Ami cabriolet by deda

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Guma ispustila,a rezervne nije bilo,tako da je išao do doma,a na kraju je samo to ostalo od nje.Felgi niš,samo se zglancala od hrđe.E,da kako su komadi gume mlatili po blatobranu,na kraju su ga i otrgli.Bilo je ludo,iskrenja u noći po asfaltu kolko očeš.
 

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Al me jeb.. struja na Amiu,već mi tjedan dana stalno kurslušira,ima tri žice,a ja nemrem najti gdje je šlus,spojiću ga pa nek gori,**** ga francuz.
 

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Yugića sam nasljedil od mame.Autek ima samo 85 000km i još je ko nov.Kaj bi ga dal za čevape,nisam lud,služil bu on još sto godina.
 

1587 VTS

New member
Re: Ami cabriolet

Bravo deda :hello: Jos da mi ga je uzivo vidit. To cemo se cut iduci put kad budem u zg :D A koji chevron ide u Vrbovsko?
 

Sale123

New member
Re: Ami cabriolet

Citroenov šarm na četiri kotača
Automobil za moderne žene slavi 50. rođendan


Citroen danas predstavlja svoje najnovije modele DS (DS3, DS4 i DS5), a prije točno 50 godina predstavljen je Ami 6 koji je ime dobio zbog činjenice da je bio namijenjen ponajprije ženama.
Kako bi ispunio prazninu između popularnog modela 2 CV, koji je tržištu predstavljen 1948. godine i modela visoke klase DS predstavljenog na Pariškom salonu 1955., Citroen je lansirao Ami 6 čiji je dizajn osmislio dizajner kuće Flaminio Bertoni, tvorac pogona na prednjim kotačima, modela 2 CV (Spaček) i DS (Žaba).

Velika posebnost ove trovolumenske limuzine upravo je njezin neponovljivi stil naglašen uvučenim stražnjim staklom. AMI 6 bio je namijenjen modernim ženama kojima se proizvođač kroz reklame obraćao riječima Pour vous Madamme (Za vas, gospođo), a doživio je veliki komercijalni uspjeh.

•FOTOGALERIJA










S karavanskom izvedbom lansiranom u rujnu 1964. godine pa sve dok ga nije zamijenio Ami 8, prodao se u 1.039.384 primjeraka. Ami 6 je 1966. godine bio čak i najprodavaniji automobil na francuskom tržištu.

Utemeljen na platformi modela Citroena 2 CV, Ami 6 preuzima slavni dvocilindarski zrakom hlađeni motor povećanog obujma na 602 cm3 koji je razvijao najveću snagu od 22 KS. Ovaj se motor sustavno razvijao sve dok na vrhuncu karijere nije dostigao snagu od 35 KS. Opremljen mjenjačem s četiri stupnja prijenosa, potrošnja goriva iznosila je šest litara na 100 kilometara, dok mu je najveća brzina bila 105 km/h.

Smjelog i prepoznatljivog stila među tisućama drugih modela, novinari toga doba jednoglasno su pozdravili njegovo ponašanje na cesti, udobnost i obogaćivanje opreme pri prelasku iz niže razine opreme u višu, s ugodnom i bogatom unutrašnjošću. Karavanska izvedba je u trenutku lansiranja imala neuobičajeni tovarni kapacitet za tako kompaktno osobno vozilo (320 kg nosivosti uz 3,96 m dužine).

Na kraju svoje karijere 1967. godine Ami 6 dobio je izvedbu Club koja se od ostalih izvedbi razlikovala po četiri okrugla svjetla s prednje strane vozila. Lansiranje Citroena Ami 6 također je označilo i početak rada proizvodnog centra u Rennes-La-Janaisu koji će postati jedna od najvažnijih tvornica Citroena. Otkako je otvorena, kroz liniju za montažu ove tvornice prošla su brojna vozila marke Citroen – Ami 6, Ami 8, GS/GSA, Visa, Bx, Xm, Xantia, Xsara, C5 et C6…

Povodom proslave pedesetog rođendana modela Ami 6, tvornica će 8. srpnja biti polazna točka za vožnju i utrku po Francuskoj koju organizira francuski klub ljubitelja toga modela. Okupljajući vlasnike Citroena Ami 6, Ami 8, Ami Super i M35, 50 godina modela Ami 6 proslavit će se putovanjem od 2600 km kroz 14 etapa.

http://www.net.hr/auti/page/2011/04/26/0652006.html
 

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Ja volim moderne žene,pa sam onda i nabavio auto koji će se njima sviđati,he,he,sve za žene,one su ionako mitska bića.
 

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Ej ljudi malo sam sada po noći izašao na cestu s Amijem,reko ono neće me murja skužit po mraku bez tablica.Mogu samo reč da sam se usrao od straha kako ta neman ide.Još mi klecaju noge.
 

deda

New member
Re: Ami cabriolet

Nisam mogel odolit,moral sam vidjeti i osjetiti kaj sam napravil.Pa već se zajebavam s njim tri leta.Neznam,moral bum mu metnuti blokadu,jer auto ide prebolesno,a još bez krova,osjećaj je jeziv.Treba imati na umu da je to auto koji se inaće vleće ko puž i brzina od sto je ko u normalnom autu 200.
 
Na vrh