Brzo hlađenje HDi motora?

Yukio

Member
jedno pitanje za dugogodišnje korisnika HDi motora.
Išao sam na put Zagreb - Pazin. Već kod lučkog sam imao tri crtice temperature (lijevo od brzine). Negdje na pola puta začudilo me kada se pojavila samo jedna crtica.
Jel normalno da se motor zna 'ohladiti'. Nakon nekog vremena dvij pa tri crtice. I tako još koji put. Pošto aute prije koje sam imao, oni dok se zagriju na 90 stupnjeva bude uvijek na toj razini.
 

Damaj

Active member
Re: C3 hdi by Krky

Jel normalno da se motor zna 'ohladiti'. Nakon nekog vremena dvij pa tri crtice. I tako još koji put. Pošto aute prije koje sam imao, oni dok se zagriju na 90 stupnjeva bude uvijek na toj razini.
Nije normalno, isto se događalo na mom bivšem C4, vjerojatno ti je termostat ili indikator temp. rashladne tekućine u banani.
 

Zmix

New member
Re: C3 hdi by Krky

Samo ti to teraj! :cool:
Poznato je da HDi motorima treba malo više vremena da se ugreju a isto tako se i dosta brzo ohlade.
Prst u uvo i teraj!
 

Yukio

Member
nije meni problem što se on hladi :D
problem mi je u mislim da možda ne pokazuje krivo. Smanjuje crtice a motor sve topliji i topliji :D
 

fullcool

New member
Senzacionalno, najnoviji proizvod za uštedu goriva!!!
U zimskim uvjetima štedi i do 30% goriva!!! Fantastična svojstva ovog materijala su iskorištena da reguliraju temperaturu motora te na taj način spriječe rasipanje energije u okolinu, na taj način se uštedi i preko 30% skupog energenta, osim toga smanjujemo zagađenje okoline za 30%, ovo treba preporučiti svakome. lako se ugradi na svaki auto, vrlo je lagan, izrađen od prirodnih materijala naprednim postupkom dobijanja " Refined Mechanical Pulp" od koje se dobija višeslojna struktura povezana adhezivnim međuslojevima. Koristi se takođe u medicini i prehrambenoj industriji što je garancija kvalitete ovog fantastičnog materijala. Naručite odmah po promotivnoj cijeni, novčanik će vam biti zahvalan a i okoliš također. Preporučuju ekološke udruge. Bla,bla, bla....Ovaj fantastični proizvod možete vidjeti na slici iznad :grin:
Mali osvrt na to kako funkcionira marketing, nisam ništa slagao ni izmislio, ovo je opis onog sa slike gore, još da napomen da je to proizvod poznatog svjetskog proizvođača, moram to napomenuti jer za tog proizvođača niko nije čuo pa da se zna da je poznat:grin:
 

Damaj

Active member
A ja mislio da smo sa današnjom tehnologijom nadišli ovakve stvari, to je moj otac radio na Stojadinu ali pri temperatorama ispod -15°C.
 

deda

New member
Kakve veze to ima ako ima termostat,može biti i minus 50,antifriz ne cirkulira kroz glavni hladnjak dok god termostat ne otvori protok.Hladnjak služi za hlađenje,ako je tekućina prevruča,a ne za grijanje.
 

Damaj

Active member
Nije normalno da toliko opadne temperatura, uključi grijanje kada dostigne radnu temperaturu da vidiš kako grije pa isključi, pa ponovno upali grijanje kada na pokazivaču temperature opadne temperatura tj. kada dođe na jednu crticu i vidi ima li razlike. Ako je pokazivač temperature o.k. trebalo bi biti razlike u toplini zraka iz ventilacije. A možeš to isto provjeriti i na gornjem crijevu hladnjaka. To se zna događati i kada brtva glave zvizne.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Yukio, nego daj ti nama reci što te drugo još muči na tvom c3 hdi?
koliko iljada si navrtio?
u garage je 201tkm od 2011g :D
sigurno nisi na tome ostal :D
dal dura od izmjene do izmjene ulja? il treba malog na dudu malo međuvremeno na dojit?
ko neku marendu među obroka :D
 

fullcool

New member
Nije tako, da je tako ne bi se proizvodile zaštitne maske za hladnjake.
Sa maskom auto prije postigne radnu temperaturu pa tako manje troši gorivo, manje zagađuje i manje se troši sam motor, uz to prije počne grijati u kabini. Na ekstremnim hladnoćama neki auti nemogu bez maske nikako postići radnu temperaturupa tako ni grijati, znači nema vožnje bez zaštitne maske. Na nekim autima su serijski ugrađene žaluzine koje se zatvore kad je hladno a otvaraju se automatski sa porastom temperature, neki termostati ne zatvaraju potpuno protok vode kad su potpuno zatvoreni itd. itd.
 

sasa.rajs

New member
Nije tako, da je tako ne bi se proizvodile zaštitne maske za hladnjake.
Sa maskom auto prije postigne radnu temperaturu pa tako manje troši gorivo, manje zagađuje i manje se troši sam motor, uz to prije počne grijati u kabini. Na ekstremnim hladnoćama neki auti nemogu bez maske nikako postići radnu temperaturupa tako ni grijati, znači nema vožnje bez zaštitne maske. Na nekim autima su serijski ugrađene žaluzine koje se zatvore kad je hladno a otvaraju se automatski sa porastom temperature, neki termostati ne zatvaraju potpuno protok vode kad su potpuno zatvoreni itd. itd.
Inženjeri su nestručnjaci pa nisu stavili dodatne maske!? Mora da su spavali na satu! :grin:

Ti to pričaš o Fordu T?
:palacgore:
 

fullcool

New member
Tako je, o Fordu T, evo ga i na slici


ali i o nekim drugim autima iz tog vremena











http://www.bugscreenwarehouse.com/products/oem-winter-front-grill-cover/



http://www.lokari.fi/?s=t_talvisuojat&l=eng


LOKARI WINTER COVERS
Model list

Car model Mode Year Article no. Fastening clips

CITROEN C3 2006- CIT3106A 3 pc clips 4
CITROEN JUMPER 2007- CIT3108A 2 pc clips 1 and 2 pc clips 2 and 2 pc clips 3

DACIA DUSTER 2009- DAC3100A 3 pc clips 2
DACIA LOGAN MCV 2010- DAC3102A 2 pc clips 1
DACIA LOGAN,:cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:UP ja VAN 2010- DAC3101A 3 pc clips 1

FIAT DUCATO 2009- FIAT3104A 6 pc clips 3 and 2pc clips 1

MITSUBISHI ASX 2013- MITSU3106A 3 pc clips 3 and 2 pc clips 2
MITSUBISHI ASX 2011- MITSU3104A 2 pc clips 1
MITSUBISHI LANCER 2011- MITSU3105A 2 pc clips 1
MITSUBISHI OUTLANDER 2011- MITSU3103A 3 pc clips 1
MITSUBISHI OUTLANDER 2013- MITSU3107A 3 pc clips 2

NISSAN QASHQAI 2010- NIS3101A 2 pc clips 4

PEUGEOT 206 PLUS 2010- PGE3120A 2 pc clips 2
PEUGEOT 206 1998-2003 PGE3104A 2 pc clips 2
PEUGEOT 207 2006-2010 PGE3116A 2 pc clips 3
PEUGEOT 207 2010- PGE3122A 2 pc clips 4
PEUGEOT 3008 2009 PGE3121A 5 pc clips 5
PEUGEOT 307 2001-2005 PGE3108A 2 pc clips 3
PEUGEOT 307 2005-2008 PGE3112A 2 pc clips 3
PEUGEOT 308 2008-2011 PGE3118A 2 pc clips 2
PEUGEOT 308 2011- PGE3123A 2 pc clips 4
PEUGEOT 406 2000-2004 PGE3103A 2 pc clips 3
PEUGEOT 5008 2009- PGE3119A 3 pc clips 5
PEUGEOT BOXER 2007- LOK3108A 5 pc clips 2 and 2 pc clips 3

RENAULT CLIO 2011- REN3104A 2 pc clips 3
RENAULT LAGUNA III 2008-2010 REN3100A 2 pc clips 4
RENAULT MEGANE III 2009- REN3101A 3 pc clips 2
RENAULT SCENIC III 2010- REN3102A 3 pc clips 2

VW CADDY MUSTA PUSKURI 2011- VV3207A 1 pc clips 3 and 2 pc clips 2
VW CADDY-VÄRILLINEN PU 2011- VV3203A 3 pc clips 3
VW GOLF 7 2013- VV3214A 3 pc clips 3
VW GOLF PLUS 2009- VV3208A 3 pc clips 4
VW GOLF VI /VARIANT 2009- VV3206A 3 pc clips 3
VW JETTA /GOLF VARIANT V VV3202A 2 pc clips 4
VW JETTA 2011- VV3211A 3 pc clips 3
VW PASSAT CC 2013- VV3215A 2 pc clips 2 and 1 pc clips 3
VW PASSAT 2005-2010 VV3201A 3 pc clips 3
VW PASSAT 2011- VV3210A 3 pc clips 3
VW POLO 2010- vv3205A 3 pc clips 2
VW SHARAN 2013- VV3216A 3 pc clips 2
VW TIGUAN 2012- VV3212A 3 pc clips 3
VW TOURAN 2011- VV3209A 1 pc clips 3 and 2 pc clips 1
VW TRANSPORTER 2010- VV3204A 1 pc clips 4 ja 2 pc clips 2

Ko ima C5 nek pročita manual pa nek vidi jesul inžinjeri šta smislili za zimu.

Evo za C4 original


http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.186

upute proizvođaća


kao originalni rezervni dio pod brojem 07


picasso

 

deda

New member
Zakaj onda to nema Niva i Zil koju su se vozili u Vladivostoku i u Sibiru na naftnim poljima "Bijele noći" od INE ?Da tak nekaj ima smisla,morao bi biti cijeli motor zatvoren i odozdola.
 
Na vrh