1.6i se trese i guši pri dodavanju gasa

Gero

New member
u vožnji pri konstantnoj brzini osjećam da auto trese, dok dodajem i popuštam gas sve je ok, ali kada dodajem gas pri manjim obrtajima baš se jako osjeti da ga nešto zaguši prije nego primi gas, svjećice sam promijenio prije oko 1000 km pa je moguće da su one loše kvalitete (kupljene po katalogu - bosch) ili je riječ u kablovima (kako netko kaže) ugl o čemu se radi???
radi se o xantia 1,6i sa plinom 1999 godište s 192000 km.
jel ima netko iskustva??:confused::confused::confused:
 

Lakii

Well-known member
Da, plin je dosta osjetljiv na paljenje!
Za sada provjeri da ti kablovi svjecica dobro stoje. onda mozes provjeriti zazor na svjecicama da je ispravan.
isto tako, mozes probati uzeti iste svjecice koje si imao prije!
Ja npr. na autu koristim NGK i jako sam zadovoljan. Jednom sam isto po katalogu stavio Eyquem, original ugradnja i ispale su katastrofa! nakon tjedan dana sam ih zamjenio!

A onda dalje mozemo istrazivati sto moze biti, MAP, potenciometar gasa, temp. sonde, filter zraka npr., bobina...

To ti ga gusi kada dajes lagano gas s minimuma? Da li je isto na plinu i benzinu? je izrazenije na plinu?

Kada je plin zadnji put servisiran?
 

Gero

New member
plin je servisiran prošle godine u proljeće kod Boyskog u Istri tada je napravljen veliki servis sve što je trebalo, od tada sam prešao oko 10000 km maximum, da guši ga pri nižim obrtajima i kada krećem, dok pri višim obrtajima radi sasvim normalno (2700 i više), isto je i na plinu i na benzinu. NGK svjećice su mi trajale manje od 10000 nemam pojma što im je bilo, ali auto više nije ni palio ni vukao kako treba a da ne pričam o štucanju i trokiranju, pred trgovinom sam ih zamijenio kada sam ih kupio s ovim boschovim, a sada nakon cca 1000 km (2mjeseca) slična stvar samo u puno blažoj verziji, kada sam ju kupio prije 4 godine unutra su bile denso svjećice koje sam preventivno zamijenio nakon (po knjižici vozila) 75000 km, od tada svake godine mijenjam tj sada sam treći put zamijenio prisilno van redovnog servisa i ovih dana čim ih nađem ponovno ih stavljam samo me zanima sada da li da mijenjam i kablove koji nikad nisu mjenjani ili postoji neki način da provjerim njihovu ispravnost??
 

Lakii

Well-known member
Da, nije stvar svjecica...

I, ako je isto na plinu i benzinu, nisu injektori!
Bobina, kablovi, MAP, (potenciometar gasa)!

Pa, u kakvom su stanju kablovi? Dali si probao u mraku gledati dali probijaju?
Probaj ih skinuti ocistiti kontakte s obije strane + one na bobini. I dobro pregledaj kablove, da negdje nije izolacija zaderana.
 

Gero

New member
turirao sam i gledao ispod haube, nisam nigdje primjetio probijanje, kablovi nemaju oštećenja, situacije je jučer bila ok, već sam pomislio da je ozdravio kad danas opet, mislim da bi jedno spajanje na računalo bilo najpametnije pa ćemo znati o čemu se radi. :thinking::thinking::thinking:
 

franjof

New member
Èuj,ja imam Xantiu i ove probleme mi nikad nije radila,bez obzira na sviječice!Ovdije je sigurno problem kod MAF senzora ili kod potenciometra gasa,jer da je MAP senzor u pitanju palila bi ti se lampica motora!Sve u svemu odi na diagnostiku!
 

Lakii

Well-known member
Ti nemas MAF.
Imas MAP. I rade istu stvar na mrvicu drukcije nacine. Sve Xantije imaju MAP.
I ne mora znaciti da ce se paliti lampica na tabli.

Dobra sesija na lexiji moze puno reci! Naravno, treba znati protumaciti podatke dok motor radi, ne samo citati greske...

Nije nista rekao, kakva je potrosnja? je porasla? Uvijek moze biti lambda...
 

franjof

New member
Ti nemas MAF.
Imas MAP. I rade istu stvar na mrvicu drukcije nacine. Sve Xantije imaju MAP.
I ne mora znaciti da ce se paliti lampica na tabli.

Dobra sesija na lexiji moze puno reci! Naravno, treba znati protumaciti podatke dok motor radi, ne samo citati greske...

Nije nista rekao, kakva je potrosnja? je porasla? Uvijek moze biti lambda...
Kak nema MAF?! Mass air flow senzor ti se nalazi na tijelu leptira gasa i moja Xantia ga ima(čistio sam ga),a MAP iliti ,mass air pressure senzor se nalazi na sredini usisne grane i na Xantiji nije vidljiv odozgo,nek moraš granu izvadit i sa doljnje strane je!
E,da zaboravio sam reč,u pravu si šta se tiče diagnostike,znači treba znat pročitat trenutne podatke,a ne samo greške!!
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Tak. Nema MAF. Cistio si nesto drugo.
Ili sondu temperature zraka na usisu, grijac kucista ili potenciometar gasa.
 

franjof

New member
Tak. Nema MAF. Cistio si nesto drugo.
Ili sondu temperature zraka na usisu, grijac kucista ili potenciometar gasa.
Ne majstore,moja Xantija ti je zadnja linija jedinice iz 1997 god.,motor sasvim drugačije izgleda nego u tebe,sutra budem postal slikice pa da vidiš,i slikice MAF-a.Mislim nemoj se ljutit,ja sam nov u "citroen svijetu",možda stvarno i je to senzor temp,ali ja ću sutra postat slike pa da vidimo jer sad stvarno neznam!
 

Lakii

Well-known member
A nis, poslikaj pa da vidimo i to cudo.

U pravilu znam kako izgleda RFV - XU10J4R motor ali ovaj moze biti stvarno poseban!
 

franjof

New member
OK! U mojoj Xantiji ti je inače motor sa RGX oznakom.I nije turbo!

Zaboravi sve šta sam pisao do sad ! U pravu si RFV motor je,sad sam gledo na netu !
Pa šta sam ja onda to čistio ? Senzor temp. ili kaj ja znam kaj ? Izvini..! :angel:
 
Moj rođak ima Xantiu 94 god 1.6 8v ,na plinu šljaka dobro ali na benzinu mrsi tek kad nabije preko 4000 obrtaja onda radi normalno na benzin .Ali ispod toga mrsi non stop . Da napomenem
skoro je čistio dizne i menlao filter goriva.Traži pomoć.:confused:
 

Lakii

Well-known member
Znaci injektori su 100% ispravni i cisti?

Kakva mu je potrosnja na benzinu?

Bobina, kablovi i svjecice nisu jer bi na plinu problem bio jos gori...

Pa, moze biti MAP ili lambda. Potenciometar gasa?
Je spojio auto na kompjuter? koje greske mu ocitava?

Neka proba resetirati ECU. Znaci neka odspoji klemu akumulatora i da kontakt kao da ce upaliti auto. neka ga ostavi tako 15-ak minuta i spoji nazad klemu.
 

Mrèela

New member
Moj rođak ima Xantiu 94 god 1.6 8v ,na plinu šljaka dobro ali na benzinu mrsi tek kad nabije preko 4000 obrtaja onda radi normalno na benzin .Ali ispod toga mrsi non stop . Da napomenem
skoro je čistio dizne i menlao filter goriva.Traži pomoć.:confused:
Falš vazduh,loša pumpa goriva,loše svećice,loši vn. kablovi.
Ja bih prvo pregledao to . Srećno!:cool:

Kada je problem nastao,pre čišćenja dizni,mjenjanja filtera goriva ili posle?
 
Na vrh