Brzo hlađenje HDi motora?

sasa.rajs

New member
Da je bilo što od zaštita potrebno dolazilo bi u kompletu sa automobilom. Svi gore navedeni dijelovi su neke opcije koje ne služe nićemu!
 

Damaj

Active member
Ovi dodaci su itekako dobri ali u ekstremnijim uvjetima. Npr. stari C4 mi je kabinu počeo grijati već nakon 2 prijeđena kilometra a ovaj novi ne može se zagrijati ni nakon 10 (ne znam da li je stari auto imao kakve grijače za kabinu). U biti po zimi je stalno hladno, tako da mislim da je ovaj dodatak kao stvoren za C4 II. Druga je stvar što kolegi pokazuje da mu temperatura rapidno opada u vožnji, to se ne bi smjelo događati i ne vjerujem da bi mu i taj dodatak pomogao.
 

deda

New member
Možeš ga obuči ko DedaMraza,neće niš prije počet grijat,dajte ne trkeljate gluposti uspoređujuči auto od prije 50 godina sa današnjim.Pogledajte malo onu emisiju "Kraljevi leda" pa će te vidjeti koji kamion ili terenac ima zamotan kiler.
 

fullcool

New member
Ako vi nešto ne vidite ne znači da to ne postoji, prije 50 godina se isto ko i danas koriste uređaji koji zatvaraju protok zraka prema hladnjaku, danas se to koristi i radi bolje aerodinamike.
Evo nekoliko videa tih sistema
https://www.youtube.com/watch?v=NGDXDKNEtGw

na bmw-u
https://www.youtube.com/watch?v=Bdm3kruDt0g

primjer kako reagira na temperaturu
https://www.youtube.com/watch?v=WGxX3gDPsAw

primjer ugradnje na rolls royca
https://www.youtube.com/watch?v=CW_C4ieHVMQ

ford focus 2012, ovdje je radi aerodinamike serijski ugrađen
https://www.youtube.com/watch?v=O5OZMB1a1dc

na novom actrosu također radi aerodinamike i uštede goriva






 

deda

New member
Da,ali to ugrađeno i automatski radi,a ne mećeš niš ti sam.Ajd sad nakeljim masku i kaj za pol ure kada stojim u koloni i motor se zgrije na radnu temperaturu idem van i nek svi čekaju da ja to skinem da mi se ne pregrije motor,a po zimi se itekak zna pregrijati,ak se recimo samo led uhvati na kileru,vidio sam to nebrojeno puta?
 

deda

New member
Ne,negu u centru ZGa.Kad se voziš po bljuzgi i snjegu,uđe ti rastopljen snjeg i voda u masku i ventilatore,onda ti ljepo dođeš doma,zgasiš auto i odeš spat.Do jutra se sve smrzne i ti kreneš i voziš se,stojiš u koloni,motor postigne radnu temperaturu i ventilatori se moraju upalit,ali malo sutra,ventilatori i kiler su zakovani ledom od jučer,onda ljepo sve crkne i nemaš hlađenja i auto ljepo zakuha.Jel sad jasno,koju su :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:aštinu napravili sa tim da meću ventilatore ispred hladnjaka,a na to uopće ne misle,eto ti belosvjetske pameti.
 

fullcool

New member
Dešava se i vožnji da se nakupi snijega i leda toliko da motor prokuha, zato postoje štitnici za snijeg, u manualu za c5 piše kako se postavljaju.
 
Na vrh