Žarulje: LED, Xenon,Halogen..

Cutac

Prèkaroš
Zakretanje? To c4 II nema?

Ja takodjer preferiram halogene. Na autocesti mi je bolje sa xenonima, ali svugdje mi je halogeno bolje, valjda radi boje.
 

Totti

AS Roma fanatik
Ma ima C4 zakretanje :grin:, nego kažem uopšteno za far sa projektorom (bio on sa halogenom ili xenon sijalicom), pošto većina nema to. Recimo ni F10 nema. Nisam imao ni na 407. Zna da bude zaebana situacija kad voziš nepoznatim putem :hm:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bilo bi zanimljivo da vas dvoje zamjenite ključeve i napravite đir, pa da usporedite Xenon farove. Baš me zanima što bi ste zaključili :D
 

Doomsday

U prolazu...
Daj, nemoj mi ništa govorit o nisko postavljenim farovima... :meh:

Prvi put odem na tehnički, kažem, malo mi nisko bacaju farovi, jel možete naštelat...? Ma nema problema... Digne ih pajdo...

Rezultat, svi živi mi blicaju... :weeabooface:

Spustim sa pozicije 0 na poziciju 2, i tako potraje neko vrime... Drugi put na tehničkom, zamolim da su visoko i da mi ih samo malo sluste... Drugi pajdo ih spusti, tu večer vidim da ih je zabija u zemlju više nego šta su prije bili... :twisted:

I tako se to neko vrime vozi, žena malo kasno zakoči i drmne nekoga isprid sebe, naravno ošteti livi far, novi OEM farovi priko 1200 kn komad, a nisu identični ka moji, i inače teško pogodit da novi i stari far izgledaju dovoljno slično, mora bi uzet oba... Zamjenski priko 700 kn komad, i svi mi kažu, sa njima samo problemi, pipavi, lako puknu, teško se naštelaju, znaju puštat vodu...

Srića, meštar mi popravi i zavari pukotine i nosač, gornji držač je puknut ali nema veze, radi i ne pušta vodu... Vozi se opet tako, pa ja pokupim stupić livom stranom kad zaboravim da sam parkira kraj njega... Naravno, nosač livog fara opet u banani, opet ga poprave...

Prođe neko još vrime i jutros odem do meštra i kažem mu da mi je desno svitlo niže od livog, a i livo je nisko... Postavi auto pred zid, ne dorola oni aparat ka na tehničkom, a ima ga, proba naštelat... Kaže, livo je udareno i ne može više put gori, desno ćemo dignit nešto više od livog jer ionako manje smeta u prometu...

OK, ali večeras vozim i opet prenisko i ovo desno koje je sad poprilično više od livog, a livo di je i bilo... Puka san...

Bura dere, ja na parkingu isprid osnovne škole lipim auto uz zid, označavam poziciju farova izolir trakom, odmičem auto cca. 10 metara, na svitlu vidim napisano da mu kut mora bit samo 1% put doli (zato ga i je pakao namistit, niska pozicija farova i mali kut, obično je kut barem 1,3%)... Označin na zidu di je 10 cm niže, namistim desno bez muke...

E sad, livo, sitim se prvo da kod svitala, ne smi bit maknut skroz livo ili desno, jer to neće dozvolit puni hod namištanja gori-doli... Probam malo taj vijak, vrtim križnom, proklizava, ne miče se baš, odustajem...

Pokušam ipak vrtit vijak za gori-doli, i on definitivno teško ide tj. proklizava... Pojedeno ono unutra za križnu, ali da imam imbus išlo bi bez problema... Okrenem kacavidu na običnu koja je dosta široka, i mrvu po mrvu, vrtim ipak vijak odozgo, i potpomažem drugom rukom vrteći koliko mogu kotačić sa strane kojeg u biti vrti taj vijak odozgo... I malo po malo - TADAAAAA...!

Možda, možda su sad mrvicu više nego šta bi tribala bit, pratit ću to malo po noći pa ću vidit, ali definitivno je lakše zeznit i teže dobro namistit svitla koja su nisko na autu... I definitivno, ako nešto želiš da bude dobro napravljeno, moraš napravit sam, ako je ikako moguće...

Valjda...

:D
 

diegos

Well-known member
Cutac tvoj auto se s tim xenonima pravi englez :D

Neces postic taj efekt klasicnog fara, jedino ako ih mozes podignuti jos al opet ne smijes previse :) Meni su xenoni puno bolji npr i po kisi
 

Cutac

Prèkaroš
novi OEM farovi priko 1200 kn komad
Siroče, ko moja žarulja jedna :p
Cutac tvoj auto se s tim xenonima pravi englez
Cutac tvoj auto se s tim xenonima pravi englez
I da i ne. Farovi nemaju cutoff kao klasični, imaju šiljke i simetričan(možda na vozačevoj strani maaaaalo viši) pad i usmjereni su lijevi far šiljak na crtu, desni far šiljak blizu ruba ceste(dok bi za EU trebalo obrnuto, desni na rub ceste, lijevi malo od crte). Tako je i na c4 prve generacije sa EU xenonom(neki lik ima, virio sam mu u dvorište dok je auto imao farove upaljene pred garažom, slučajno naletio :D:eek:) samo što je njemu pad maaaaalo viši na strani ruba ceste.
To potvrđuje i to što je Citroen rekao da se farovi ne moraju prilagođavati kada iz RHD ideš u LHD i obrnuto, te da mogu prođi tehnički i vamo i tamo.
Evo mala umjetnost.



Neću reći da se ne vidi da nisu EU, ali na autocesti sam vozio po sred ceste(bilo gluho doba noći) tako da su mi zidovi jednako udaljeni i visina na zidovima je ista, ali da, vidi se da šiljci naginju prema lijevo, ali se i dalje zadržavaju u mojoj traci.


Meni su xenoni puno bolji npr i po kisi
Meni su xenon i LED(tj. hladna svjetla) po kiši gora od fenjera :D

Da, gore na slici je A3 sa LED farovima(jedni od modernih s kojima sam se sreo) i on je imao baš izraženo da je LHD-biased. Ovaj nema toliko, skoro pa da je neutralan(iako nije).
 

Pavel

Lepi™
Meni su xenon i LED(tj. hladna svjetla) po kiši gora od fenjera
Jednom se vozih u autu sa xenonima po kiši i isto mogu reći da je meni osobno bilo užas.

S LED svjetlima se nisam nikad vozio. U SK je ispred mene (od Galdovačkog mosta preko obilaznice do Kauflanda) vozio frajer sa novim 508 i full LED svjetlima, noć..Majko mila..

Ledeno bijela svjetla, od Vatrogasne do semafora, bočno rasvjeta do pruge i do onih stanova, dan nastao. I nitko zablicao..Pao sam u nesvijest..Svašta sam vidio, svakakva vrsta svjetala, od raznih proizvođača ali 508 mi je nešto najbolje što sam ikad vidio na autu.
 

Doomsday

U prolazu...
...vidi se da šiljci naginju prema lijevo...
Èek, šta ti farovi ne bi tribali imat šarafić za podešavanje livo-desno...?

Ako da, što ih ne podesiš...? Lipo zalipiš auto nosom skroz uz zid, pod kutem od 90, i označi centar haube na zidu...

Odmakni auto koliko možeš, ali pazi da ideš ravno pod 90, i onda označi vrhove špiceva...

Sad ih zrcalno okreni, tj. napravi oznake za desno odmaknute od centra koliko je trenutno livo, a za livo oznaku za koliko je od centra trenutno odmaknuto desno...

Onda vrti te kotačiće za livo-desno dok ne pogodiš nove oznake... TADAAAA...! Imaš EU a ne UK podešana svitla...

:D
 

Cutac

Prèkaroš
Pavel, tak je u Pandi, onaj iza mene sa dobrim farovima osvjetljava bolje neg Panda :D

Dooms, ima kotacic, ali da si isus ne bi ga pomaknuo. Probavao, ne ide. Kad otopli budem se time zabavio.
 

bbozak

Active member
Pokušao sam skužiti koje Philips žarulje su došle na novom Berlingu, no na H4 halogenki nema dovoljno oznaka da identificiram model.

Plavičasto svijetli, a i kad je ugašena vidi se plavičasti film.
Pozicijske žaruljice su bile neke "generičke" i bile su žuće.
Kupih u Molydonu dva komada Philips Whitevision za pozicije (39kn par) i sad je boja ujednačenija, rekao bi da je to tu negdje, tako da mi se čini da su Whitevision i glavne žarulje.
Maglenke neću mijenjati, a što se tiče samih glavnih svjetala, pa to super svijetli! :D



 

Doomsday

U prolazu...
Ono malo što mogu vidjet, mislim da ti je vjerojatno X-treme H4 žarulja, što je i bolje za vidljivost...

Moguće je da ti pozicije izgledaju skoro iste boje jer ipak, pozicija ima puno manje snage, priko 10 puta manje, i da bi izgledala jednako 'sjajna' mora biti 'bjelja', ako razumiš šta želim reć...

U svakom slučaju, di ćeš bolje od toga... Super se vidi, a isto tako super boja... I najpovoljnije za zamjenu, tj. tu su negdi ka H1, puno povoljnije od recimo H7... Ovde su stvarno povoljne trenutno...

https://www.mall.hr/auto-zarulje/phillips-par-zarulja-philips-h4-x-treme-vision

A maglenke, kad i ako izgore, ja bi na tvom mjestu uzeo EcoVision Longlife isto od Philipsa... To su ili H1 ako nemaš cornering, ili H11 ako imaš, i te Eco su najžuće, i najduže traju... Nisu ništa sjajnije od klasičnih, ali stvarno dugo traju, vjerojatno za maglenke staviš i zaboraviš... Zauvijek... :D

Osim toga, za maglenke nije strašno bitna sjajnost, čak može smetat, bitnije je da su što žućeg svjetla, jer će to bolje probijat maglu...

Zato i mislim da bi svi, a pogotovo ovi sa raznim žaruljama od 4000K i više, trebali imati prednje maglenke sa što žućim svjetlom, i u jakoj magli vozit sa pozicijom i maglenkama, da ih glavna svjetla ne zasljepljuju...

:cool:
 

bbozak

Active member
To je to, maglenke nisam mislio mijenjati, eventualno uzet rezervnih Philipsa za prednja svjetla, jer imam u autu ko rezervu neke generičke žarulje :)
 

thunder11

Member
Evo upravo stigla svijetla iz UK-a što je kolega Doomsday napisao.

Nadam se da ću danas još stići ugraditi ih pa da vidimo razliku i kvalitetu :)


evo par slikica
- Hvala :D

[/IMG]
 
Na vrh