako pljucne po koju kap onda ne valja.
 

Sale123

New member
može. malo daje dobar, pa malo loš tlak.
ništa te ne košta otvoriti otvor ispod sjedala pa pogledat jeli sve okej sa kontaktima recimo
ako se ne varam on ima mehaničku (AC) pumpu preko bregaste a ne onu elekričnu u rezevaru.

Ako karburator dobiva gorivo, onda može biti da šteka igličasti ventil u karburatoru.
 

ExOduS442xb

Racing
Da pumpa je mehanička na bregastoj. Radi se o Sofabex pumpi, ako sam dobro shvatio sliku, skinem kapu pumpe? Tamo bi trebao biti filter goriva? Da ga malo samo properem?

I da, auto duže pali sad, moram ga kresnit nekih 5-6 puta, ponekad i 7 puta da se upali. Svaki se put ugasi, ni čok ne drži. Ipak na kraju kresne i radi bez frke.

Pogledat cu filtere, ti si spomenio igličasti ventil, misliš na diznu?
 

Dalibor

Dado Tornado
ako je to auto s fergićem, onda najbolje krenuti od njega (i od te pumpe goriva)...

neki fergići imaju jednu malu diznu za ler gas (ne znam imaju li je baš svi) i jednu diznu za vožnju... ali ako nikada nisi čistio fergazer onda gledaj da bi ti on mogao biti problem
 

fullcool

New member
skini crijevo koje ide od pumpe na karb, ako radi kako treba mora bacati gorivo barem metar u dalj, ili stavi kraj crijeva u bocu, boca bi se trbala brzo puniti gorivom. ako slabo baca onda je ili zaštopano nešto od prljavštine ili je pumpa riknula. bude mrežica čak i u rzervoaru na početku cijevi kroz koju vuče gorivo.
 

Matija

New member
Èek, to kad crkne, da li onda hoće upaliti/raditi sa gasom ili uopće neće ni upalit ni radit? Ako neće raditi samo na leru, a imaš oldschool karburator, vrlo izvjesno je da ga pati ler dizna. Na nju ti ide jedan kabel, pa je možda tako možeš otkriti. Ona bi trebala škljocati kad se da kontakt.
 

ExOduS442xb

Racing
Radi u leru bez problema. Koliko sam pretpostavio problem postane ocit kada se auto tjera u visoke okretaje, danas ne prelazim 3t okretaja pa ne zafrkava.

Kvragu, što se nije nesto pokvarilo, ovako nemam pojma u cem je caka.
 

Sale123

New member
Radi u leru bez problema. Koliko sam pretpostavio problem postane ocit kada se auto tjera u visoke okretaje, danas ne prelazim 3t okretaja pa ne zafrkava.

Kvragu, što se nije nesto pokvarilo, ovako nemam pojma u cem je caka.
Ideš metodom eliminacije:

- prvo moraš napraviti ono što ti je fullcool spomenuo (provijeriti da li pumpa dobavlja gorivo do karburatora),

- ako pumpa dobavlja gorivo do karburatora i ako si siguran da je sa paljenjem i strujom sve ok onda ti preostaje karburator

- Karburator ti ima posebni ventil ili kanalić za ler gas i mali gas a posebne kanaliće za veće opterećenje i pun gas (postoji mogučnost da ti se tu nešto štopa ili ne odrađuje dobro)
 

Dalibor

Dado Tornado
exodus, fergama se može podešavati ler gas i smjesa zrak/gorivo.
imao jednom jugo 45, i neko vrijeme je svako malo crkavao, pa sam morao podešavati smjesu...
 

ExOduS442xb

Racing
Evo vratio se od majstora Gogija iz Citropolisa, kaže on da je karburator u pitanju. Kaže da ga nebi on skidao da slucajno ne napravi neku štetu, nitko se više nebavi karburatorima. Nažalost nema mi koga preporučiti, ako znate nekog da se bavi reparacijom ili opcenito karburatorima odlicno ;)

Inace, ovako je on meni opisao u čemu je stvar. Kada se vozi normalno sve funkcionira, kada se auto potjera (najočitije je uzbrdo) karburator ne dobije dovoljno goriva i počne trokirat. Idući tjedan mi otac dolazi poslom pa će ponijet staru diznu i još par dijelova da to malo pregledamo. Prošle godine sam mjenjao diznu, nije vrag da je već riknila, još je relativno nova ili je možda karburator prljav, neki trn pa se miče u dovodu goriva u karburatoru pa sprijecava dovod goriva.
 

deda

New member
Problem je sa tim frgićima,ja se već borim od lani sa njima na GA.Sad tražim po zg gdje ima koji servis koji to radi.Bio je nekada u Savskoj jedan servis koji je samo to radio,ali nema ga više.Isto sam bio kod par likova,koji navodno servisiraju frgiće,ali tolko su mudrovali,da im ne pomišljam dati auto u ruke.Ali bez pravog servisa ništa,dok ga se ne očisti kako treba badave sve dize i brtve nove,a to ne može napraviti bilo tko samo tako.
 
Na vrh