BlueHDi motori

vborovic

C5 modifikator
Prema tome, ispada da svaka dva rezervoara tankiraš AdBlue za 90 kn, odnosno jedan rezervoar te dođe skuplje 45 kn pored onoga što natočiš na benzinksoj ... :shock:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hebe se njima za ekologiju, bitno je norme ispunit :D vidimo da je to očito najveći problem
 

La Marche

Iskreni optimist
Kao što znamo, moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS.

Malo sam na temelju cijena adblue aditiva uzeo kalkulator na temelju mojih oko 35.000 km na godinu uz dosadašnji prosjek od 5,0 l/100km i...

Èak i ako je cijena ona najskuplja spomenuta od 47 kn/l, i dalje bi me godišnja vožnja na diesel s ad blue aditivom koštala prema današnjim cijenama oko 2.000 kn manje nego s benzinskim, pod pretpostavkom da bih s benzinom imao 6,0 l/100 km.

Ukoliko je ona od oko 10 kn/l, ostaje mi razlika u cijeni od oko 5.000 kn godišnje.

Znači, moj sljedeći auto bit će Citroen. Ili DS. Diesel.
 

webchief

New member
Pošto kupujem auto sa BlueHDI, citao sam po forumima bas o ovom aditivu, zanimljivo je koliko se ljudi blamiraju i pišu (ne)tačne informacije, pa sam fino kontaktirao "čiku" u servisu da mi objasni.

copy paste iz e-maila

"Što se tiče aditiva, u euro 6 motore ide Ad Blue aditiv i dosipa se u intervalu od 160 000 do 200 000 km, koji ima svoj posebni spremnik. Osim aditiva BlueHDi motor ima spremnik ureje da bi se postigla Euro 6 norma u koji staje 17 litara tekućine čije se stanje provjerava na redovnom servisu. Sa jednim potpunim dosipanjem ureje može se preći između 20 i 30 000 km, zavisno od načina vožnje i kvaliteta goriva koje se sipa. Cijena ove tečnosti iznosi 2,5 KM po litru,ne treba da brinete o ovome."

-2,5 km je 1,3 e

Iz ovoga sam zaključio da ljudi strašno mješaju AdBlue i ureu i u svemu tome nastaje pometnja i te (ne)tačne informacije...

nadam se da će ovo nekome pomoći kao što je i meni :)
 
Na vrh