ABS i (dulji?) zaustavni put

Cutac

Prèkaroš
Abs skracuje put ako vozac ima drvenu nogu. Ako pak ima krvi i zivaca u toj nozi i ne nosi platformke, morao bi moci ostvariti isti, ako ne i kraci zaustavni put po pravcu.
Abs je convenient inconvenience jer pruza konzistente rezultate, dok isto tako nekim vozacima otezava kocenje.
Za kocenje sa zakretanjem volana mu nema ravnoga, ali kod kocenja na pravcu bi svaki iole angaziraniji vozac morao moci postici bolje rezultate bez njega nego sa njime.

Sljedeci put kad budes negdje u blizini, ja cu doci sa c4, vozi ga i aktiviraj abs i vidjet ces o cemu pricam.
 

Bratko

New member
Veliš, John Dunlop?

Vrlo bahato razgovaraš za neznalicu!¨
Ali vidim da si poprilično samouvjeren (u svom ne znanju, naravno).

Malo je glupo da ti ja objašnjavam osnove. Potraži na internetu, googlaj!

BTW i ja vozim C4, i ne pali ABS NIKAD bez razloga.
Provjeri kakve gume imaš i zašto dolazi do proklizavanja.

nadam se da nećeš zbog svoje gluposti ozlijediti nekog pješaka na pješačkom (ili nešto još gore) zato što si pametan i bahat pa isključuješ sustav koji SKRAÆUJE zaustavni put pri forsiranom kočenju i pored toga omogućava izbjegavanje prepreke.

PS ABS u nekim slučajevima (snijeg) može produljiti zaustavni put, isto kao što ne vezanje pojasa može u nekim slučajevima (mislim da je ispod 1 %) spasiti život.

LP
 

Cutac

Prèkaroš
Vrlo bahato razgovaraš za neznalicu!
Svoj svoga prepoznaje ;)

Provjeri kakve gume imaš i zašto dolazi do proklizavanja.
Dolazi baš zato što je auto složen za vozače koji u nuždi sjednu na papučicu i ne popuštaju dok se ne zaustave.
Da, ABS je bolji od blokiranih kotača, ali ABS NIJE BOLJI od držanja kočnice na granici blokiranja kotača i da me je malo više briga za ovu raspravu, izveo bih ti račun koji to i dokazuje jer sam taj isti račun već jednom radio.

zato što si pametan i bahat pa isključuješ sustav koji SKRAÆUJE zaustavni put pri forsiranom kočenju
Ne sekiraj se, osigurač ABS pumpe mi uvijek stoji u džepu, spreman sam na sve situacije ;)


Da si ikad osjetio rast akceleracije radi paljenja ABS-a na punom kočenju, znao bi o čemu pričam.
 

Bratko

New member
Ponovo dokazuješ da si ignorant koji ignorira činjenice i argumente. Obično s takvima ne ulazim u raspravu jer jednostavno ne prihvaćaju činjenice nego uporno stoje iza svojih stajališta bez da se raspitaju, prouče, saznaju, nauče.
Na ovu glupost o ABS sam morao reagirati.

Prvo, molim te, stvarno te lijepo molim, proguglaj, nauči, istraži. Pronađi činjenice koje su ti već prije mene dali i drugi forumaši.

Drugo, razmisli zdravorazumski, svojom glavom, razmisli, zašto bi ljudi plaćali tisuće kuna za dodatnu opremu koja produljuje zaustavni put i na taj način smanjuje sigurnost. Zašto na kraju krajeva proizvođači ugrađuju isti takav sustav?

Treće, molim te, lijepo molim, pokaži izračun. To bi bilo nešto revolucionarno, što bi poništilo sva dosadašnja istraživanja i izračune znanstvenika i stručnjaka i prema tome zaslužuje nagradu ravnu Nobelu.

Lp.

Da si ikad osjetio rast akceleracije radi paljenja ABS-a na punom kočenju, znao bi o čemu pričam.

Na ovo se moram nasmijati.
Akceleracija kod koćenja!

Radi se o smanjivanju deceleracije, i događa se upravo kada dođe do proklizavanja kotača. Baš kod sustava bez ABS-a.
ABS sprječava proklizavanje.
 

visaluteju

Well-known member
Moje neko laicko misljenje je da abs koji je namjenjen za prosjecnog i tipicnog 'loseg' vozaca koji prilikom izletanja necega te naglog refleksnog kocenja svom snagom po papucici poboljsava uveliko kocenje i sprijecava klizanje i neuoravljivost tockova, tako da neka nama ABS-a. Sa druge strane vjerujem da i cutac zna o cem prica, da neki 'profi' vozaci znaju bolje iskoristiti kocnicu bez abs-a itd, medjutim to se ne odnosi na pomenutog prosjecnog korisnika...

I sad posto se svi volimo i postujemo ovdje Bratko bezveze je da se vrijedjamo, nazivamo neznalicama ignorantima itd, mislim super je iskazivati svoja misljenja, dokazivati, pobijati tudja (za to i sluze forumi) ali hajde da to radimo fino i ljubazno :) Ivane podrzi me
 

Bratko

New member
I sad posto se svi volimo i postujemo ovdje Bratko bezveze je da se vrijedjamo, nazivamo neznalicama ignorantima itd, mislim super je iskazivati svoja misljenja, dokazivati, pobijati tudja (za to i sluze forumi) ali hajde da to radimo fino i ljubazno Ivane podrzi me
Nije mi bila namjera nikoga vrijeđati niti uvrijediti.
Jedno su mišljenja, drugo su činjenice.

Lp

da neki 'profi' vozaci znaju bolje iskoristiti kocnicu bez abs-a
Možda NEKI profi, u kontroliranim uvjetima kad testiraju, očekuju prepreku. U normalnim uvjetima, u svakodnevnoj vožnji, sumnjam.
 

ibirkic

Member
Ja na svom focusu nisam ni znao da ima abs dok nisam došao na snijeg s njim. Kad bolje razmislim, i bolje da ne znam za njega, to će reći da nisam imao kritičnih situacija na kočenju.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Zaiskrilo! :D Nije da mi je drago, al fali toga malo u zadnje vrijeme..
Neću zauzimat stranu, reklo bi se da ste obojica donekle upravu 😊 i da nemislite odustajat, očekujem rezultate cutacovih mjerenja.. vozim trenutno i auto bez abs-a i imao sam škakljivu situaciju ali samo jer sam se naučio da me pametni sustavi 'stoje' kad radim gluposti :D
 

Bratko

New member
Neću zauzimat stranu
Ne treba nitko stati na moju stranu, treba stati na stranu činjenica i rezultata testova.
A ne sipati tvrdnje iz rukava, neka subjektivna mišljenja. I tvrdo stajati iza njih ne promišljajući i propitkujući.

očekujem rezultate cutacovih mjerenja
Nestrpljivo!!

Ja na svom focusu nisam ni znao da ima abs dok nisam došao na snijeg s njim. Kad bolje razmislim, i bolje da ne znam za njega, to će reći da nisam imao kritičnih situacija na kočenju.
Upravo to! Dokaz da si normalan, oprezan vozač, koji ne divlja po cesti i ne tjera vozilo do granice.
A ABS je tu da pomogne kad treba, u onim rijetkim, kritičnim, nepredviđenim situacijama.

Lp
 

Cutac

Prèkaroš
Ne mogu citirati na mobitelu...

Koje ja argumente ignoriram? Ajde bogati koje si ti tu argumente iznio? Osim da abs kosta tisuce kuna. Kosta i start stop koji je mazanje ociju, kostaju i automatska duga koja su korisna ko klamidija u kurve,...
Abs pak kosta zato sto je kod kocenja na krivulji odlicna stvar, sto sam i napisao, ali kod kocenja na pravcu je nepotreban ako vozac ima prokrvljene noge. Ako se pitas zasto se onda aktivira, e pa aktivira se bas zbog tih poput tebe koji slijepo vjeruju tehologiii. Tebi je garant logika "nabijem kocnicu i auto sam rijesi". E pa, zato svi auti i imaju abs jer bi se vi gotovani svi polupali da ga nemate.

A ja TEBI racun nikakv ne budem izvodio jer cim ne znas da termin deakceleracija ne postoji nego je izmisljotina srednjoskolske fizike, ne budes pol racuna razumio, a nisam placen da po forumima držim predavanja iz dinamike i mehanike.

A ako si zapeo srati o tome da ja divljam i vozim na granici, prvo nabijem na kuhac tebe i tvoje neutemeljene sudove, a drugo, rekao sam miloshu da mu dam da proba i vidi da se abs pali cim malo kace stisnes kocnicu i tako je od prvog dana.
Pisao sam, mislim cak u ovoj temi, kad gradualno stisces kocnicu, nema absa, cim malo brze stisnes kocnicu, on pali abs nevezano za to jesi li blokirao kotace. 99% sam siguran da se radi o mjeri predostroznosti, bas radi onih koji se useru i zakopaju papucicu.

Vts mi je upalio abs jednom, kad sam sjeo na kocnicu i, jer mi je izletio pas, kocio po krivulji. Drugih par puta nije palio, koliko god da sam brzo stisnuo. Sigurno je i do guma, ali i do softvera.
Isto kao TC u c4 ne valja, na najmanji znak proklizavanja kotaca glumi dif i oduzima gas i time ugusi auto, dok u vtsu dopusta dosta proklizavanja. Jednostavno lose slozen ESP sustav na c4.
 

Bratko

New member
A ja TEBI racun nikakv ne budem izvodio jer cim ne znas da termin deakceleracija ne postoji nego je izmisljotina srednjoskolske fizike, ne budes pol racuna razumio, a nisam placen da po forumima držim predavanja iz dinamike i mehanike.
:grin::grin::grin:
Sve si rekao!


nabijem na kuhac tebe i tvoje neutemeljene sudove
Sve si rekao!
O sebi!

Ajde bogati koje si ti tu argumente iznio?
Vrlo jednostavan argument, da se malo potrudiš pronači podatke o testovima kočenja s i bez ABS-a. O zaustavnom putu i kako se on smanjuje uz upotrebu ABS-a. U današnje doba telekomunikacija i interneta sve je dostupno.
Googlaj!

Tražim li stvarno previše?
 
Na vrh