eto, prešli smo i 34.000 km
u zadnjih 2.200 km nisam resetirao BC da vidim kakva mu je potrošnja (80% autoput)
i sad se ustalilo na nekih 6,2 litre prosjeka, 60 kmh prosječno
neću još resetrirati idući vikend kad ću s njime napraviti 900 km (od čega ću morati žuriti bar nekih 200 km) pa da vidim gdje sam s potrošnjom
u svakom slučaju, jednom sam ga isto tako testirao s potrošnjom na oko 3.000 km
i radilo se o bržoj vožnji i prosjek je iznosio oko 7,0 litara
frapantno kolika je razlika u potrošnji na autoputu ovisno o tome da li se čovjek vozi u režimu 100-120 kmh ili 120-140 kmh (barem 1,5 litara)
mnogi će reći je pa šta je to - ali na godišnjih 30.000 km to je 450 litara dizela ili prevedeno u kune negje između 4500 i 4.700 kn ovisno o cijeni dizela).
Idući godišnji servis planiram napraviti negdje u 12. mjesecu na nekih 39.000 km, a zimske gume ću staviti krajem ovog mjeseca
u zadnjih 3.500 km je prosjek po BC 6,3 litre s time da je večina napravljena na autoputu - u zadnjih par dana cca 1.200 km
uglavnom, brza vožnja autoputom - oko 8 litara
umjerena vožnja autoputom - oko 7 litara
vožnja autoputom 100-110 kmh - oko 6 litara
gradska vožnja -oko 6 litara
u prijevodu: ako dionicu prijeđem za 2 h i 10 umjesto za 2 h i 30 minuta potrošio sam cca 3-4 litre više, a radi se o dionici dugoj 225 km
problem je što tih 20 minuta više znači 20 minuta dosade više (kad si stalno u autu) i zahtijeva mnogo manje angažmana u vožnji pa me to ubija
kroz mjesec dana mu se montiraju zimske gume
zasada s ljetnima ukupno pređeno cca 20.500 km, smiješno, kod mene se čak i te michelinke troše (sad je već malo uočljivo) za što predpostavljam da je zaduženo 80% vožnje autocestom
zasada prednje pumpam na 2,6, a zadnje na 2,8 bara (uputstva_ prednje uvijek 2,4, a zadnje i do 3,2 bara)
jer mi tako najviše odgovara
danas kad smo nas 5 (cca 380 kg) išli na put s dodatnih 60 kg tereta na jednoj neravnini sam poželio da su stražnji amortizeri tvrđi