Daj, nemoj mi ništa govorit o nisko postavljenim farovima... :meh:
Prvi put odem na tehnički, kažem, malo mi nisko bacaju farovi, jel možete naštelat...? Ma nema problema... Digne ih pajdo...
Rezultat, svi živi mi blicaju... :weeabooface:
Spustim sa pozicije 0 na poziciju 2, i tako potraje neko vrime... Drugi put na tehničkom, zamolim da su visoko i da mi ih samo malo sluste... Drugi pajdo ih spusti, tu večer vidim da ih je zabija u zemlju više nego šta su prije bili... :twisted:
I tako se to neko vrime vozi, žena malo kasno zakoči i drmne nekoga isprid sebe, naravno ošteti livi far, novi OEM farovi priko 1200 kn komad, a nisu identični ka moji, i inače teško pogodit da novi i stari far izgledaju dovoljno slično, mora bi uzet oba... Zamjenski priko 700 kn komad, i svi mi kažu, sa njima samo problemi, pipavi, lako puknu, teško se naštelaju, znaju puštat vodu...
Srića, meštar mi popravi i zavari pukotine i nosač, gornji držač je puknut ali nema veze, radi i ne pušta vodu... Vozi se opet tako, pa ja pokupim stupić livom stranom kad zaboravim da sam parkira kraj njega... Naravno, nosač livog fara opet u banani, opet ga poprave...
Prođe neko još vrime i jutros odem do meštra i kažem mu da mi je desno svitlo niže od livog, a i livo je nisko... Postavi auto pred zid, ne dorola oni aparat ka na tehničkom, a ima ga, proba naštelat... Kaže, livo je udareno i ne može više put gori, desno ćemo dignit nešto više od livog jer ionako manje smeta u prometu...
OK, ali večeras vozim i opet prenisko i ovo desno koje je sad poprilično više od livog, a livo di je i bilo... Puka san...
Bura dere, ja na parkingu isprid osnovne škole lipim auto uz zid, označavam poziciju farova izolir trakom, odmičem auto cca. 10 metara, na svitlu vidim napisano da mu kut mora bit samo 1% put doli (zato ga i je pakao namistit, niska pozicija farova i mali kut, obično je kut barem 1,3%)... Označin na zidu di je 10 cm niže, namistim desno bez muke...
E sad, livo, sitim se prvo da kod svitala, ne smi bit maknut skroz livo ili desno, jer to neće dozvolit puni hod namištanja gori-doli... Probam malo taj vijak, vrtim križnom, proklizava, ne miče se baš, odustajem...
Pokušam ipak vrtit vijak za gori-doli, i on definitivno teško ide tj. proklizava... Pojedeno ono unutra za križnu, ali da imam imbus išlo bi bez problema... Okrenem kacavidu na običnu koja je dosta široka, i mrvu po mrvu, vrtim ipak vijak odozgo, i potpomažem drugom rukom vrteći koliko mogu kotačić sa strane kojeg u biti vrti taj vijak odozgo... I malo po malo - TADAAAAA...!
Možda, možda su sad mrvicu više nego šta bi tribala bit, pratit ću to malo po noći pa ću vidit, ali definitivno je lakše zeznit i teže dobro namistit svitla koja su nisko na autu... I definitivno, ako nešto želiš da bude dobro napravljeno, moraš napravit sam, ako je ikako moguće...
Valjda...