Cutac, neznam čemu lakovjernost, ali internet je pun dokaza... jel.
Razočaran sam, mislio sam da si malo ozbiljniji
Ja sam otvorenog uma
Pa meni ima smisla izvlačenje dodatne snage(ne pričam konkretno o VTS-u) jer sve što se radi je rađeno "predimenzionirano", čisto za sigurnost u garantnom roku.
Druga je stvar koliko je nešto predimenzionirano. Motor u VTS-u je poznat po tome da je nepoderiv i pretpostavljam da se još toga može izvući iz njega bez preinaka.
Usis bi se dao poriktati(manje zavoja), kod ispuha bi se dalo raditi na zadnjem loncu jer su grana i srednji lonac odlični. Grana ima vrhunski dizajn(osim ako bi se išlo na drugu karakteristiku), srednji lonac bi jedino cijev mogla zamijeniti, ali na zadnjem loncu se može ponešto promijeniti. Ali to bi značilo višu buku. Trebalo bi staviti lonac sa vakuum klapnom(mislim da ovaj to nema) da se smanji broj prepreka na punom gasu.
Da, bregasta bi bila oldschool način dobivanja snage, ali osobno mislim da je VTS pretežak da se išta takovo ide raditi na njemu. To bih radio na nečemu sportskome i laganome(a VTS je više grand tourer nego sportaš sa svojih 1300 kila) i nečemu što bi se isključivo po stazi vozilo(a za to nemam love ni u ludilu

).
Ponudu pamtim, kad se odlučim na to, zovem te
