Automatic
Well-known member
Evo da javim da sam malo štundirao motor u svom autu jer mi se palio antipolution i naletio na kvar za koji se nisam ni nadao.Èak su maknuli i komplet auspuh ali opet se pojavio antić.Malo proućavajući skužio sam da ima više mogućnosti paljenja zbog onih šlafića vakuma ,EGRa,ne otvaranja klapni zaklopki u usisnoj grani(to je bio problem kod mene),znači kad stisnete gas rukom na onom davaču morate pogledati da li otvara dodatne klapne u samoj usisnoj grani.Ako se ništa ne događa auto ide u safe mode i ne vuće preko 3000 okretaja, te ima slabije ubrzanje,problem može biti i u šlafićima vakuma iznad stražnjeg dijela motora ili u vakum šlafićima koji idu sa donje lijeve strane zračnog filtera prema stražnjoj strani motora ,ispod cijevi ods EGRa.Kod mene je bio slučaj da su se cijevćice spojile sa tom cijevi od EGRa i jedna se rastupila pa nije bilo potlaka u cijevčicama.Slučajno sam naletio na to jer sam gledao šipkicu koja vuće zaklopke i riješio problem ,auto ide ko metak.Kod odstranjivanja auspuha treba softverski riješiti problem ali i odpojiti oba dvije sonde jer kod mene je jedna bila spojena i zezala komp.Možda ste to sve već znali ali ipak nešto možda ima novo što se antipolutiona tiće.