Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
Očišćen izvana i oprani tepisi.
Danas izbacivanje stvari iz gepeka....a ima ih....i iz ladica, a sutra usisavanje i prebrisavanje iznutra....primopredsja je u srijedu
 

liberty

Well-known member
Znači mali rezime nakon 11 godina i 2 mj te oko 198.500 km:
- dok je auto bio u garanciji na 20.000 km su mijenjane podloške prednjih amortizera (serijska greška) i ono što drži vozačeva vrata da ostaju otvorena
- klima je u jednom trenutku presala raditi, mijenjani su ventili i raspršivač u kabini....koliko sam shvatio obzirom da rijetko koristim klimu i moram ju dopunjavati svakih 2-3 godine.....unazad 2 mjeseca sam shvatio di je mogući problem i to s raspršivačem me skupo koštalo a bespotrebno je rađeno....ti auti znaju puštati na gladnjaku klime, tako mi je rekao jedan koji je radio u citroenu
- na nekih 170.000 je mijenjana kutija s osiguračima u motornom prostoru jer se auto znao ugasiti u vožnji (prodiranje vlage/vode)

- na oko 145.000 km je mijenjano kvačilo
- na isto toliko je nadopunjen eolys
- diskovi su prednji mijenjani samo 1x, a isto tako i stražnji

i onda netko kaže da su citroeni kvarljivi ili da je skupo održavanje

nikad bolji i jeftini auto za održavanje nisam vozio....nakon 11 godina i 2 mje odlazi za 32% njegove nove cijene nekada ili sadašnje valjda oko 18% posto
uz to neki su rekli (ne ovdje) da sma ga prodao za premalo? čovjeku kojem sam ga prodao objašnjeno je ili je i sam vidio:
- da DPF stvara problem (istina sad več ne 2.000 km, ali u biti zahtijeva poduzimanje radnji)
- da desno naprijed nešto lupka (blago, nisu našli di je kvaka, ja mislim da je kao i lijevo čašica poluosovine (nije skupo za zamijeniti)
- gume i ljetne i zimse koje dobiva na kotačima su potrošene
- od servisa je prošlo cca 8.500 km
- metlice prednjih brisača su potrošene
tako da čovjek ima prostora dovesti te stvari u red i kako je za normalnu cijenu dobio auto ima neku zadovoljštinu, i to je u redu
objektivno auto star toliko godina i s toliko km i ne vrijedi više....suludo mi je da za berlinga godišta 2011-2015 traže i preko 10.000 EUR, evo u Istri na index i na njuškalo ima nekoliko takvih......to je suludo

uglavnom to je to od mene
ova tema će nekome biti zanimljiva, ima puno podataka i realnih parametara i cijena
i drago mi je i zbog toga
vrlo sam bio entuzijast oko berlinga, mehaničari u zadnje vrijeme malo manje jer im se nije dalo, auto je održavan, trebalo je s njihove strane se malo potruditi i bilo bi još bolje
Berlingo je imao teške zadatke pred sobom, u prve 2 godine je odradio 60.000 km puno autoputa i nije ga se štedilo, ali sve je to odlično odradio


Kuga nadam se da ovaj tjedan dolazi
zatim ide njezina razrada, prvih par dana ću odraditi 1.000 km da sve legne na svoje mjesto
pa odmah mazanje sredstvom za sjaj/zaštitu (blao sredstvo
pa nabavka felgi i zimskih guma
podustao sam od kuke iako imam nosač za bicikle koji se stavlja na kuku....ne da mi se da mi netko rastavlja pola novog auta da ugrađuje kuku, pa ćemo razmišljati o tome da bicikle idu na krov
naručena je naljepnica prozirna koja ide na stražnji branik da se ne grebe kad se izvlači nešto iz gepeka jer je branik jako isturen van....skupa je ko vrag originalna 400 kn
originalnu dodatnu podlogu za prtljažnik velur/guma nisam naručio jer je 800 kn....na akciji u kauflandu je neka dodtatnih dimenzija tj. izreziva za 30 kn biti će odlična (berlingo ima prtljažnik kao nov jer je na njemu bio proziran najlon + karton cijeli radni vijek)

i tako....bude bilo zanimljivo
veselim se što je na Kugi visina guma podjednaka kao na berlingu te će time alu felge dulje biti očuvane (berlingo je 205/65 15, a Ford je 225/60 18)
ima zanimljivosti - u mali motor od 1500 ccm ide čak 6 litara ulja, cijeli motor je težak tek oko 90 kg, napokon će mi auto naprijed imati dobra svjetla (loše vidim, s godinama mi to puno znači), oduševljacva me što je auto masivan, čak masivniji od berlinga jer sm i sam krupan čovjek pa mi to paše...daje mi neakav subjektivni dojam veće sigurnosti).....bit će jako zanimljivo s potrošnjom.....testirai će se koliko se ona da smanjiti u every day vožnjama od par kilometara, moglo bi biti čak ugodno iznenađenje......s benzincima je to zanimljivije nego s dizelašima jer se trud po mojem iskustvu više isplati (berlingo će trošiti od 5,5 do 8 litara kako god okreneš, a ovdje je raspon vjerovatno od 6 do 10 litara, a na autoputu koliko gdo može popiti).....kao "borca" protiv tehnologije u Kugi me očekuje pomalo zastarjeli infotainment, puno tipki i jako malo touch screenova ......super, vjerojatno me čaka i veća tišina u kabini, a vidim da joj je i zvukk motora pri višim okretajima zanimljiviji

samo vam svime time želim reći da.....jako sam tužan jer berlingo odlazi, provodim dosta vremena u njemu zadnjih dana, jedini auto uz koji sam se vezao, puno sam proveo u njemu i....jednostavno mi je žao da dolazi kraj koliko god to nekome glupo zvučalo.....ali se ujedno radujem i 1 autu oko kojg mi je zaigralo srce nakon dugo vremena jer mi to kod nabavke c3 (2011.) ili golfa (2020.) nije bio slučaj.....nisam imao vremena radovati se, kod nekih od njih mi se razvodnio osjećaj (golf), pa me kod njekih živcirala komplicirana boja za održavanje (golf), pa me živciralo što jako nisko sjedim (golf, bivša fiesta), pa nisam imao neki osjećaj kvalitete koji bi kao trebao biti sam po sebi kažu (golf), pa je potrošnja bila nesrazmjerna veličini i težini auta i performansama (fiesta je trošila u gradu 8,5 litara lagane noge mali grad), pa mi mnogi od tih auta nisu pružali neki komoditet za putnike (svi osim berlinga) i tako

(y)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Znači mali rezime nakon 11 godina i 2 mj te oko 198.500 km:
- dok je auto bio u garanciji na 20.000 km su mijenjane podloške prednjih amortizera (serijska greška) i ono što drži vozačeva vrata da ostaju otvorena
- klima je u jednom trenutku presala raditi, mijenjani su ventili i raspršivač u kabini....koliko sam shvatio obzirom da rijetko koristim klimu i moram ju dopunjavati svakih 2-3 godine.....unazad 2 mjeseca sam shvatio di je mogući problem i to s raspršivačem me skupo koštalo a bespotrebno je rađeno....ti auti znaju puštati na gladnjaku klime, tako mi je rekao jedan koji je radio u citroenu
- na nekih 170.000 je mijenjana kutija s osiguračima u motornom prostoru jer se auto znao ugasiti u vožnji (prodiranje vlage/vode)

- na oko 145.000 km je mijenjano kvačilo
- na isto toliko je nadopunjen eolys
- diskovi su prednji mijenjani samo 1x, a isto tako i stražnji

i onda netko kaže da su citroeni kvarljivi ili da je skupo održavanje

nikad bolji i jeftini auto za održavanje nisam vozio....nakon 11 godina i 2 mje odlazi za 32% njegove nove cijene nekada ili sadašnje valjda oko 18% posto
uz to neki su rekli (ne ovdje) da sma ga prodao za premalo? čovjeku kojem sam ga prodao objašnjeno je ili je i sam vidio:
- da DPF stvara problem (istina sad več ne 2.000 km, ali u biti zahtijeva poduzimanje radnji)
- da desno naprijed nešto lupka (blago, nisu našli di je kvaka, ja mislim da je kao i lijevo čašica poluosovine (nije skupo za zamijeniti)
- gume i ljetne i zimse koje dobiva na kotačima su potrošene
- od servisa je prošlo cca 8.500 km
- metlice prednjih brisača su potrošene
tako da čovjek ima prostora dovesti te stvari u red i kako je za normalnu cijenu dobio auto ima neku zadovoljštinu, i to je u redu
objektivno auto star toliko godina i s toliko km i ne vrijedi više....suludo mi je da za berlinga godišta 2011-2015 traže i preko 10.000 EUR, evo u Istri na index i na njuškalo ima nekoliko takvih......to je suludo

uglavnom to je to od mene
ova tema će nekome biti zanimljiva, ima puno podataka i realnih parametara i cijena
i drago mi je i zbog toga
vrlo sam bio entuzijast oko berlinga, mehaničari u zadnje vrijeme malo manje jer im se nije dalo, auto je održavan, trebalo je s njihove strane se malo potruditi i bilo bi još bolje
Berlingo je imao teške zadatke pred sobom, u prve 2 godine je odradio 60.000 km puno autoputa i nije ga se štedilo, ali sve je to odlično odradio


Kuga nadam se da ovaj tjedan dolazi
zatim ide njezina razrada, prvih par dana ću odraditi 1.000 km da sve legne na svoje mjesto
pa odmah mazanje sredstvom za sjaj/zaštitu (blao sredstvo
pa nabavka felgi i zimskih guma
podustao sam od kuke iako imam nosač za bicikle koji se stavlja na kuku....ne da mi se da mi netko rastavlja pola novog auta da ugrađuje kuku, pa ćemo razmišljati o tome da bicikle idu na krov
naručena je naljepnica prozirna koja ide na stražnji branik da se ne grebe kad se izvlači nešto iz gepeka jer je branik jako isturen van....skupa je ko vrag originalna 400 kn
originalnu dodatnu podlogu za prtljažnik velur/guma nisam naručio jer je 800 kn....na akciji u kauflandu je neka dodtatnih dimenzija tj. izreziva za 30 kn biti će odlična (berlingo ima prtljažnik kao nov jer je na njemu bio proziran najlon + karton cijeli radni vijek)

i tako....bude bilo zanimljivo
veselim se što je na Kugi visina guma podjednaka kao na berlingu te će time alu felge dulje biti očuvane (berlingo je 205/65 15, a Ford je 225/60 18)
ima zanimljivosti - u mali motor od 1500 ccm ide čak 6 litara ulja, cijeli motor je težak tek oko 90 kg, napokon će mi auto naprijed imati dobra svjetla (loše vidim, s godinama mi to puno znači), oduševljacva me što je auto masivan, čak masivniji od berlinga jer sm i sam krupan čovjek pa mi to paše...daje mi neakav subjektivni dojam veće sigurnosti).....bit će jako zanimljivo s potrošnjom.....testirai će se koliko se ona da smanjiti u every day vožnjama od par kilometara, moglo bi biti čak ugodno iznenađenje......s benzincima je to zanimljivije nego s dizelašima jer se trud po mojem iskustvu više isplati (berlingo će trošiti od 5,5 do 8 litara kako god okreneš, a ovdje je raspon vjerovatno od 6 do 10 litara, a na autoputu koliko gdo može popiti).....kao "borca" protiv tehnologije u Kugi me očekuje pomalo zastarjeli infotainment, puno tipki i jako malo touch screenova ......super, vjerojatno me čaka i veća tišina u kabini, a vidim da joj je i zvukk motora pri višim okretajima zanimljiviji

samo vam svime time želim reći da.....jako sam tužan jer berlingo odlazi, provodim dosta vremena u njemu zadnjih dana, jedini auto uz koji sam se vezao, puno sam proveo u njemu i....jednostavno mi je žao da dolazi kraj koliko god to nekome glupo zvučalo.....ali se ujedno radujem i 1 autu oko kojg mi je zaigralo srce nakon dugo vremena jer mi to kod nabavke c3 (2011.) ili golfa (2020.) nije bio slučaj.....nisam imao vremena radovati se, kod nekih od njih mi se razvodnio osjećaj (golf), pa me kod njekih živcirala komplicirana boja za održavanje (golf), pa me živciralo što jako nisko sjedim (golf, bivša fiesta), pa nisam imao neki osjećaj kvalitete koji bi kao trebao biti sam po sebi kažu (golf), pa je potrošnja bila nesrazmjerna veličini i težini auta i performansama (fiesta je trošila u gradu 8,5 litara lagane noge mali grad), pa mi mnogi od tih auta nisu pružali neki komoditet za putnike (svi osim berlinga) i tako

(y)
Čini mi se malo precjenjena naljepnica,i tepisi za prtljažnik!Uvijek kupujem proizvode od Gledring-a,i vrhunski su.....i u mm!Za pristojnu cijenu,....PREPORUKA!Uz pretplatu za Newsletter za prvu kupovinu dodatni popust!
 

liberty

Well-known member
Čini mi se malo precjenjena naljepnica,i tepisi za prtljažnik!Uvijek kupujem proizvode od Gledring-a,i vrhunski su.....i u mm!Za pristojnu cijenu,....PREPORUKA!Uz pretplatu za Newsletter za prvu kupovinu dodatni popust!
je slažem se, naljepnicai tepisi su precijenjeni
ali evo naljepnicu sam uzeo iako sam svjestan da ju netko izradi da bi koštala vjerovatno bar 1/3 cijene ove original
tepih, tj. gumenu podlogu za prtlljažmnik sam uzeo neku u kauflandu koja se da izrezati, možda joj fali malo dubine 5-6 cm ali za plaćenih 30 kn poslužiti će svrsi (u berlingu je to bio najlon (tvrđi prozirni) + karton,,,,i sad kad sam ga prodao (jučer sam se rastao s njime) - prtljažnik je bio kao nov.....prema tome 800 kn za original dvostranu prostirku u prtljažniku ne dam

btw. čini mi se da je Kuga stigla, tj. jedna nepripremljen za preuzimanje je sad viđena u dvorištu lokalnog dilera, tako da je preuzimanje vjerovatno obzirom na praznik, pripremu vozila, uplatu ostatka cijene itd. vjerovatno idući tjedan

a onda, znate mene....ide rzrada prvih 1.500 km kao što kaže uputsvo
prvih cca 800 km ću napraviti u par dana od preuzimanja vozila......mijenjanje brzina gore-dolje, usporavanje motorom, variranje brzine kretanja, ne s punim gasom, lagano s kočnicama, pustiti da se motor zagrije toliko da se ventilator upali i tako to....to ću odraditi u cca 3 dana lokalne vožnje, onda lagano dalje do 1.500 km i onda malo žešća razrada u višim režimima vožnje po autocesti varirajuži od 80 do 150 kmh....i tako sve do negdje cca 2.000 km
možda to zvuči nekom pretjerano ili nepotrebno....no tako je to bilo i s belingom i s c3, iskreno s novom fiestom i nije....pazio sam da ju ne stišćem i postepeno sam došao do te kilometraže....ovo u 3 dana napraviti cca 800 km je malo naporno, ali taman da se upoznam s uatom

btw. tako sam razrađivao i skutere....zadnji od 150 ccm sam u 8 dana napravio 1.000 km, od ćega su 2 dana bila kišna....onda znate kakav sam fanatik

molim da iznesete svoje preporuke za razradu motora/auta, da li smatrate da bi još nešto trebao činiti?

Hvala vam na odgovoru
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
je slažem se, naljepnicai tepisi su precijenjeni
ali evo naljepnicu sam uzeo iako sam svjestan da ju netko izradi da bi koštala vjerovatno bar 1/3 cijene ove original
tepih, tj. gumenu podlogu za prtlljažmnik sam uzeo neku u kauflandu koja se da izrezati, možda joj fali malo dubine 5-6 cm ali za plaćenih 30 kn poslužiti će svrsi (u berlingu je to bio najlon (tvrđi prozirni) + karton,,,,i sad kad sam ga prodao (jučer sam se rastao s njime) - prtljažnik je bio kao nov.....prema tome 800 kn za original dvostranu prostirku u prtljažniku ne dam

btw. čini mi se da je Kuga stigla, tj. jedna nepripremljen za preuzimanje je sad viđena u dvorištu lokalnog dilera, tako da je preuzimanje vjerovatno obzirom na praznik, pripremu vozila, uplatu ostatka cijene itd. vjerovatno idući tjedan

a onda, znate mene....ide rzrada prvih 1.500 km kao što kaže uputsvo
prvih cca 800 km ću napraviti u par dana od preuzimanja vozila......mijenjanje brzina gore-dolje, usporavanje motorom, variranje brzine kretanja, ne s punim gasom, lagano s kočnicama, pustiti da se motor zagrije toliko da se ventilator upali i tako to....to ću odraditi u cca 3 dana lokalne vožnje, onda lagano dalje do 1.500 km i onda malo žešća razrada u višim režimima vožnje po autocesti varirajuži od 80 do 150 kmh....i tako sve do negdje cca 2.000 km
možda to zvuči nekom pretjerano ili nepotrebno....no tako je to bilo i s belingom i s c3, iskreno s novom fiestom i nije....pazio sam da ju ne stišćem i postepeno sam došao do te kilometraže....ovo u 3 dana napraviti cca 800 km je malo naporno, ali taman da se upoznam s uatom

btw. tako sam razrađivao i skutere....zadnji od 150 ccm sam u 8 dana napravio 1.000 km, od ćega su 2 dana bila kišna....onda znate kakav sam fanatik

molim da iznesete svoje preporuke za razradu motora/auta, da li smatrate da bi još nešto trebao činiti?

Hvala vam na odgovoru
Zaboravih staviti link! Starim...

https://www.withcar.hr/avtomobili/index/search/?letnik=4136&model=3065&oblika=3766&znamka=1630
 

liberty

Well-known member
Super :) . Ima withcar dućane ili je to isključivo internet prodaja? Vidim da naljepnica za branik kod njih ide preko ruba što je dobro za razliku od originalne
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Super :) . Ima withcar dućane ili je to isključivo internet prodaja? Vidim da naljepnica za branik kod njih ide preko ruba što je dobro za razliku od originalne
Mislim online, sve sam tako naručio....., stigne za 2 dana. Vjerovatno imaju po dučanima, ali tko bi to pohvatao....
 

liberty

Well-known member
Kuga je stigla u Pulu prije par dana
kako je bio praznik neposredno pred vikend, preuzimam ju krajem ovog tjedna
otišao sam ju pogledati, sve OK, ne da mi se niti zavlačiti pod auto i gledati da li je negdje ili nije u transportu oštećena

odmah sam naručio i stigla je ta zaštitna prozirna naljepnica za stražnji branik
+ pripremio sam radi nanošenja sjaja/voska od Sonaxa (user friemdly, ne bi rekao da je to baš pravi vosak) ukupno 7 magičnih krpa, 3 krpe "jelenje" kože za brisanje, 3 nove spužve, nove shampone itd.......čisto da vam opišem kakav me entuzijazam obuzeo
u prvih 3 dana radi razrade planiram prijeći bar 700 km (vjerujer u razradu i nju ću kao i na svim vozilima obaviti), razrada traje i dulje, ali planiram očito prva 3 dana provesti u autu

naravno postoje i strahovi.....da li će s autom biti sve u redu, da ne bude s nekim tvorničkim boljkama (u prošlosti sam imao i takvih iskustava), ali nadam se najboljem i nastojim se ne brinuti (teško)

kuku neću ugraditi jer mi se ne da da mi se rastavlja auto koji je nov, zasad će prva investicija biti dodatne felge s zimskim gumama....tu sam malo smanjio apetite i nastojati ću da sa TPMS senzorima cijela prića izađe na oko 2300 kn po kotaču

ne znam gdje da otvorim temu o tom autu pa da vas izvještavam o tome, ako se slažete...bili ste potpora sve ove godine (11) koliko sam imao Berlinga, na neki način želim da smo i dalje u kontaktu
 
Na vrh