Ami 2020

Dalibor

Dado Tornado
valjda neće u prodaju sa maks. brzinom 45 km/h i onakvim interijerom, a mogli su nešto naučiti od smarta i minija, i zašto je svaka generacija sve veća

ideja je dobra, treba osmisliti neki mali električni "ami" za 6.000 €
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
sigurno neće u prodaju sa maks. brzinom 45 km/h
Zašto misliš da neće? Koliko kužim, to je upravo namjenjeno voiture sans permis kategoriji koja je u Francuskoj raširena. Vožnja bez vozačke, brzina je limitirana na 45kmh, može ih se voziti od 14 godine.

Istina da, van zemalja koje nemaju takva pravila, auto nema nikakvog smisla.... ali nekakvo osnovno tržište imaju
 

Dalibor

Dado Tornado
ako otiđe u proizvodnju bit će samo radi smanjenja CO2 za cijelu gamu i ozbjegavanja penala koje samo EU može izmisliti, ne zato jer je antipicolovac.

ali možda je i ovo što piše 222, jer su već imali takav WTF trenutak sa modelom mehari
 

Dalibor

Dado Tornado
podcjenjuješ velike gradove. samo london u UŽEM GRADSKOM PODRUÈJU ima 3x više stanovnika od hrvatske, na području 2x većem od grada zagreba.
centar parisa ima 2 milijuna stanovnika na području veličine novog zagreba.
u centre nekih gradova išta osim na struju niti ne smije. reko bi da će ih sigurno prodati da pokriju trošak razvoja i izrade, a sigurno će nešto i zaraditi.
malo mu promjeniš program i ne ide više 45 nego 85, više ne treba niti za šire gradsko područje.
imaju i preduzeća po svijetu sa tvorničkom površinom koja je kao stvorena za takvog picolovca
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Iako nalikuje automobilu, Ami EV to nije. U skupini je quadricycla. Npr. u FR će ga moći voziti djeca s navršenih 14, a u VB s navršenih 16. Nešto kao za 50ccm u HR.

2.41m dug i 1.39m širok ukupne težine od 485 kg s baterijom.
5.5kWh baterija daje mu doseg od 70 kilometara uz brzinu max brzinu od 45kmh.

Ne znam što bih mislio. Ako je ovo budućnost automobilizma, odoh se raniti nečim tupim. :D
 

Prilozi

Dalibor

Dado Tornado
što reči, izlaze novi C4 i Ami, koju poruku poslati, osim da citroen razvaljuje u zadnje vrijeme - svoj brand?!

ami valjda ima logike u velegradovima londonu & parizu!?

 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Šta danas prolazi pod auta, još će ovaj isprdak uspjet! Ovo će bit prvi kontakt djece s prometom, a to se pamti, to su onda budući šoferi cactusoidnih elektro suvova! Jedino što nisu trebali koristit ime AMI, al et...
 

Dalibor

Dado Tornado
od marke sa jednom od najcool oznakom - stožasti hipoidni zupčanik, zbog kojih svojevremeno getribe nisu zujale ko el.motori došli su na ovaj el.romobil sa kabinom....

valjda sada više ne može gore, nego samo prema gore.

ima logike i taj el.ami, ali ne znam, žalosno je nekako, pogotovo kad se sjetim orig. amija, možda kad bi ovaj drugačije izgledao
 

sir.Oliver

Well-known member
pogledajte što su pisali za isetu , 126 - ticu , tico , matiz , smart .... a kamo su dogurali . nego , ja e pitam nešto drugo .... ako dozvole deci s ovime u promet , tko će snositi posledice eventualnih nezgoda ?
 

markan1000

Well-known member
Po meni je ovdje samo problem odabir naziva. A "auto" je ko voli nek izvoli, nešto novo i drugačije, zašto ne probati s tim?
Sigurno se neće klinci iz Starih Mikanovaca vozati s tim, niti su realno u Citroenu ciljali na njih. Ali u nekim europskim metropolama, tko zna, možda će i imati prođu...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
smart
Eh, njega sam imao i vozio malo manje od po godine. Nisam ga ciljano kupio, nego je došao "pod račun". U tom Smartu sam se uglavnom osjećao kao budala. :)

Još me netko pokušao uvjeriti da se Smart lako vozi i parkira po gradu? Uspjeh tog auta ostaje misterija.

Motor mu je zvučao kao na VW Bubi. Taj Dg-dg-dg-dg-dg-dg zvuk.
 
Na vrh