LHM
Member
Evo stigao je prije par dana i moj novi Berlingo.
XTR oprema + automatska klima + grip control
Utisci i usporedba s B II
U odnosu na B II izolacije je puno bolja ,baš je velika razlika, motor jači i nekako kultiviranije radi i vuče. Auto je sa svih strana glomazniji . Što se tiče smještaja vozača mojih 110 Kg bez problema ima mjesta a nisam primjetio nikakav problem da bi bilo premalo mjesta za noge da zapinju.
Grijanje se aktivira( počne grijati) puno brže nego na B II i klima super radi.
Muzika je isto 2 klase bolja iako je meni i dalje nezadovoljavajuća , tu ćemo morati nešto mjenjati , e sad ja sam pacijent za zvuk , prosječnom korisniku će biti sasvim OK.
Osjećaj vožnje je više kombijevski nego u B II i prije mi je tijelo manje letilo po zavoju nego u B III. Iako on super drži cestu jer ima ESP.
Ali subjektivno mi je lošiji osjećaj u vožnji. Možda se naviknem.
Grip sam probao na par metara snijega i čini mi se da ima razlike tj. da bolje drži ravninu sa upaljenim SNOW modom.
Mjenjač je dobar i fino odrađuje posao.
Za uporedbu prije sam uz Berlingo imao i Mazdu 6 MPS sa 260 KS i sa vrhunskim mjenačom i ne znam zašto ljudi imaju primjedbe na citroen mjenjače, sasvim je u redu , je da su možda duži hodovi ali se brzo navikneš.
Volan je kožni ali je vrlo sklizak pod rukom , to me smeta.
Podizanje zadnjeg stakla je fora feature iako ne i prijeko potrebna. Ja ću je često koristiti.
Sic mi se čini užim nego na B II .
U totalu je B III poprilični upgrade sa BII i dosta moderniji auto .
Iako ni BII nema nikakve zamjerke.
Potrošnja otvorena cesta 80 - 90 Kmh cca 5-55 L ,Zagreb 7.5, autoput cca 7.5 na 130 , svako povećanje brzine iznad te drastično povećava potrošnju koja ide na 9.5 pri 150. Na 160 Kmh se fino ponaša na autoputu ali kada ima vjetra dosta ga baca.
Eto toliko za sada....
XTR oprema + automatska klima + grip control
Utisci i usporedba s B II
U odnosu na B II izolacije je puno bolja ,baš je velika razlika, motor jači i nekako kultiviranije radi i vuče. Auto je sa svih strana glomazniji . Što se tiče smještaja vozača mojih 110 Kg bez problema ima mjesta a nisam primjetio nikakav problem da bi bilo premalo mjesta za noge da zapinju.
Grijanje se aktivira( počne grijati) puno brže nego na B II i klima super radi.
Muzika je isto 2 klase bolja iako je meni i dalje nezadovoljavajuća , tu ćemo morati nešto mjenjati , e sad ja sam pacijent za zvuk , prosječnom korisniku će biti sasvim OK.
Osjećaj vožnje je više kombijevski nego u B II i prije mi je tijelo manje letilo po zavoju nego u B III. Iako on super drži cestu jer ima ESP.
Ali subjektivno mi je lošiji osjećaj u vožnji. Možda se naviknem.
Grip sam probao na par metara snijega i čini mi se da ima razlike tj. da bolje drži ravninu sa upaljenim SNOW modom.
Mjenjač je dobar i fino odrađuje posao.
Za uporedbu prije sam uz Berlingo imao i Mazdu 6 MPS sa 260 KS i sa vrhunskim mjenačom i ne znam zašto ljudi imaju primjedbe na citroen mjenjače, sasvim je u redu , je da su možda duži hodovi ali se brzo navikneš.
Volan je kožni ali je vrlo sklizak pod rukom , to me smeta.
Podizanje zadnjeg stakla je fora feature iako ne i prijeko potrebna. Ja ću je često koristiti.
Sic mi se čini užim nego na B II .
U totalu je B III poprilični upgrade sa BII i dosta moderniji auto .
Iako ni BII nema nikakve zamjerke.
Potrošnja otvorena cesta 80 - 90 Kmh cca 5-55 L ,Zagreb 7.5, autoput cca 7.5 na 130 , svako povećanje brzine iznad te drastično povećava potrošnju koja ide na 9.5 pri 150. Na 160 Kmh se fino ponaša na autoputu ali kada ima vjetra dosta ga baca.
Eto toliko za sada....