Amortizeri za Citrače

bono

Active member
Ak sam fulao podforum može ispravak😁
Iskustva, praksa, općenito koje setove amortizera za citroene koristite, koji su po Vama dobri, bolji, najbolji. Neke ljestvice po proizviđaču, cijeni, namjeni itd. Nisam imao još iskustva s njima a možda bi morao da ne tražim previše jer ovdje ima sigurno dobra iskustva. Zamjena po godinama ili kilometrima.
Hvala!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zamjena po godinama I/ILI kilometrima... mislim da im je 150tkm ili 10 godina maksimum.
Problem je što im performanse sporo opadaju, pa kao kuhane žabe ne kužimo taj pad dok nije već kasno.

Svi su uvjek pljuvali Monroe i hvalili KYB, pa sam tako i ja na kraju stavljao Kayabu kada je trebala oem zamjena.
Za nešto sportskije ili spušteno sam išao na Bilstein. S jednim i drugim sam uvijek bio zadovoljan.

Ima još brdo proizvođača, ali osobno mi neda se komplicirati kod provjerenih stvari.
Zaviri u ovu temu. Upravo Cutac Cutac to istražuje...
Cutac je valjda riješio dileme od 2019. :)

U toj temi je problem što aftermarket proizvođači nude jednu liniju proizvoda koja pokriva više orginalnih kataloških brojeva i zavrzlame oko toga.

Mislim da ova tema za generalne preporuke može ostati :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam na VTS stavio Bilstein B4S i jako sam zadovoljan. Transformirali su auto, tihi su, a za sad su ok 3 godine i možda 20-ak tisuća kilometara kasnije.
Na C4 sam stavio Sachs i isto su ok, možda malo glasniji nego originalni.

Ja bih preporučio Kayabu i Bilstein, s njima mislim da se ne može pogriješiti. Svi amortizeri su tu negdje cijenom, osim kineza, tako da ne vidim razloga da se ide na nešto što nije KYB ili Bilstein. Ja sam sebi stavljao SKF kape i nisam požalio.
 

gudelj

Member
Mislim da je Bilstein tu broj 1, Sachs možda mrvicu ispod, ali bude skuplji od Bilsteina. S tim ako se ne želi puno ulagati u auto i ako se ipak radi o starijem vozilu, može se naći ok proizvođača po super cijeni.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Nije Citrač no ipak je PSA, tražim Bilstein B6 prednje amortizere ,
AutoHrvatska više nije zastupnik/distributer,
InterCars kaže da su nedostupni (oni koje tražim)
Zar je sve propalo s pandemijom/ratom u Ukrajini ili je Bilstein kaputt ?? Web im uredno radi i u katalogu su dostupni.
Jedino mjesto gdje ih nalazim je Molydon no pitam se koliko su aktualne te WebShop stranice, tako da mi preostaje da odem do Sesveta.
Da li netko u ovoj godini kupovao B6 i gdje ?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nije Citrač no ipak je PSA, tražim Bilstein B6 prednje amortizere ,
AutoHrvatska više nije zastupnik/distributer,
InterCars kaže da su nedostupni (oni koje tražim)
Zar je sve propalo s pandemijom/ratom u Ukrajini ili je Bilstein kaputt ?? Web im uredno radi i u katalogu su dostupni.
Jedino mjesto gdje ih nalazim je Molydon no pitam se koliko su aktualne te WebShop stranice, tako da mi preostaje da odem do Sesveta.
Da li netko u ovoj godini kupovao B6 i gdje ?
Jesi pitao gudelj gudelj ?
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Već sam pomislio da za VTS uzimaš B6, to bi bila raketa onda!
C2 VTS je promjenio amortizere početkom godine (uz probleme jer više nama orig. na kraju sam slučajno naletio na TRW koji su bili
odgovarajući) tek sam tada vidio da nemam pojma kada su amortizeri gotovi jer je auto reinkarniran 😇 .
Tako da bi sada promjenio amortizere na drugom jer ima 100K bez promjene .
 

Cutac

Prèkaroš
tek sam tada vidio da nemam pojma kada su amortizeri gotovi jer je auto reinkarniran
Da, novi amortizeri, pogotovo na sportskom autu, i nakon 80 tisuća km transformiraju auto.

A koji je auto? Ja osobno ne bih B6, osim ako je neki sportaš.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Kul
Budem prokopao ako mogu doći do B6 za njega negdje.
Pronašao sam (y) odnosno dobio potvrdu emajlom da ih mogu dobiti u roku 14 dana od uplate - cijena je realna.
Ionako ću ih ugraditi za cca 6 mjeseci kada radim servis (redovni).
Problem je što postoji nekoliko verzija prednjeg ovjesa pa onda i amotizera ,(za isto razdoblje) u svakom slučaju sam
morao mjeriti sadašnje da bi znao koji su odgovarajući. VIN vodi na 3 različita OEM specifikacije u istom OPR razdoblju o_O
Taj auto je poker partija od kada ga znam .
 

Cutac

Prèkaroš
Tako je na puno vozila u Servicebox upisano više različitih dimenzija i kataloških brojeva za jedno vozilo. Najčešće za stabilizator. Upišeš VIN, ali imaš navedene sve stabilizatore, pa ti idi mjeri koji je tvoj.

Baš javi kakav je B6 na njemu.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Tako je na puno vozila u Servicebox upisano više različitih dimenzija i kataloških brojeva za jedno vozilo. Najčešće za stabilizator. Upišeš VIN, ali imaš navedene sve stabilizatore, pa ti idi mjeri koji je tvoj.

Baš javi kakav je B6 na njemu.
Mjerio (y), nije bilo drugog izbora.
Čekam isporuku nekih 10-tak radnih dana , mislim da B4 ide kao zamjena za OEM na ostalim varijantama dok je ovdje vjerojatno OEM nešto
kao B6 (iskreno nemam pojma - živim u nadi da se nisam zeznuo) .
Sada mi je teško sjetiti se kakav je bio na početku ?
Kod C2 VTS nakon zamjene vožnja je postala ugodnija (trenutno uživam, još da je ostala cijena goriva normalna) , u zavoju se ne naginje ništa više nego prije (sjećam se dobro jer mi je to bio prvi auto koji ima više od 75 konja :)
Istina za C2 sam htio uzeti OEM ali ih više nema , niti će ih biti (auto od prije 17 godina) .
Sigurno ću javiti jer sam nalazio informacije samo o spuštanju visina (B8) što mi nije cilj, tako da možda nekome dobro dođe info .
 

Cutac

Prèkaroš
B4 je OE zamjena, i ako se radi i sportskom ovjesu. Ja sam za C4 VTS našao B4, B4S (mono tube B4) i B6 (to je mono tube također, ali više sportski nego B4S, a ima i upside down verzija koja je kruća, što je dobro za MacPherson).
Uzeo sam B4S i auto je bio stoput bolji. Udobniji, bolje ležao, ma transformiralo ga (a amortizeri su imali oko 90 tisuća km, znači ne milijun). B6 bi trebao biti još precizniji i "odlučniji" ali je triput skuplji.

Zato me zanima što ćeš ti reći, kakva je razlika :D

Ili ja tebi dam đir u VTS, ti meni u GTi pa razmjenimo utiske hehe
 

Colnago

Active member
Donator foruma
B4 je OE zamjena, i ako se radi i sportskom ovjesu. Ja sam za C4 VTS našao B4, B4S (mono tube B4) i B6 (to je mono tube također, ali više sportski nego B4S, a ima i upside down verzija koja je kruća, što je dobro za MacPherson).
Uzeo sam B4S i auto je bio stoput bolji. Udobniji, bolje ležao, ma transformiralo ga (a amortizeri su imali oko 90 tisuća km, znači ne milijun). B6 bi trebao biti još precizniji i "odlučniji" ali je triput skuplji.

Zato me zanima što ćeš ti reći, kakva je razlika :D

Ili ja tebi dam đir u VTS, ti meni u GTi pa razmjenimo utiske hehe
Zamjenio sa Bilstein B6 , danas bio na tehničkiom i krenula diskusija da bi trebao napraviti ATEST,
objašnjavam im da su opruge iste (OE) te da su B6 zamjena OE (originalnih) a ne prerada spuštanja ovjesa (B8).

Na osnovu te logike bi trebao napraviti ATEST kotača jer trenutno nemam OE felge kako zimske gume držim na drugim felgama (gume su istih dimenzija).

Uglavnom sve završilo uredno ali još sumnjam da li sam ja u krivu ili je zaposlenik prerevan (amortizeri su žute boje) ?
Našao na web-u Bilsteinov dokument za B4 i B6 (reklamni) da se TUV Certifikacija ne traži za te proizvode jer su zamjena OE -a.
Nije nesavladivi problem otići an ATEST da se to upiše u knjižicu ali ne bi želio odavati da sam glup 😇
 

gudelj

Member
Zamjenio sa Bilstein B6 , danas bio na tehničkiom i krenula diskusija da bi trebao napraviti ATEST,
objašnjavam im da su opruge iste (OE) te da su B6 zamjena OE (originalnih) a ne prerada spuštanja ovjesa (B8).

Na osnovu te logike bi trebao napraviti ATEST kotača jer trenutno nemam OE felge kako zimske gume držim na drugim felgama (gume su istih dimenzija).

Uglavnom sve završilo uredno ali još sumnjam da li sam ja u krivu ili je zaposlenik prerevan (amortizeri su žute boje) ?
Našao na web-u Bilsteinov dokument za B4 i B6 (reklamni) da se TUV Certifikacija ne traži za te proizvode jer su zamjena OE -a.
Nije nesavladivi problem otići an ATEST da se to upiše u knjižicu ali ne bi želio odavati da sam glup 😇
Da ne objašnjavam udugo pa vi ukratko... Ti si u pravu 😀🤟
 
Na vrh