Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
107.200 km
autoput 90%, grad 10% u zadnjih 600 km, potrošnja po BC = 6,9 litara
s obzirom da je prosjek brzine bio jako dobar - ništa čudno, sve 5 i idemo dalje

hvala na zimskim gumama - odlično drže u ova zimska vremena po vrletima Gorskog kotara i visokim putnim brzinama

idemo naprijed ususret 2017. godini, u istom sastavu, još brže i još jače....nezamjenjiv je berlingo....da ima mrvicu udobnija sjedala (poput pretpostavljam Picassa) ja bi bio najsretniji čovjek na svijetu

danas slijedi kupanjac jer smo se malo zasolili i usrali....ali bude sve to ko prije

:wub:
 

liberty

Well-known member
jučer -5 u Ravnoj Gori, a ovaj leti 1xx km na sat..........znate što je najzanimljivije.....kakav god auto da bipo, berlingo ima jednu prednost, ide kao po tračnicama, a raspored težine između osovina je kao i kod drugih sličnih auta - gotovo idealnih 50/50% (tako sam čitao) i to se osjeti.....trzneš ga a on posluša bez da pomakne zadnji kraj....napraviš to sa fiestom odnesete za cili čas (npr.)

koji dobar auto taj berlingo, najrađe bi imao još 2 komada (jednog za u garažu i za lickanje, a 2. za ženu, a ovaj 3. koji sad imam za svakodnevnicu).....bež, sivi i bijeli.....to bi bio izbor boja, onaj za u garažu bi bio 120 ks i 6 brzina, s krajnjom brzinom 10 klmh večeom da bude gospodar autoceste....strah i trepet presretača....:wub:
 

liberty

Well-known member
samo se ti smij:)
ali kad berlingo pređe granicu od 130 kmh stvori ispod sebe podtlak ko omanji šleper
ako pretekne tica, fiću a bogami i 500L isti se toliko zatresu da se umalo odljepe od ceste
ako je na cesti voda, stvara toliki val da autu pored sebe opere šajbu
ako je vjetar sakriješ se iza njega i bonaca je
ako te napadne lav na safariu, popneš se na krov i možeš pivo stavit na glavu slonu
ak prevoziš svinjske polovice u bunker stane njih 6x2 do police, a još 2 bebe blizanci stoje na zadnjoj klupi ko u autobusu i mašu kroz leptir prozore
:wub:
 

liberty

Well-known member
jbg, toliko volim berlinga da sam otišao sad s njim jedan đir po gradu
istina, nisam stavio lakat van kroz prozor jer je neka zimulja i vlaga (da ne dobijem teniski lakat), ali đir je đir

sjaji se, opran, blistav, kralj ulice, semaforaši pulom, tjera strah u kosti pijanoj mladeži....oči su im ko u Lemura pa kad im se berlingo približava misle da dolazi parna lokomotiva....koji auto....koji osjećaj....neponovljivo......:wub:
 

liberty

Well-known member
nikako stići do 108.000 km, a obećao sam Vam
jedino ako je neka zgidna ljubiteljica citroena iz RI za piće večeras bi stigao do 108.000 km.......:D
 

liberty

Well-known member
ma ja se malo šalim....pas koji laje ne grize, papučar sam u duši i tako to:D
evo nabralo se cca 107.650 km
kvragu, kupio sam koju litru ulja INEO za buduću zamjenu jer je bilo po 49 kn za litru
isto tako koju boschevu h4 nek se nađe
još uvijek sam na dijeti i tako:D
 

liberty

Well-known member
jesi lud Mirda....nasmijao sam se ko blesav, svaka čast frende:)

btw jel ima neko link za pogledat crocopovu borbu koja slijedi sutra ujutro?
hvala
 

liberty

Well-known member
MIrda, Hvala Ti na pozitivi koju širiš forumom
sve najbolje tebi i svim dragim forumašima želim u Novoj 2017.
i želim da se u skorije vrijeme sretnemo, popričamo i podružimo


btw. Big Mamma je vani između 2 masline, trenutno je -2 stupnjeva i zazimilo je opako (voli snijeg, ali nikako da ju odvedem na skijanje):wub:
možda bacim s njom đir sutra bar do Rovinja...kava, novine, berlingo, laganica, kud ćeš veće sreće.....da sam znao i prije bi vozio francuska kola:wub:
 

liberty

Well-known member
i tako...tek oko 108.300 km
malo me satrala prehlada pa se ni ja ni auto puno ne krećemo
zadnje kvalitetno što smo odradili je bilo champagne citro druženje u predviđenom unaprijed dogovorenom terminu
možda idući tjedan slijedi po Sc. Zmixu "teranje" autoputom - bumo vidjeli
sad kad je ovako hladno vrijeme, nekad neće otvoriti/zatvoriti auto na pritisak preklopnog ključa (očito je do baterije u njemu)
negdje u cca 3. mj idem i po original filtere za auto (uljni, zračni, za kabinu) te original diskove i prednje pakne (kao što sam i najavio) - koliko vidim po BC imam do servisa nekih 6.500 km, a to je vjerovatno po nekoj slobodnoj procjeni 5. mj
 

liberty

Well-known member
Pomagajte:

kad je vani jako hladno daljinsko centralno mi ne radi pa pretpostavljam da je do istrošene baterije u ključu
Da li je do baterije (kad je imalo toplije normalno radi)?
Ako je do baterije, mislim danas do urara da mi zamijeni bateriju.

Ako mi zamijeni bateriju da li je potrebna neka procedura - programiranje ili sinhronizacija ključa poput ove:
http://www.citroenforum.hr/citroen-c5-faza-i-i-ii-123/promjena-baterije-kljuca-na-c5-1931/

Unaprijed hvala na odgovoru.

Naime, mislio sam danas promijeniti bateriju jer bi možda sutra u West gateu promijenio istrošeno kučište pa da to novo kučište ne otvaram ponovno radi zamjene baterije - ako čovjek u west gateu to ima (i ako nema baterije)
 

Cutac

Prèkaroš
Velika vecina auta sa kojima sam se susreo treba ponovno povezivanje kljuca. Nije neka procedura, najcesce gurnes kljuc, drzis neku tipku, izvuces ga i, zavisi od auta, kliknes tipku.
Pogledaj u uputama za auto, za moj c4 je navedena procedura.

Ali da, ne radi radi baterije najvjerojatnije.

Evo šta kaže za c4
 

liberty

Well-known member
našao sam tu u puli kučište
ali u novom kučištu stara "pločica" nije htjela raditi jer su vjerovatno se "ulegli" kontakti (valjda nisam to na vrijeme napravio
reklu su mi da se to može srediti na način da se nešto "prelemi" pa stavi zamjensko kučište
obzirom da zamjensko kučište košta 200 kn + to prelemljenje, mislim da ću ipak ići na original novi ključ u ovlaštenom servisu (ako isti ne košta više od 700-800 kn


da li netko ima iskustva s cijenom novog preklopnog ključa u ovlaštenom servisu (dakle, onaj s 2 gumba, stariji tip, kao na starom c4)?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
700-800kn, prije par godina :D

Moja solucija je bila kinesko kućište i neki ZG majstor za ključeve, sve u svemu oko 150kn. Dan danas radi.
 
Na vrh