Ime: Berlingo
Srednje ime: VU Urban 1.6 BlueHDI 100
Prezime: Citroën
Boja: Bijela
Godina rođenja: 2017
Kako to uglavnom biva, ovo nije bila ljubav na prvi pogled. Nikako. Èak nisam niti razmišljao da bi kupio Citroëna.
Zadnji Citroën u obitelji bio je Cimosov GS 1.3 Super koji mi je neprežaljeni, ali dobro...
U obitelji su se zadnjih 23-24 godine vozili uglavnom Volkswageni, 2009. sam pogriješio s Cliom 3 ph2 (koji je propuštao kišu od kad je bio nov, dok ga se nisam riješio 2013.), a pred cca 7 godina u obitelj je došao novi Peugeot 308 ph2 1.6 HDI 92, rekao bih glavni krivac zašto je sada Berlingo kod mene.
Dakle, Berlingo. Zašto? Kako? Svojevremeno sam gledao Caddyja, baš zbog te obiteljske privrženosti VW-u (kako bi rekao frend Bosanac, da sam po tom pitanju možda i ja Bosanac...hahahaha :grin
. E, onda je počeo zezati tatin Touran, pa mene moj Golf 7 (što švabo napravi, a? od kad je bio nov uvijek neki škerci s njim), i VW je počeo topiti svoje kredite kod mene. Jednostavno mi nije bilo prihvatljivo u 6 mjeseci biti 2 mj. bez auta, a za posao mi treba.
Počela se javljati potreba za prijevozom robe, a u Golfa i Tourana nikakva paleta ne stane, uvijek fali visine, dužine, a tu je i tapecirung koji nedajbože taknut, pogrebat ili što već.
Šetnja od salona do salona, gledat Forda, Fiata, Opela, pa Kitroena i Pežoja. Na kraju, kako sam bio onih 2 mjeseca u pola godine bez svog auta, vozio sam 308-cu. Oduševljen motorom, elastičnošću, ali i tome da u 7 godina nije bilo apsolutno nikakvih, ali nikakvih problema, odlučujem se za neki od PSA dvojčeka.
I idemo, mailovi po cijeloj RH da vidimo koji je najpovoljniji. Odlučeno je u startu: mora imati klimu, tempomat, 100 konja i onu gumu u teretnom dijelu, e da... i extenso sjedalo, jer je praktično
Na kraju sam uspio doći do demo vozila sa 3000 km za koji sam zaključio da je to ono što mi treba, a naravno znao sam da će brzo natući još.
Evo ga kraj brateca
Naravno, ovi teretni imaju gumeni tapecirung koji ja ne volim. Ja moram imati tepihe koje uzmem, otresem, operem, votever i vratim nazad u auto. Tražio sam koje bi, pa sam odlučio dati priliku Gledringu, iako mi se sam dezen otiska gume ne sviđa previše. Uz navedeno, da ušparam na dostavi uzeo sam i deflektore koje je zadnji put imao moj Golf 3 iz '95. koji nije imao klimu, a to sam zapamtio kao praktičnu stvar. Dobro da jesam.
Par dana kasnije počele su ozbiljne ture - po otocima - Pag, Rab, Krk, Cres, Lošinj, ali i prema Sloveniji i Italiji. Ono što mi je malo turnoff kod ovakvog dostavnog je na granici kad moraš Slovencima otvarat teretni dio da se, valjda, uvjere da ne voziš Sirijce i Afganistance iza. Ali dobro, neka ga.
Normalno, s minimumom od 5000 km mjesečno i igrom velikih brojeva dolazi do nekih prometnih peezdarija.
Npr, barba koji je izletio iz sporedne bez gledanja. Shit happens, nije ugodno pogotovo kad je nepunih 15 dana da si preuzeo auto, ali što sad. Undo botun ne postoji.
I onda, mjesec dana kasnije, nakon povratka iz Dalmacije, tankanja i pranja, drugo jutro moram isporučit neku robu, a kad ono:
Naravno, kao i svaka glupost, to je bilo u subotu i do ponedjeljka se možeš slikat. Nadrukao sam gumu do kraja i držala je do ponedjeljka uz par kratkih vožnji. Za one koji bi pitali zašto nisam stavljao rezervnu - smatrao sam da je to prevelika za*ebancija za jednu malu vidicu u gumi. Da je oštećenje veće i da mi napumpana guma ne pomogne, onda bi.
Sve u svemu, auto je već odrapio preko 10.000 km i kod krpanja sam rekao vulkanizeru da zarotira gume. I neka sam, jer se na prednjima vidi da su malo načete.
Kod kupnje auta vidio sam da su to GT Radial Champiro VP1 i pomisao da ću se vozat na kinešćurini bila mi je odbojna (to je vonabi M+S guma, ali bez planine), ali čak i nisu loše, jer to nije auto za traženje granica fizike. Primijetio sam da na ove L1 kratke dostavne stavljaju te GT Radial, a produženi L2 ima uglavnom Kléber Dynaxer HP3.
Uglavnom, kod skidanja prednjih kotača kod vulkića provjerio sam diskove. Stanje - novo. Zašto sam to gledao? Od moje drage tata vozi 2008-cu i nakon 3 g i 35000 km su mu na servisu rekli da treba mijenjat pločice i diskove (za pločice bi razumio, ali diskovi??? Po meni 2 seta pločica na jedne diskove idu) - pa ja sam na Golfu inzistirao u servisu da mi pločice zamijene nakon 100.000 km :shock:
Ali uglavnom, ovdje problema nema.
Bilo je za odvozit još par vožnji, jer nikako da si dozvolim biti bez auta par dana, jer treba popravit blatobran, branik i odraditi servis.
Krajem 8.mjeseca auto je bio na 12.300 km, a iako sam planirao servis napraviti na 10.000, to sam premašio. Kupio sam ulje Total Quartz Ineo First 0W30, filtere Purflux i dogovorio kad auto može na popravak, a usput sam išao dopunit AdBlue. Ušlo je tih cca 10 litara (malo se skipalo po tenisicama koje su pobijelile) i još sam manje od litre na Petrolu natankao, točnije 0,7 L, pa je moja kalkulacija potrošnje 0,9 L/1000 km.
Auto nisam štedio i ne štedim, ali održavati se mora.
Auto je trenutno još na sređivanju u servisu jer zbog onog popravka je trebala naknadna procjena osiguranja, a s tom osig.kućom sam se sada prvi put susreo, odnosno čuo za nju - Izvor osiguranje.
Toliko od mene za prvi post o Karijolici. Prva dva mjeseca druženja s njom bila su zanimljiva
Uglavnom, auto ima i instagram profil (tako, za foru) i ako se kome prati:
www.instagram.com/left.lane.berlingo :angel:
Srednje ime: VU Urban 1.6 BlueHDI 100
Prezime: Citroën
Boja: Bijela
Godina rođenja: 2017
Kako to uglavnom biva, ovo nije bila ljubav na prvi pogled. Nikako. Èak nisam niti razmišljao da bi kupio Citroëna.
Zadnji Citroën u obitelji bio je Cimosov GS 1.3 Super koji mi je neprežaljeni, ali dobro...
U obitelji su se zadnjih 23-24 godine vozili uglavnom Volkswageni, 2009. sam pogriješio s Cliom 3 ph2 (koji je propuštao kišu od kad je bio nov, dok ga se nisam riješio 2013.), a pred cca 7 godina u obitelj je došao novi Peugeot 308 ph2 1.6 HDI 92, rekao bih glavni krivac zašto je sada Berlingo kod mene.
Dakle, Berlingo. Zašto? Kako? Svojevremeno sam gledao Caddyja, baš zbog te obiteljske privrženosti VW-u (kako bi rekao frend Bosanac, da sam po tom pitanju možda i ja Bosanac...hahahaha :grin
Počela se javljati potreba za prijevozom robe, a u Golfa i Tourana nikakva paleta ne stane, uvijek fali visine, dužine, a tu je i tapecirung koji nedajbože taknut, pogrebat ili što već.
Šetnja od salona do salona, gledat Forda, Fiata, Opela, pa Kitroena i Pežoja. Na kraju, kako sam bio onih 2 mjeseca u pola godine bez svog auta, vozio sam 308-cu. Oduševljen motorom, elastičnošću, ali i tome da u 7 godina nije bilo apsolutno nikakvih, ali nikakvih problema, odlučujem se za neki od PSA dvojčeka.
I idemo, mailovi po cijeloj RH da vidimo koji je najpovoljniji. Odlučeno je u startu: mora imati klimu, tempomat, 100 konja i onu gumu u teretnom dijelu, e da... i extenso sjedalo, jer je praktično
Na kraju sam uspio doći do demo vozila sa 3000 km za koji sam zaključio da je to ono što mi treba, a naravno znao sam da će brzo natući još.
Evo ga kraj brateca
Naravno, ovi teretni imaju gumeni tapecirung koji ja ne volim. Ja moram imati tepihe koje uzmem, otresem, operem, votever i vratim nazad u auto. Tražio sam koje bi, pa sam odlučio dati priliku Gledringu, iako mi se sam dezen otiska gume ne sviđa previše. Uz navedeno, da ušparam na dostavi uzeo sam i deflektore koje je zadnji put imao moj Golf 3 iz '95. koji nije imao klimu, a to sam zapamtio kao praktičnu stvar. Dobro da jesam.
Par dana kasnije počele su ozbiljne ture - po otocima - Pag, Rab, Krk, Cres, Lošinj, ali i prema Sloveniji i Italiji. Ono što mi je malo turnoff kod ovakvog dostavnog je na granici kad moraš Slovencima otvarat teretni dio da se, valjda, uvjere da ne voziš Sirijce i Afganistance iza. Ali dobro, neka ga.
Normalno, s minimumom od 5000 km mjesečno i igrom velikih brojeva dolazi do nekih prometnih peezdarija.
Npr, barba koji je izletio iz sporedne bez gledanja. Shit happens, nije ugodno pogotovo kad je nepunih 15 dana da si preuzeo auto, ali što sad. Undo botun ne postoji.
I onda, mjesec dana kasnije, nakon povratka iz Dalmacije, tankanja i pranja, drugo jutro moram isporučit neku robu, a kad ono:
Naravno, kao i svaka glupost, to je bilo u subotu i do ponedjeljka se možeš slikat. Nadrukao sam gumu do kraja i držala je do ponedjeljka uz par kratkih vožnji. Za one koji bi pitali zašto nisam stavljao rezervnu - smatrao sam da je to prevelika za*ebancija za jednu malu vidicu u gumi. Da je oštećenje veće i da mi napumpana guma ne pomogne, onda bi.
Sve u svemu, auto je već odrapio preko 10.000 km i kod krpanja sam rekao vulkanizeru da zarotira gume. I neka sam, jer se na prednjima vidi da su malo načete.
Kod kupnje auta vidio sam da su to GT Radial Champiro VP1 i pomisao da ću se vozat na kinešćurini bila mi je odbojna (to je vonabi M+S guma, ali bez planine), ali čak i nisu loše, jer to nije auto za traženje granica fizike. Primijetio sam da na ove L1 kratke dostavne stavljaju te GT Radial, a produženi L2 ima uglavnom Kléber Dynaxer HP3.
Uglavnom, kod skidanja prednjih kotača kod vulkića provjerio sam diskove. Stanje - novo. Zašto sam to gledao? Od moje drage tata vozi 2008-cu i nakon 3 g i 35000 km su mu na servisu rekli da treba mijenjat pločice i diskove (za pločice bi razumio, ali diskovi??? Po meni 2 seta pločica na jedne diskove idu) - pa ja sam na Golfu inzistirao u servisu da mi pločice zamijene nakon 100.000 km :shock:
Ali uglavnom, ovdje problema nema.
Bilo je za odvozit još par vožnji, jer nikako da si dozvolim biti bez auta par dana, jer treba popravit blatobran, branik i odraditi servis.
Krajem 8.mjeseca auto je bio na 12.300 km, a iako sam planirao servis napraviti na 10.000, to sam premašio. Kupio sam ulje Total Quartz Ineo First 0W30, filtere Purflux i dogovorio kad auto može na popravak, a usput sam išao dopunit AdBlue. Ušlo je tih cca 10 litara (malo se skipalo po tenisicama koje su pobijelile) i još sam manje od litre na Petrolu natankao, točnije 0,7 L, pa je moja kalkulacija potrošnje 0,9 L/1000 km.
Auto nisam štedio i ne štedim, ali održavati se mora.
Auto je trenutno još na sređivanju u servisu jer zbog onog popravka je trebala naknadna procjena osiguranja, a s tom osig.kućom sam se sada prvi put susreo, odnosno čuo za nju - Izvor osiguranje.
Toliko od mene za prvi post o Karijolici. Prva dva mjeseca druženja s njom bila su zanimljiva
Uglavnom, auto ima i instagram profil (tako, za foru) i ako se kome prati:
www.instagram.com/left.lane.berlingo :angel: