Eto još jednog francuza doma, još jednog citrača.
osobno najbolji auto kojeg sam ikad vozio, vozio od smarta malog, 106gfi, m3 m6, nijedan nije do gleznja ovom

pošto doma sve neki sportaci, ovo mi je baš opuštajući auto a još se i najljpše u njemu vozit.
Prije njega sam imao 2007 Berlinga 2.0hdi i zaljubio se. 420tkm i ni kihnuo nikad nije, počeo sam putovat svaki dan preko 100km pa sam trebao bolji auto i odmah je stari prodan u par dana i onda je krenula muka pronalaska novog modela. to se prodaju i kupuju da je to strasno, 2 3 dana nijedan ne izdrzi na njuskalu ovi kaj su po 7 8k eura.
uglavnom, htio sam da bude noviji 8V hdi motor dorađen, jer nazalost u mk3 nema više 2.0 kojeg bi rado unutra s nekih 150hp, sasvim pristojno bi bilo za daily,
i tako potrefio na XTR kaj se nisam nadao, jako očuvan kakkvih sam se nagledao tak starih već
2011 model, neka plavo-siva s efektom, 2 vlasnik 5 godina, regan do Božiča
veliki servis nikad nije rađen, ima sad 141tkm, trebalo bi narediti to
ima tu i tamo koju čvrku ali to će se u letu uredit
najviše me smeta kaj je lik izgubio XTR komad praga, zadnji lijevi dio
ima i opreme nešto, lijepe siceve profilirane, crne s natpisima xtr, 3 djelna straznja klupa, unutranji nosaći krovni, asr esp i to, tempomat, bla bla, meni to sve gluposti, najbitnije da ima xtr branik, pragove i krovne nosaće
Jako mi je drago da se u svemu tome potreflo da bude to gidište s 8v motorom. ja sad neznam jel to 66 ili 68kw jer ima milijun verzija, piše da je 66kw a svugdje se 8v navodi po 68kw
uglavnom, planova ima i buđit će se, nemoze on kaskat za domaćom frenč ekipom






osobno najbolji auto kojeg sam ikad vozio, vozio od smarta malog, 106gfi, m3 m6, nijedan nije do gleznja ovom
pošto doma sve neki sportaci, ovo mi je baš opuštajući auto a još se i najljpše u njemu vozit.
Prije njega sam imao 2007 Berlinga 2.0hdi i zaljubio se. 420tkm i ni kihnuo nikad nije, počeo sam putovat svaki dan preko 100km pa sam trebao bolji auto i odmah je stari prodan u par dana i onda je krenula muka pronalaska novog modela. to se prodaju i kupuju da je to strasno, 2 3 dana nijedan ne izdrzi na njuskalu ovi kaj su po 7 8k eura.
uglavnom, htio sam da bude noviji 8V hdi motor dorađen, jer nazalost u mk3 nema više 2.0 kojeg bi rado unutra s nekih 150hp, sasvim pristojno bi bilo za daily,
i tako potrefio na XTR kaj se nisam nadao, jako očuvan kakkvih sam se nagledao tak starih već
2011 model, neka plavo-siva s efektom, 2 vlasnik 5 godina, regan do Božiča
veliki servis nikad nije rađen, ima sad 141tkm, trebalo bi narediti to
ima tu i tamo koju čvrku ali to će se u letu uredit
najviše me smeta kaj je lik izgubio XTR komad praga, zadnji lijevi dio
ima i opreme nešto, lijepe siceve profilirane, crne s natpisima xtr, 3 djelna straznja klupa, unutranji nosaći krovni, asr esp i to, tempomat, bla bla, meni to sve gluposti, najbitnije da ima xtr branik, pragove i krovne nosaće
Jako mi je drago da se u svemu tome potreflo da bude to gidište s 8v motorom. ja sad neznam jel to 66 ili 68kw jer ima milijun verzija, piše da je 66kw a svugdje se 8v navodi po 68kw
uglavnom, planova ima i buđit će se, nemoze on kaskat za domaćom frenč ekipom





