2.2 Hdi i antipolution

Automatic

Well-known member
Evo da javim da sam malo štundirao motor u svom autu jer mi se palio antipolution i naletio na kvar za koji se nisam ni nadao.Èak su maknuli i komplet auspuh ali opet se pojavio antić.Malo proućavajući skužio sam da ima više mogućnosti paljenja zbog onih šlafića vakuma ,EGRa,ne otvaranja klapni zaklopki u usisnoj grani(to je bio problem kod mene),znači kad stisnete gas rukom na onom davaču morate pogledati da li otvara dodatne klapne u samoj usisnoj grani.Ako se ništa ne događa auto ide u safe mode i ne vuće preko 3000 okretaja, te ima slabije ubrzanje,problem može biti i u šlafićima vakuma iznad stražnjeg dijela motora ili u vakum šlafićima koji idu sa donje lijeve strane zračnog filtera prema stražnjoj strani motora ,ispod cijevi ods EGRa.Kod mene je bio slučaj da su se cijevćice spojile sa tom cijevi od EGRa i jedna se rastupila pa nije bilo potlaka u cijevčicama.Slučajno sam naletio na to jer sam gledao šipkicu koja vuće zaklopke i riješio problem ,auto ide ko metak.Kod odstranjivanja auspuha treba softverski riješiti problem ali i odpojiti oba dvije sonde jer kod mene je jedna bila spojena i zezala komp.Možda ste to sve već znali ali ipak nešto možda ima novo što se antipolutiona tiće.
 

charllie

Active member
Bravo Automatic,to je i smisel foruma da se pomazemo,razmenjujemo iskustva i rjesenje problema a ne kak ovi forumasi oni bi se sam druzili,mlatili cevape i lagve praznili.Pomali ljudi,prvo neksega posla obaviti,neksu korist inace smo naj-bali ko Grcka.Inace je-e i mene moj C5 2.0 hdi,ne vlece,negda proradi na 2500 obrtaji al mi se zaruljica ne vuzge,ve bodi ti pameten.:confused:
 

Automatic

Well-known member
MA nisam još raskapal turbo do hdi ali treba izmjerit pritisak turbine jer sad imam jednu turbinu garet koja je od audija i u njoj hoće se zapeć ona zakrilca koja vakum pumpa zaokreće pa ostanu u jednom položaju ,ne otvaraju ni zatvaraju pritisak.Pogledaj na 2.0 HDi ako imaš onu klapnu koja treba otvoriti dodatni protok kad daš gas malo jače treba ju osovinica povuć,ako ju ima i ako neide malo joj pomogni ruko, da ju razradiš ako ni onda pogledaj vakum ventile .
 

charllie

Active member
Fala kolega,inace pred mesec dana mi ugradili jen vakum ventil,posto ga ne bilo,na egr ulaz bila plomba (neznam kaj je bivsi vlasnik kemijal) ali je prije(ugradnje) sam nekad zezal ve nakon mesec dana momentalno stalno.Ce imas pojma de bi ta osovinica bila na mojem motoru pa pogledam,sam ni meha nicar pa malo tezi skuzim,tu i tam srajfim nekaj jednostavnije i na sinovi Xantiji nekaj hidrauliku k tomu stalno posla v goricami pa ni ne dospem prevec.:angel:
 

Automatic

Well-known member
Ne sjećam se više kak 2.0 hdi ima bum pogledal na autu kod nekog pa ti bum pojasnil na koje dijelove obratiš pažnju i gdje se nalaze
 

Automatic

Well-known member
Nažalost otišao na more u safe mode,lud sam več jer sam putem blokirao egr,pet puta palio i gasio ,ide dobro nekoliko minuta pod lampicom i onda ne prima gas.Kad dođem doma čistim sve vakum cijevčice te provjeravam menbrane,skinut ću i VNT turbinu da pogledam zakrilca i očitim,map senzor i mjerač protoka bum zamjenil i mislim da potenciometar gasa .Naravno sve jedno po jedno pa javim promjene jer vidim da niko na interenetu još nije uspio to srediti.Auto mi nema fap filter ,jedna sonda odpojena ali negdje sam pročital da je neki lik napisal koji radi u peugeotu da treba obje odpojiti.Više nemam pojma kakv je softver ali njega ostavljam za kraj jer ovo je ludilo a ne vožnja (ko s kravicama,smetalo na cesti).Bacam se na rješavanje problema čim stignem kući pa javim kad ga riješim:eek::eek::eek::eek:
 

charllie

Active member
E :cenzura::cenzura::cenzura:-m ti gremlincice, dokte ide te ide,no si ne ti od vcera bus ti to spakoval pak je to ne sveto pismo ka bi se toga bojali.Neg budi srecen ka si ne doma na kontinentu ,ove vrucine su proklete.Opusti se i uzivaj,:kava: nedaj da ti gremlini kvare ugodjaj.:sise:
 

Automatic

Well-known member
DAnas malo mozgam i skužim da mi se ta lampica počela paliti odkad zam zavaril zadnji lonac jel je bil odkinut i bila samo cijev.Auto nije bio bučan ali ipak sam zavario da mi sve okolo ne dimi.Možda je sad protok izlaza dima manji i cijeli sistem do turbine se zagrije i onda ona zakrilca zaj...u stvar.To mi sinulo jel kad ga ostavim da se ohladi jedno 30 minuta ide dobro par kilometara,najvjerojatnije dok ne zagrije jako turbo.Pošto prije nije imal spojen zadnji lonac i ispošni plinovi su izašli pa se ni turbina nije imala potrebe zagrijati.Znači pošto sam mu varenjem zadnjeg lonca smanjil protok i turbina dobije veću temperaturu a ona zakrilca i ovak hoće radit probleme i na novijem autu.Još niko nije došel na ideju da nas možda sve je.e zadnji lonac a ne fap filter ,on može biti samo kao greška koju komp rega ali i ne uzrok greške.Jedino zadnji lonac ima u sebi ona vlakna koja se zajedno sa kondenzatom mogu začepiti protok pa kasnije za...bu i fap filter.Kad dojdem doma režem auspuh i javim.Naravno pogledal bum i očistil turbo ali tek nakon toga.Sve mi se čini da bi zadnji lonac mogao je.avati i turbinu i ta zakrilca a i fap filter.Ako neko ima sl. problem a u mogućnosti je da na šelni odpoji stražnji lonac nek proba i javi je r mene još nema doma.Ako bu to riješilo problem imaju lonci na ssistemu prigušivaća(tak ameri imaju ,bez vune).Sad si mislim da ata kompletna situacija može i prekomjerno vračati ispušne plinove preko EGRa i s time i njega zaj...ti.JEr jedino PSA ima taj problem egr i antipolution koji sve prca a stvarno bi mogel biti problem u zadnjim loncima koji s vremenom propadnu i smanje protok a vi tražimo problem u elektronici a ona samo radi bilješke i iskopčava stvari da se kaj više ne za...e a ustvari može biti samo sporedni problem koji je nastal usljed kojeg celzijusa više na izlazu iz motora jer protok nije dobar.Večinom se to događa na autima oko 200000 km i 10-12 godina starijim a niko nije mjenjal zadnji lonac.Znam da sam se sad uhvatil za taj lonac ko pijan za plot ali ak se s tim riješi riješili smo se hrpu bespotrebnih poravaka i rampiranja i svega toga a greška možda u par kuna.Probal bum pa javim
 

Automatic

Well-known member
Vratio se u safe modu i danas sam sve vakumske cijevi isprobao na potlak ,rubove malo odrezao da bolje prihvaćaju i klapna se opet super otvara ,lampica se ugasila sve ok za sada.Zadnji lonac je iskomiran i u njemu se čuje odlomljeni komad ,sutra idem u Veneciju pa javim kak je prošlo a sve ono što sam ranije napisao ću provjeriti bez obzira na lampicu pa javim.Prije svega stavit ću novi lonac pa voziti par dana i tako dio po dio dok ne stanemo tom sr...nju na kraj.
 

Automatic

Well-known member
Krenuo zagreb ,ljubljana venecia auto ide ko metak ,ne pali lampicu,ali u koloni iza ljubljane temperatura od motora ode prema crvenom i auto se ugasi,palim radi minut opet ode i ugasi se ,sve crklo,nakon peti put temperatura se vratila na 90 i dalje sve ok.Malo sa strahom ali auto odvozio 1000 km što autoputa i lokalnih cesta pa na koper ,rijeku i starom za zagreb i nikakvih prob lema sa antipolution,svi režimi vožnje i polako i tiskane i sve ok.Znači prije puta sam odblokirao egr i svaki vakum odpojio i kroz plastičnu cijevčicu puhao i stvarao vakum da vidim koje klapne se otvaraju.Sve završetke cijev čica sam malo skratio jer su bili popucali ,sve membrane sam razradio na taj način i bilo ok što se tiče antipolutiona.Èak i onaj dio iza motora u koji se kopčaju vakumi skinuo i te vakume sam na isti način ispuhivao i upuhivao ,kao i egr .Sve đekove instalacije na tim vakumskim ventilima sam odpojio i ponovo spojio.Sad opet neko vrijeme vožnja pa javim šta se događa jer je sad sve u redu.
 

lost

New member
Ja imam blokiran egr (pločica na ulazu u usisnu) a vakum cijev sam ištekao iz egr-a i nabio šaraf u njega da nemože vuć zrak izvana, također nema greške i auto leti i ne čađi usisnu više :)

Ima sam antipolution i odma iza te greške i esp grešku, problem je bio maf senzor.
 

Automatic

Well-known member
Sad bum videl neko vrijeme kaj se bu događalo ,kod mene niš nije blokirano ali prije nego sam provjeravap te šlafiće vidio sam da kad mu dam gas nije dovoljno stvarao potlak da otvori klapne u usisnoj grani a nakon tog skraćivanja odmah čim dam gas povuće klapnu.Prvi sljedeći korak mi je riješiti novi zadnji lonac jer se raspal iznutra ,ali čekat ču neko vrijeme radi MILa ,pa ak bude tjedan dana dobro idem na taj zahvat.EGR sam preko cijevćice vukao da vidim membranu i s tim ga malo razradio pa namjerno sam skinuo blokadu i radi za sada ,ali ako kaj prosvijeti vidjet ću prvo sa dijagnostikom i rješavamo dalje da jerdnom stanemo tome na kraj,svaka informacija dobro došla.
 

Automatic

Well-known member
Crkel anlaser ,uložil soma kuna pa se upalil antipolution,nemam živce ,lud sam totalno,kupujem auto do 80ih jer mi ovakvih smeća koji su programirani da se pokvare pun ku..c.Nemam više volje , ni novaca da to popravljam .Francuzi imaju najljepše linije i naj udobniji su ali teraju ljude s pameti i u propast.Ako je to ideja tvornica da će se oporavit preko popravka nek ide sve u piz..u materinu.Kupujem asconu 78 god sa četiri kabla i jednom žicom a žena nek se bakće sa svojim ljepotanom .:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Zaključil sam da ga najbolje porinut u grabu,to bum ja napravil sa svojim,izgleda da je cx bil zadnja nada i zadnji najbolji auto:surprised:
 

Automatic

Well-known member
A more i to pogotovo ako je ženski i plačanje u naturi,onda neka se samo kvari

E j..iga sad ,opet izvadil kutiju zr.filtera , prekontroliral vakume ,malo đekove instalacije prodrmal ,lampica svijetli ali auto ide ko metak,došel na benzinsku natočil zapalil auto ,i lampica se ugasi ,sve ok.Èujem da mi buri u zadnjem loncu pa ga bum promenil i odpojil onu sondu koja je ostala spojena ,a nebi trebala biti spojena pa bum videl kaj bu onda pak.Kad sam pokušal napraviti potlak na membrani od EGRa osjetil sam da membrana ima malo propuštanje ali mi čudno jel egr nije elektronski a i kad sam ga blokiral je palil lampicu.idem još u malo ulaganja u taj auspuh pa da i tu mogućnost izbacim.NAdam se da nem pokupoval pol auta a opet isto.Inače i jučer kad sam stavil anlaser auto nikako da zapali jel izgledalo da nevalja novi bendix(a stavio i novi automat),pa strugalo i nije htio ubacivati.Kvar sam popravil tak kaj sam odpustil svatri šarafa i dok je supruga počela verglat onda sam dotegnul anlaser i sad pali savršeno (ni ne struže niš ni nema problema kod ubacivanja).Sad si mislim da mi je čak sve bilo ispravno ali isto neko skidao anlaser pa ga nije pustio da se sam priravna k zamajcu več ga zategnul pa nekad ubacivao a nekad nije.Vidjet ću nakon promjene auspuha kak se bu ponašal jer tak čujem da mi u loncu vibrira neki odlomljeni komad mpa tak to trebam promjeniti
 

mladen77

New member
Ima sam antipolution i odma iza te greške i esp grešku, problem je bio maf senzor.
Što je maf senzor? Imam sličan problem, Pali se antipollution error, povremeno ESP ASR Error koji nestane kod slijedećeg paljenja. nema pravila, brzina, uvijeti vožnje, bar nisam primjetio. Kad se upali greška ode u safe mode. Može preporuka za servis, ni Sisak nije daleko od Dugog Sela :) pitao za preporuku Zagreb i okolica ali nisam dobio nikakav odgovor.

Automatic, ima li novosti?
 

toma

Active member
Što je maf senzor?
to je je mass air flow senzor. On se nalazi kod filtera zraka.

http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/bdkAAOxyrM5TIx4C/$_35.JPG

njega se može skinuti i počistit s wd-om ( iako ima neka vrsta spreja za to ) samo moraš paziti da unutra ne dotakneš i polomiš "iglicu".
To se i meni sve upalilo pa sam to napravio ali i dalje svijetli antipolution al bar nije u safe modu. Moram otici na dijagnostiku.
 

mladen77

New member
Nisam od onih što sami kopaju po autu, tako da tražim pouzdan i cijenom prihvatljiv servis :)
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Kod mene više nema tog problema ,ali imao sam raskapanje motora ,novi konverter ,pa kompletni servis automatske getribe sa izmjenom pojedinih potrošenih lamela itd,uglavnom som mi pobjegao sa udice.Što se tiće antipolutiona stvarno im više faktora od ispuha ,usisa,vakuma ,,motor je jako osetljiv i baš se treba igrati probati više stvari ,čistiti i blindirati dio po dio ,pa opet odblindirati u kombinaciji sa nečim drugim.dijagnostika pokaže grešku ali treba sve uzročnike te greške provjeriti i kombinirati pa opet sa dijagnostikom provjeriti kodove da li se isti pojavljuju i tako dog se ne riješi problem da auto izađe iz safea da se može normalno voziti.Meni je to možda puno lakše ali to je kvar koji mogu riješit za sat ili za dva dana ili više .Najgluplje je mjenjati dijelove koje izbaci dijagnostika jer ona se mora bazirat na neki dio koji prestaje radit radi nečeg što je u stvari uzrok kvara.
 
Na vrh