Ami 2020

La Marche

Iskreni optimist
u francuskoj mjesečno košta 20€ na ugovor od 4 god.,
bolje nego skuter

Što se mene tiče... točno 20€ mjesečno previše. :)
Umjesto skutera, pa ne znam... preširok je da bi mogao zamijeniti skutere u prometno zagušenim francuskim gradovima.

Meni se prije čini da je to alternativa automobilima u gradovima,
možda radi očekivanih ograničenja prometa za obične aute (ne mogu uvesti zabrane za benzin i dizl u gradovima dok još ne postoji masovnija električna alternativa),
možda svaki prodani ulazi i u onu kvotu limita CO2 proizvođačima automobila (iako je L6?), pa im je bolje prodati što više ovih kutija, nego plaćati penale?

Pisalo se u proljeće da će biti potreban depozit za te četiri godine u iznosima od blizu polovice cijene novoga, oko 3.000 € plus taj najam. To onda ipak malo mijenja na stvari.

A slažem se da mu je trebalo dati neko drugo ime. To nije nasljednik Ami automobila.
 

Dalibor

Dado Tornado
Pisalo se u proljeće da će biti potreban depozit za te četiri godine u iznosima od blizu polovice cijene novoga, oko 3.000 € plus taj najam. To onda ipak malo mijenja na stvari.
sa jedne fr stranice:


Automobil, koji postoji u 7 inačica, zapravo je četverocikl, što znači da je u Francuskoj dostupan bez dozvole od 14 godina (u prosjeku 16 godina u europskim zemljama). Marketinški model je također vrlo originalan s nekoliko mogućnosti:

Dugoročni najam: 19,99 € mjesečno (verzija Ami Ami; LLD 48 mjeseci, 1. doprinos 2644 €, ekološki bonus od 900 €, uključujući porez umanjen u Francuskoj)
Carsharing: od 0,26 € / min (Free2Move ponuda pod pretplatom 9,90 € za 1 mjesec bez obveze)
Kupnja: od 6.000 € s porezom (verzija Ami Ami; bonus od 900 € s uračunatim porezom u Francuskoj)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ovo je još dobro! Ne znam šta očekujete od firme koja nema muda vratit hidrauliku, koja nema K od kreativne tehnologije kojom se diče :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači ovaj dugoročni najam je u biti 76€ mjesečno za najosnovniji model, samo se sa učešćem osiguravaju da ćeš ga zadržati do kraja.

Neznam, dosta je to love... puno drugih opcija postoji. Kao zamjena za skuter meni ne dolazi u obzir, nema ni brzinu niti spretnost.
A ako mora biti sa krovom, onda rađe rabljenog smartića, ipak potegne preko stotke.

Mislim da mu jedina mala prednost ostaje ta što se vozi bez vozačke vani. Klincima to ne znači puno, ionako imaju i mopede/skutere od tih godina, sa termo grupama, rezonantnim auspusima, lakšim rolicama... :)

Znači najviše im ostaju im ljudi koji su izgubili vozačku ili nisu u stanju u startu niti položiti. Nadam se da se varam, ali bojim da će propasti kao i svaki drugi carsharing na zapadu
 

szahtila

Well-known member
Znači ovaj dugoročni najam je u biti 76€ mjesečno za najosnovniji model, samo se sa učešćem osiguravaju da ćeš ga zadržati do kraja.

Neznam, dosta je to love... puno drugih opcija postoji. Kao zamjena za skuter meni ne dolazi u obzir, nema ni brzinu niti spretnost.
A ako mora biti sa krovom, onda rađe rabljenog smartića, ipak potegne preko stotke.

Mislim da mu jedina mala prednost ostaje ta što se vozi bez vozačke vani. Klincima to ne znači puno, ionako imaju i mopede/skutere od tih godina, sa termo grupama, rezonantnim auspusima, lakšim rolicama... :)

Znači najviše im ostaju im ljudi koji su izgubili vozačku ili nisu u stanju u startu niti položiti. Nadam se da se varam, ali bojim da će propasti kao i svaki drugi carsharing na zapadu
ivan222 ivan222 ,šta znači taj pojam "termo grupa" kod skutera?
 

sir.Oliver

Well-known member
šteta kvariti ime " AMI " ... to su bili dobri automobili .... ovo , ovo ne bih nazvao ni dječjom igračkom . ružno , čak je svojom ružnoćom prestiglo i FIAT - ovu Multiplu .
 
Na vrh