BlueHDi motori

Ne znam postoji li ova tema ali evo malo komentara,iskustva i misljenja.Ove motore cemo imati sve visr i vise.Ja imam c4 bluehdi 100 i za sada me odusevljava motor u svakom pogledu.Moze sutra ispast neki problem al evo 3500km za sada ok
 
Primjer 1800km.Otvorene voznje oko 1000 ostatak gradska voznja a prosjek 4.8.Mislim da je to dobro posto se motor jos nije ni razradio da valja
 

vborovic

C5 modifikator
Primjer moj, napravio 700 km, Vž -> Maribor -> Beč i natrag (gradska kreni-stani vožnja po Beču, ostatak autoputem na tempomatu 130), prosječna potrošnja 5,2 l/100 km ... za Euro 5 motor, koji nije BlueHDI, sa 163 konja + ja koji ga vozim ... :D ... zato pitam ... u gradskoj vožnji bude vjerojatno manja potrošnja, ali na otvorenoj cesti razlike su stvarno smiješno male
 
Na autoputu nije velika razlika mozda bi tvoj motor pri vecim brzinama trebao trositi i manje ali mislim da u gradskoj voznji jest.Nedavno sam presao 300km ali bas gradska voznja stani kreni prosjek 5.4,vecina je bila kratka relacija.Ponavljam auto je preslo tek 3500 a kad se razradi potrosnja ide dolje.
 

ZlatkoC4

Well-known member
dobre su to potrošnje kod obadvojice :palac-gore:

iako vam ja ne smijem više ovdje spominjati svoju potrošnju da vas ne postidim:D
 

marko1103

Member
kod ovih motora vise je stvar smanjenja stetnih emisija nego same potrosnje koliko ja znam

u mene je i euro 2 opel vectra trosila 5 L :D

feel editi da li si morao nadolijevati aditiv dosad??
koliko cesto ga treba nadoljevat?? kako je to uopce definirano od strane psa grupacije??

moze neka slikica motora ispod haube bas me zanima koliko se razlikuje od euro 5 motora :)
 
Ne gazimo svi kilometrazu kao Zlatko😃.Aditiv ima spremnik koji se toci iz prtljaznika i po njihovoj prici treba to raditi svakih 20000km i kosta 15 eura.
 

ZlatkoC4

Well-known member
što je onda to sad napredno svakih 20tkm dosipati kod nas starih je 100tkm:grin: za prvo doljevanje :D
ne radi zlatko puno km u prvoj god jedva 26tkm:grin:
 

c4 power

New member
AdBlue® aditiv za BlueHDI motore, urea
1611328380
ADITIV UREA ZA BLUE-HDI, 1.89 lit – 88.94 kn/Kom

Ova boca omogućuje vozaču dolijevanje potrebne količine aditiva za nastavak putovanja nakon prikaza na ploči s instrumentima da je potrebno napuniti spremnik. Jednostavno se koristi i omogućuje samostalno punjenje bez prljanja i intervencijom mehaničara.

Moglo bi se reći da je ovo dio obavezne opreme za vozila opremljene BlueHDI motorima. Ako je spremnik AdBlue® prazan, sigurnosni sustav onemogućuje pokretanje motora.

Važno: ako je spremnik aditiva AdBlue® potpuno prazan – što se potvrđuje porukama upozorenja i nemogućnošću pokretanja motora, obavezno morate uliti minimalnu količinu aditiva (provjeriti u papirima vozila, npr. Peugeot 308 3.8lit, odnosno 2 boce).

Važno: u slučaju dolijevanja aditiva u potpuno prazan spremnik, što se vidi po poruci “Napuniti aditiv za pročišćavanje: Pokretanje je zabranjeno”, obavezno postupite prema preporuci proizvođača o načinu pokretanja vozila.

Radi poštivanja okoliša i zadovoljavanja nove norme Euro 6, bez smanjivanja performansi svojih dizel motora i bez povećavanja potrošnje goriva, PEUGEOT i CITROEN opremaju svoja vozila sustavom SCR (selektivna katalitička redukcija) i pročistačem čestica (FAP) za obradu ispušnih plinova. Sustav SCR zahvaljujući aditivu AdBlue® koji sadrži ureu, katalizator pretvara do 85% dušikovih oksida (NOx) u dušik i vodu, koji su neškodljivi za zdravlje i okoliš.
Aditiv AdBlue® se nalazi u posebnom spremniku. Prilikom svakog redovitog održavanja vašeg vozila u mreži PEUGEOT/CITROEN ili u nekoj stručnoj radionici, spremnik aditiva AdBlue® bi se trebao puniti kako bi se osigurao ispravan rad sustava SCR.

Što je AdBlue?
AdBlue je novi proizvod čije korištenje zahtijevaju najnoviji modeli EURO 6 dizelskih motora. S njim osjetno smanjujemo količinu štetnih tvari u ispušnim plinovima. Na vozilu je u zasebnom spremniku (rezervoaru) pored rezervoara dizelskog goriva. Ne dodaje se u gorivo niti se s njim miješa. AdBlue je patentirana i zaštićena proizvodna marka.

Sastav, karakteristike, forma:
AdBlue® je 32,5% vodena otopina uree proizvedena iz tehnički čiste (obrađene) uree CO(NH2)2 i demineralizirane vode. To je bezbojna, čista tekućina sa slabim mirisom amonijaka. Otopina nema otrovnih svojstava, ne djeluje na ljudski organizam agresivno. Otopina nije zapaljiva te nije klasificirana kao opasna za prijevoz.
Poznata je pod oznakom AUS 32 (engl. skraćenica za vodenu otopinu uree).

Tehničke specifikacije:
- gustoća pri 20°C 1087 – 1093 kg/m3
- inicijalna temperatura kristalizacije -11°C
Zahtjevi za očuvanje kvalitete su navedeni u uvjetima DIN norme 70070.

Primjena:
AdBlue® je sredstvo za redukciju NOx plinova (dušičnih oksida) te je potreban pri korištenju selektivnog katalitičkog redukcijskog katalizatora (SCR) u motornim vozilima s dizelskim motorom EURO6 norme.

Potrošnja:
Potrošnja AdBlue® je oko 4-6% od ukupne potrošnje dizela (dizelskog pogonskog goriva).
 

deda

New member
Ispada da Zlatko radi puno km,a ono 26 000 za godinu.Pa ja sam napravio toliko samo sa oba dva oldija za leto dan.Èak i više kojeg soma.
 

c4 power

New member
Procijenjena potrošnja za osobne automobile
- Dizel vozila srednje klase
(Primjer Opel Insignia ili Peugeot 508):
1 litar AdBluea - 1000 km
- SUV/monovolumen klase dizel vozila
(Primjer Opel Zafira ili VW Touran)
1,5 litra AdBluea - 1000 km


[ame]http://gumiimpex.hr/web/wp-content/uploads/2013/09/AdBlue-PRIRU%C4%8CNIK-za-korisnike.pdf[/ame]
 
Na vrh