Znači mali rezime nakon 11 godina i 2 mj te oko 198.500 km:
- dok je auto bio u garanciji na 20.000 km su mijenjane podloške prednjih amortizera (serijska greška) i ono što drži vozačeva vrata da ostaju otvorena
- klima je u jednom trenutku presala raditi, mijenjani su ventili i raspršivač u kabini....koliko sam shvatio obzirom da rijetko koristim klimu i moram ju dopunjavati svakih 2-3 godine.....unazad 2 mjeseca sam shvatio di je mogući problem i to s raspršivačem me skupo koštalo a bespotrebno je rađeno....ti auti znaju puštati na gladnjaku klime, tako mi je rekao jedan koji je radio u citroenu
- na nekih 170.000 je mijenjana kutija s osiguračima u motornom prostoru jer se auto znao ugasiti u vožnji (prodiranje vlage/vode)
- na oko 145.000 km je mijenjano kvačilo
- na isto toliko je nadopunjen eolys
- diskovi su prednji mijenjani samo 1x, a isto tako i stražnji
i onda netko kaže da su citroeni kvarljivi ili da je skupo održavanje
nikad bolji i jeftini auto za održavanje nisam vozio....nakon 11 godina i 2 mje odlazi za 32% njegove nove cijene nekada ili sadašnje valjda oko 18% posto
uz to neki su rekli (ne ovdje) da sma ga prodao za premalo? čovjeku kojem sam ga prodao objašnjeno je ili je i sam vidio:
- da DPF stvara problem (istina sad več ne 2.000 km, ali u biti zahtijeva poduzimanje radnji)
- da desno naprijed nešto lupka (blago, nisu našli di je kvaka, ja mislim da je kao i lijevo čašica poluosovine (nije skupo za zamijeniti)
- gume i ljetne i zimse koje dobiva na kotačima su potrošene
- od servisa je prošlo cca 8.500 km
- metlice prednjih brisača su potrošene
tako da čovjek ima prostora dovesti te stvari u red i kako je za normalnu cijenu dobio auto ima neku zadovoljštinu, i to je u redu
objektivno auto star toliko godina i s toliko km i ne vrijedi više....suludo mi je da za berlinga godišta 2011-2015 traže i preko 10.000 EUR, evo u Istri na index i na njuškalo ima nekoliko takvih......to je suludo
uglavnom to je to od mene
ova tema će nekome biti zanimljiva, ima puno podataka i realnih parametara i cijena
i drago mi je i zbog toga
vrlo sam bio entuzijast oko berlinga, mehaničari u zadnje vrijeme malo manje jer im se nije dalo, auto je održavan, trebalo je s njihove strane se malo potruditi i bilo bi još bolje
Berlingo je imao teške zadatke pred sobom, u prve 2 godine je odradio 60.000 km puno autoputa i nije ga se štedilo, ali sve je to odlično odradio
Kuga nadam se da ovaj tjedan dolazi
zatim ide njezina razrada, prvih par dana ću odraditi 1.000 km da sve legne na svoje mjesto
pa odmah mazanje sredstvom za sjaj/zaštitu (blao sredstvo
pa nabavka felgi i zimskih guma
podustao sam od kuke iako imam nosač za bicikle koji se stavlja na kuku....ne da mi se da mi netko rastavlja pola novog auta da ugrađuje kuku, pa ćemo razmišljati o tome da bicikle idu na krov
naručena je naljepnica prozirna koja ide na stražnji branik da se ne grebe kad se izvlači nešto iz gepeka jer je branik jako isturen van....skupa je ko vrag originalna 400 kn
originalnu dodatnu podlogu za prtljažnik velur/guma nisam naručio jer je 800 kn....na akciji u kauflandu je neka dodtatnih dimenzija tj. izreziva za 30 kn biti će odlična (berlingo ima prtljažnik kao nov jer je na njemu bio proziran najlon + karton cijeli radni vijek)
i tako....bude bilo zanimljivo
veselim se što je na Kugi visina guma podjednaka kao na berlingu te će time alu felge dulje biti očuvane (berlingo je 205/65 15, a Ford je 225/60 18)
ima zanimljivosti - u mali motor od 1500 ccm ide čak 6 litara ulja, cijeli motor je težak tek oko 90 kg, napokon će mi auto naprijed imati dobra svjetla (loše vidim, s godinama mi to puno znači), oduševljacva me što je auto masivan, čak masivniji od berlinga jer sm i sam krupan čovjek pa mi to paše...daje mi neakav subjektivni dojam veće sigurnosti).....bit će jako zanimljivo s potrošnjom.....testirai će se koliko se ona da smanjiti u every day vožnjama od par kilometara, moglo bi biti čak ugodno iznenađenje......s benzincima je to zanimljivije nego s dizelašima jer se trud po mojem iskustvu više isplati (berlingo će trošiti od 5,5 do 8 litara kako god okreneš, a ovdje je raspon vjerovatno od 6 do 10 litara, a na autoputu koliko gdo može popiti).....kao "borca" protiv tehnologije u Kugi me očekuje pomalo zastarjeli infotainment, puno tipki i jako malo touch screenova ......super, vjerojatno me čaka i veća tišina u kabini, a vidim da joj je i zvukk motora pri višim okretajima zanimljiviji
samo vam svime time želim reći da.....jako sam tužan jer berlingo odlazi, provodim dosta vremena u njemu zadnjih dana, jedini auto uz koji sam se vezao, puno sam proveo u njemu i....jednostavno mi je žao da dolazi kraj koliko god to nekome glupo zvučalo.....ali se ujedno radujem i 1 autu oko kojg mi je zaigralo srce nakon dugo vremena jer mi to kod nabavke c3 (2011.) ili golfa (2020.) nije bio slučaj.....nisam imao vremena radovati se, kod nekih od njih mi se razvodnio osjećaj (golf), pa me kod njekih živcirala komplicirana boja za održavanje (golf), pa me živciralo što jako nisko sjedim (golf, bivša fiesta), pa nisam imao neki osjećaj kvalitete koji bi kao trebao biti sam po sebi kažu (golf), pa je potrošnja bila nesrazmjerna veličini i težini auta i performansama (fiesta je trošila u gradu 8,5 litara lagane noge mali grad), pa mi mnogi od tih auta nisu pružali neki komoditet za putnike (svi osim berlinga) i tako