Amortizeri za Citrače

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Eto, ja zamijenio amortizere!
Nisam imao ni volje ni vremena hodočastiti po raznim radionama i skupljati ponude pa sam sve obavio u ovl. Posedel servisu (Kaštelir).
Zapravo, izvukao sam (nakon 3 tjedna zivkanja) ponudu jedne dobre radione za 4 Sachs amortizera, uporišta i ostali pripadajući materijal + rad za "oko 1000€" i to bez računa, PDVa i jamstva.

Pa mi je ponuda u ovl. za isto to od 1.209€ (30% popusta na najskuplji dio i dodatnih 10% popusta kao stalnom klijentu na sve sate rada) bila sasvim prihvatljiva. Ionako sam im vozio auto na redoviti servis pa sam dao da obave i amortizere. Ukupan iznos (s 30% popusta na set filtara) je 1.526,71€, a lista dijelova je poduža; 15-ak razl. stavki samo za amortizere. OK, ima tu i nebuloza (kao npr. zamjena matice što je možda nepotrebno jer bi se mogla vratiti i stara?), ali takva je procedura prema ServiceBoxu. Matice koje mogu vidjeti su doista nove, također i prahobrani itd...

Da sam imao vremena zujati okolo, skupljati ponude ili čekati razne akcije i sniženja te sam kupovati dijelove (pa onda naći majstora koji će mi htjeti to ugraditi), vjerojatno bih prošao jeftinije. U tom slučaju bih vjerojatno stavio i neke druge (npr. Bilstein 4). No, zadovoljan sam i ovako. I prva ugradnja je bila Saschs, tako da je DS5 nakon prijeđenih 154 tkm i dalje u "tvorničkom stanju" (možda će biti važno nekome kad jednog dana bude old-timer)... :cool:

Nisam ga stigao pošteno ni provozati (prošlih i sljedećih 7 dana sam na putu) - samo kratko večeras par ulica po gradu. Dojam je da se vozi kao nov! Rupe i šahtove prelazi lakše i dosta tiše, a nadam se da će i na otvorenoj cesti bolje gutati neravnine te osobito da mi neće zanositi zadnji kraj ili izbacivati prednji kad malo odskoči na nekoj rupi ili spoju vijadukta. To bi sljedećih 100-tinjak tkm trebala biti stvar prošlosti!
 

Prilozi

Na vrh