Obara obrtaje i gasi se motor

Zyklon

New member
Pre nego sto postigne radnu temperaturu (ili dok ne dostigne priblizno 80 stepeni):

(1) prilikom naglog usporavanja automobila kocenjem,
(2) prilikom kocenja i prebacivanja u nizi stepen prenosa (znaci,opet prilikom
usporavanja) ili
(3) ukoliko u toku voznje stisnem kvacilo i pustim auto da ide na leru
motor obara obrtaje na 500 i nize i gasi se.

Da li neko prepoznaje o cemu sa radi?U svakom slucaju,problem postoji samo dok motor ne dostigne radnu temperaturu i onda prestaje.
Ako je od znacaja,motor je 1.8i 8v (benzin+LPG) a problem se javlja nevezano za to da li se vozi na benzinu ili gasu.
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Pa, moze biti vise stvari!

Prvo provjeri da ti nigdje na usisnoj grani ne vuce zrak. Znaci da je odspojeno nesto, pogotovo ler-gas ventil.

Od stvari koje su ti mogle riknuti:
- ler-gas ventil (moze i biti samo prljav ili da vuce zrak na njemu)
- MAP
- bobina
- svjecice/kablovi

Kako ti prima gas? dali je motor izgubio na snazi? kakva je potrosnja?
To se dogada SAMO kad je hladan?
 

Zyklon

New member
Svecice i kablovi su novi i pretpostavljam da su dobrog kvaliteta (NGK/Valeo) pa sumnjam da je do njih.Auto dobro prima gas i potrosnja je goriva je normalna.Da,to se desava iskljucivo kad je motor hladan tj. dok ne postigne radnu temperaturu,posle toga sve radi dobro.
 

Lakii

Well-known member
Tebi je s donje strane usisne grane. Nije bas tocna slika ali barem odokativno da vidis o cemu se radi.



Moglo bi ti biti blata na cjevcici, cisti samo zrakom ili spray-om za suho ciscenje motora, ne guraj nista unutra!
 

Lakii

Well-known member
OK.
pise ti da ti je auto '98. godiste, zato zabuna.

Ti imas ovakav motor? (zanemari LPG instalaciju).



Onda ti je MAP u desnom kutu pored motora, tamo kuda ti prolazi crijevo za gorivo. Pricvrscen je na sasiju i guma vodi do usisne grane.
 

Zyklon

New member
To je taj motor.Kiks sam napravio sa godistem auta pa sam izazvao zabunu.Pokusacu da pronadjem taj MAP na osnovu uputstva pa ako uspem javicu da li je sredjen problem.
Hvala svima na trudu i postovima.

Nesto sam trazio na Citroen Service pa se pitam da li je to ovaj deo pod brojem 4. na koje se vezuje crevo pod brojem 6.?



http://i1052.photobucket.com/albums/s457/helgabata/09241d11.jpg

Nakon svih ovih dobijenih uputstava,otisao sam do auta i nasao sam MAP senzor (za koji inace nisam znao ni gde stoji).Pomoglo mi je ono "pricvrscen za sasiju".Nije on bio taj koji je stvorio problem vec se crevo za dovod vazduha odspojilo malo tako da sam ga vratio na mesto i problem je resen.Sad motor prilikom ranije opisanih situacija spusta obrtaje na uobicajenih 850.
Momci,veliko hvala na edukaciji.
 

kgmax

New member
Gasi se na leru.

Prijatelji,
da ne otvaram novu temu, ali i ja imam problem sa ler gasom. Nije kao ovaj od početka posta. Naime meni se gasi u leru kad je motor zagrijan ali ne uvijek. Npr. jedan dan-dva radi normalno, s posla na posao bez problema. Onda jedan dan poludi pa se stalno gasi kad stajem npr. na semaforu. Malo si pomognem klimom pa se okretaji podignu jer ga digne komp ali ostaju negdje oko 500 okretaja, a nekad ni to ne pomogne. Dođem na posao, a kad idem doma oper sve OK. Ili je situacija obrnuta. Nema pravila. Malo sam pročitao po ovom i drugim forumima i nisam naišao na nešto slično.
Što sam do sada napravio: Nabavio novi motor ler gasa i prekjučer ga ugradio i sve bilo OK do večeras kad se opet počeo gasiti u leru. Kod uigradnje sve sam očistio od gareži, propuhao i bilo je sve u redu do danas. Gledao sam i MAP i izgleda mi ok. Neznam više što bih mogao pregledati.
Motor je 2,0 / 8v, svječice stare dva mjeseca, bobina nova od prošle godine, auto ide bez problema, ne cuka i ne troši benzin, filter zraka od ljetos. U sedmom mjesecu bez problema prošao na EKO testu. Auto pali bez problema hladan, topao, kad se ugasi zbog ovog...

Imam par pitanja sa slikama:

Što je ovo? :confused:



A ovo? :confused:


Ovo znam :grin:


Što bih još mogao provjeriti i što bi još moglo biti?

Ako puhnem u MAP senzor da li treba imati otpor ili zrak normalno cirkulira?

Ima li ova moja Klaudija MAF senzor i gdje bi se on nalazio?

Hvala na pomoći!:stovanje::stovanje::stovanje:
 

Lakii

Well-known member
OK.

Prvo, mislim da je i tebi MAP u pitanju.

Drugo, ajmo na slike,
slika br. 1. onaj bijeli konektor nije zakopcan za nista, tj. zakopcan je za plasticni nosac, crni konektor sa zelenim vrhom je potencijometar leptira gasa
slika br. 2. sivi konektor sa crnom zicom ti je sonda temperature zraka na usisu
slika br 3. zuti konektor ti je grijac usisne grane, crni ventil ler-gasa

MAP - manifold absolute pressure sensor - mjeri tlak, tj. vakum koji se stvara u usisnoj grani. znaci u njega ne puses (iako mozes) nego sises. i nece biti nikakvog protoka, taman da je neispravan.

Zadnje, tvoj auto nema MAF ( F je za flow - protok), zato sto ima MAP! oba senzora se koriste za mjerenje kolicine zraka koja se unosi u motor, na nekim motorima je MAP sistem npr PSA motori, a na VW (WAG) je MAF.

Znaci MAP skines i propuses sa znakom i spray-om za suho ciscenje motora. i jos vaznije, otvor za MAP na usisnoj grani isto treba biti prohodan, i njega treba procackati i spojna cjevcica mora biti prohodna.

E da! tebi je MAP isto sa desne strane, pricvrscen za sasiju u kutu. pored njega ti prolaze cijevi od goriva, crni sklop sa cjevcicom i konektorom.
 

kgmax

New member
OK.

slika br. 1. onaj bijeli konektor nije zakopcan za nista, tj. zakopcan je za plasticni nosac,

E da! tebi je MAP isto sa desne strane, pricvrscen za sasiju u kutu. pored njega ti prolaze cijevi od goriva, crni sklop sa cjevcicom i konektorom.
Jučer sam dok mi je motor radio otkopčao taj konektor i okretaji su porasli sekundu dvije. Kako onda nije spojen?

Znam gdje mi je MAP, nego, ako na njemu napravim vakum sa ustima da li bi se nešto trebalo promijeniti sa brojem okretaja.

Zbunjen sam time da se probem javlja povremeno. Evo danas na posao preko cijelog grada bez problema.
 

Lakii

Well-known member
Jučer sam dok mi je motor radio otkopčao taj konektor i okretaji su porasli sekundu dvije. Kako onda nije spojen?

Znam gdje mi je MAP, nego, ako na njemu napravim vakum sa ustima da li bi se nešto trebalo promijeniti sa brojem okretaja.

Zbunjen sam time da se probem javlja povremeno. Evo danas na posao preko cijelog grada bez problema.
Pa mozda sam krivo zapamtio za taj bijeli konektor, bo...

Neces kad sam vuces i potezes na cjevcicu nista postici. Dali ti ima ikakva razlika u ponasanju motora kada odspojis konektor sa MAP-a?
I, kada odspojis cjevcicu koja ide i MAP, dali lagano kroz nju prolazi zrak?

I da, ipak bi bilo dobro da odvedes auto kod nekog sa diagnostikom, da ne pogadas ovako, jer mozda ti je nesto drugo otislo...
 

kgmax

New member
Nastavak sage o gašenju motora u leru, možda nekome pomogne...

Dakle, otišao na dijagnostiku i test pokazao 42 greške MAP senzora. Rekli su mi da on može javiti grešku i ako nešto drugo ne valja.
Ne budi lijen, skinuh cijeli sklop, očistio ga cijelog sa sprejem za fergazere, sija se k'o pesje jajce. Promijenio sva crijeva. S Ebaya naručio motorić ler gasa i potenciometar leptira gasa. Sve složio i sad se auto ne gasi u leru.
Međutim ima drugi simptom. U leru kazaljka broja okretaja skaće od 700 - 1300 okretaja, a pri vožnji na manjem broju okretaja auto hoće cukati, a gas prima bez problema, čak sam pod dojmom i puno bolje nego prije.

Naručio sam i MAP senzor. Doduše ne izgleda isti jer izgleda da moja Klaudija ima samo taj model


ali su podaci isti i za ovaj koji je u biti Peugeot model



Kad dođe javim rezultat...
 

darekb

New member
U leru kazaljka broja okretaja skaće od 700 - 1300 okretaja, a pri vožnji na manjem broju okretaja auto hoće cukati, a gas prima bez problema, čak sam pod dojmom i puno bolje nego prije.
Meni su takvi simptomi bili kad je riknula bobina...
 
Na vrh