Gorski
Member
Nakon kupnje Saxa 1,5 D, 2003 g. s 51000 km i vožnje nekih 400 km pojavilo se škripanje, cviljenje ili zatezanje u prednjem dijelu kabine negdje iznad nogu suvozača. Nakon komunikacije sa Goranom iz Citropolisa i njegovi smjernica preko telefona ( a bio je praznik- svaka mu čast) otkrio sam izvor neugodnog zvuka. Naime, neugodan zvuk je dolazio od motorića koji zakreće krilca u sistemu ventilacije za zatvoreni krug (vožnja u tunelu). Kada se dugme na instrument tabli za zatvoreni krug ventilacije pritisne, uključi se zatvoreni krug tj. svojevrsna krilca u kućištu iznad ventilatora (sve se nalazi iznad nogu suvozača) se pomaknu prema gore i zatvore kontakt sa vanjskom ventilacijskom cijevi - ili tako nekako. To odradi motorić i nakon toga nije cvilio. No, kada bi taj zatvoreni krug isključio, što je redovni položaj za vožnju, motorić bi otvorio krilca ali i dalje "valjda" nastavio sa radom i time (još nisam otkrio) preskakao nekakve zubčanike, zatezao sajle - što li, i prozivodio taj zvuk. Problem sam otkolonio (za sada) tako što sam ispod prednjeg pretinca koji sam prethodno odvojio od maske odvidavši njegova 4 vijka (vidi se na slici) pronašao konektor istog motorića i jednostavno ga otspojio. Istina, sada nemam zatvorenog kruga ventilacije, dok ne riješim problem. Da li je netko vlasnika Saxa imao sličan problem i kako ga je otklonio, tj. da li je do tog motorića moguće doći ne skidajući cijelu prednju masku?
Konektor motorića za zatvoreni krug ventilacije.
Konektor motorića za zatvoreni krug ventilacije.
