Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Linija C > Citroën C4 Picasso II / C4 Spacetourer > Moj C4 Picasso II
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 2.1.2020. , 16:14   #1
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 15:47
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.349
Zahvala: 60
Zahvaljeno 85 puta u 74 postova
Garaža
Originalno C4 Picasso II Intensive 1.6 HDI 115 by markan1000

Evo da i ja napokon napišem par riječi o svojoj novoj staroj pili.

Dakle, od 11. mjeseca sam ponosni (mogu to reći) vlasnik C4 Picassa II Intensive 1.6 HDI 85 kw (115 ks), kupljenog od forumaša gige, tako da se ne radi o novom autu na forumu.
Već sam ranije pisao, zbog širenja obitelji (čeka se drugo dijete), C4 II je postao premalen, i krenuli smo u potragu za novim autom. C4 bi vjerojatno i služio još neko vrijeme, ali s obzirom da se približavalo vrijeme kad bi u njega trebalo značajnije ulagati (a dotad je bio stvarno s minimum vanrednih ulaganja) odlučili smo ga prodati što smo ubrzo i uspjeli.

Inicijalno nam je bila želja kupiti ponovno nekog godišnjaka s do 30.000 km, ali u danom trenutku nam je to ipak bilo preskupo. I onda sam na forumu vidio da se prodaje ovaj Picasso i žena i ja smo se odmah zagrijali za njega. Razmišljajući koje auto uzeti išli smo metodom eliminacije, dakle karavani nas nisu zanimali, htjeli smo auto s tri odvojena sjedala nazad, i nekako smo tim putem došli do izbora Touran ili Picasso. Touran nisam mogao naći po prihvatljivoj cijeni, i onda je zapravo Picasso ostao jedini izbor.

Otišao sam u Rijeku pogledati ovog, napravljena je provjera, znam da je imao jedan manji udes i još jedno manje oštećenje, sve to je potkrijepljeno slikama, auto je imao kompletnu povijest održavanja, stvarno je perfektno očuvan iznutra, nije uvoz, ima 2 seta felgi... i odluka je pala - kupujemo.

Dakle, auto je u trenutku kupnje imao nešto manje od 130.000 km, sad ima nešto manje od 132.000, a u nastavku malo dojmova, sve skupa i u usporedbi s C4.

Općeniti dojmovi:
Prvi dojam, auto je izvani baš vau, atraktivan, super mu stoji ova crvena boja, kao i oba seta felgi (zimski 16 i ljetni 17 cola). Iznutra je sve skupa ljepše, uglađenije, i vidi se da je to auto ipak za pola klase iznad C4.

PLUSEVI:
Materijali unutra su kvalitetniji nego u C4, nema izraženih slabih točaka po pitanju plastike kao što je npr. bio onaj središnji greben u C4 koji je ispod svih kriterija kompaktne klase.
Zvučna izolacija motora je dignuta na još jednu višu razinu, a isto tako i buka strujanja zraka se ne osjeti ništa više nego u C4 natoč tome što je auto kutijastiji.
Unutrašnjost je prekrasna, prostrana, kao u dnvenom boravku, sjenila za sunce se mogu pomicati naprijed-nazad tako da se površina šajbe povećava/smanjuje.
Volan je identičan kao u C4, ali ipak malo smanjenih dimenzija, sad je točno onakav kakav i treba biti (u C4 je bio puno preglomazan). Servo je također puno laganiji nego u C4 i baš je dobro pogođen. Oba ekrana su u boji, rezolucija gornjeg je uistinu visoka i užitak ga je gledati.
Start stop radi perfektno i neprimjetno, ali ipak ga ja stalno gasim jer ne vjerujem da dugoročno išta dobrog donosi autu.
Veliki pretinac u sredini (nema klasičnu ručnu), mali prostor za umetnuti karticu npr. parkinga, smješten lijevo od volana je jako koristan...
Ispred stražnjih sjedala je ravna ploha, bez onog pregiba u sredini, što povećava brutalno iskoristivost prostora.

MINUSI:
Motor je ipak mrvicu preslab za ovaj auto, dakle sličan od 112 KS sam imao u C4, i tamo na autoputu do 160-170 praktički nije gubio dah. Ovdje se gubitak snage osjeti već iznad 140. Vozi se on i 170 bez većih problema, ali to mu je već faza naprezanja.
Cvrčci - C4 je meni po tom pitanju bio perfektan, bez iti jednog čudnog zvuka. Ovaj auto nije niti blizu takav, nešto vibrira, nešto pucketa, nešto cvili, nije to ništa tako glasno, ali meni nakon one tišine ipak malo smeta. No, valjda ću se naviknuti na to.
Touch screen, nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena, na to da moram tri tipke pritisnuti dok ugasim start-stop i sl., da nemam memorirane radio stanice odmah na oku nego moram najprije ući u pregled memoriranih stanica i sl. Bilo bi idealno da je onaj gornji ekran u boji, a dolje da su klasične tipke bez ikakvog touch-a.
Manji pretinci u vratima, koji su u usporedbi s onima u C4 skoro pa beskorisni.
Izolacija kotača, možda mrvicu bolja nego u C4, ali i dalje loša.
Namještanje naslona suvozačkog sjedala - ne znam koji im je k. bio kad su to smišljali, na vozačkom postoji normalno onaj kotačić, a na suvozačkom je neki princip ko na mom C3 iz 2005., užas na kojem detalju su išli štediti ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Nazad ima senzore + kameru, naprijed nema ni senzore, a ne vidiš uopće haubu,

NI PLUS NI MINUS:
Mjenjač je dosta drugačiji nego u C4, tvrđi je i malo škljoca, što je loše i podsjeća me na Kiju, ali istovremeno mi djeluje dosta precizniji i više njemački (ozbiljniji) što mi se sviđa.
Omjeri brzina jako, jako promijenjeni u odnosu na moj C4 odnosno u odnosu na motor od 112 KS. Prva i druga dosta produžene, što je super za grad, ali na višim brzinama mi se čini da zbog toga dosta pati od manjka momenta.
Kamera za parkiranje radi super, ali meni je to prilično beskorisna stvar iskreno.
Potrošnja, čak je nešto malo manja po gradu nego u C4, ali mi je zato na autoputu za cca litru veća, i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.

To je to zasad, zbog toga koliko auto dobro izgleda zasad mu opraštam sve mane i cvrčke, jer stvarno dobro izgleda.

SLIKE:









markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'markan1000' na postu:
Oglasni prostor
Staro 2.1.2020. , 16:30   #2
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Citat:
markan1000: Pregled postova
u C4 je bio puno preglomazan
Ja kad vozim auto sa manjim volanom od toga, hvatam sebe za ruku kad motam

Citat:
markan1000: Pregled postova
nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena
Šta nema on tipke za temperaturu van ekrana?

Citat:
markan1000: Pregled postova
ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Ima onu polugu i naslon je na feder?
Da nije to zato da preklopiš sjedalo u stol/horizontalnu površinu?

Citat:
markan1000: Pregled postova
i više njemački (ozbiljniji)
Te dve bome nejdu zajedno. Švabe imaju grublji mjenjač, to da, ali u odnosu na japanske su ozbiljni ko Juričan.

Citat:
markan1000: Pregled postova
Prva i druga dosta produžene
Tak ja imam na VTS da mogu u prvoj u hairpin zavoje. Možda je to i kod Picassa bila logika

Citat:
markan1000: Pregled postova
i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.
To je pun kuhac za dizela. Mislim, trebao bi imati puno nižu potrošnju da opravda to što je dizel. Ja sam sa VTS-om u 8. mjesecu sa klimom došao do Opatije i nazad(463 km) sa prosječnom brzinom 76 km/h i 7.0 L/100 km.
Ili si ga pržio 160 ili je stvarno pre pre slab za taj auto.




Nego, sretno ti bilo s autom, uživaj!
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 18:34   #3
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:09
Lokacija: Opatija
Postovi: 8.201
Zahvala: 153
Zahvaljeno 936 puta u 774 postova
Originalno

Čestitam na autu i bravo za detaljnan opis

Citat:
Cutac: Pregled postova
To je pun kuhac za dizela.
Kako ih ne voliš
Aerodinamika baš ubija ove monovolumene i suviće, preko 120 im nema pomoći. A i kolega očito poznaje puni hod pedale gasa
Soul negdje oko 125 krene prestizati jtda po potrošnji... a na 160 pije već preko 2 litre više. A manji, lakši, moderniji auto...
No ima aerodinamiku ormara za razliku od Alfe koja pruža otpor zraku otprilike ko i gola Monica Belucci u mladim danima.
Indikativan je i pad potrošnje Picassa u gradu kad aerodinamika ne igra ulogu. Po meni je to vrlo dobra brojka s obzirom na sve.

Plus si ti očito rasan primjerak strpljivosti i samokontrole. Monica popije i pol litre više na toj dionici
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 18:53   #4
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Pa vec sam pisao, autocestom ili idem 120 ili 200, zato je trosio 7 litara
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 19:37   #5
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:09
Lokacija: Opatija
Postovi: 8.201
Zahvala: 153
Zahvaljeno 936 puta u 774 postova
Originalno

Tzv. bipolarni stil vožnje
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 19:49   #6
Profesionalac
 
mengela's Avatar
 
Član od: 06.06.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:47
Lokacija: Neum
Postovi: 1.639
Zahvala: 13
Zahvaljeno 48 puta u 44 postova
Originalno

Čestitke! Lijep je nema šta, pravi početak nove godine, u sreći ga se navozali! 😉 Dobro i realno prezentirano 👍
mengela je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 20:21   #7
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Tzv. bipolarni stil vožnje
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 2.1.2020. , 20:48   #8
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:15
Lokacija: Kozarska Dubica
Postovi: 2.927
Zahvala: 153
Zahvaljeno 177 puta u 164 postova
Originalno

Sretno sa autom!
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.1.2020. , 10:58   #9
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 15:47
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.349
Zahvala: 60
Zahvaljeno 85 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Hvala svima!

Citat:
Cutac: Pregled postova
Šta nema on tipke za temperaturu van ekrana?
Nema, sve je na touch screenu, ne znam kako je u nekoj drugoj opremi eventualno. Ali jedan plus za komande klime je što Picasso ima mono i dual opciju, što C4 nije imao. Bar to smanjuje količinu tipkanja po ekranu

Citat:
Cutac: Pregled postova
Ima onu polugu i naslon je na feder?
Da nije to zato da preklopiš sjedalo u stol/horizontalnu površinu?
A da, vjerojatno je to zbog toga, mene iritira. Jer u 99,9% slučajeva mi to neće trebati, a sad kad se moja trudnica namješta u položaj koji joj paše pa oboje ko idioti prtljamo po sjedalu i toj poluzi osjećam se upravo tako, ko idiot. Valjda se i na to treba naviknuti

Citat:
Cutac: Pregled postova
Švabe imaju grublji mjenjač, to da, ali u odnosu na japanske su ozbiljni ko Juričan.
nemoj tako, to je bio moj favorit prvog kruga izbora
ma zato sam mjenjač i stavio u rubriku ni plus ni minus, nisam ni sam još siguran sviđa li mi se ili ne.

Citat:
Cutac: Pregled postova
To je pun kuhac za dizela. Mislim, trebao bi imati puno nižu potrošnju da opravda to što je dizel. Ja sam sa VTS-om u 8. mjesecu sa klimom došao do Opatije i nazad(463 km) sa prosječnom brzinom 76 km/h i 7.0 L/100 km.
Tvoja potrošnja je bila vjerojatno po staroj cesti, moj C4 je starom cestom do mora trošio 4,2 do 4,5.
Moja vožnja po autocesti je u rasponu 130 do 150 (tuneli do 120), i onda kad se prođe Posedarje pa do mog izlaza Pirovac to ide prema 160. Mislim, hvala bogu pa nisam u situaciji da se moram zamarati s tom jednom litrom potrošnje više, i kad se vozim, vozim se onako kako mi u danom trenutku odgovara ne obazirući se puno na potrošnju. Do mora i nazad ovo je razlika 60-ak kuna, bilo bi ljepše za to pojesti čevape, al jbg, neću propasti zbog toga.
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.1.2020. , 12:39   #10
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 02:01
Lokacija: Sisak
Postovi: 9.195
Zahvala: 509
Zahvaljeno 320 puta u 285 postova
Garaža
Originalno

Nop, autocesta. Ali vidim da vozis dosta brze nego ja. Ali tu dionicu zadar sibenik ispod 160 voze samo oni koji ne mogu brze

Znam kak ti je sa polugom sica... Citroen ima malo zuba pa mozes ili gristi volan ili lezati dolje.
Cutac je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 3.1.2020. , 19:13   #11
Stariji član
 
diegos's Avatar
 
Član od: 22.05.2012.
Zadnja aktivnost: 26.2.2020. 17:39
Lokacija: Umag
Postovi: 943
Zahvala: 159
Zahvaljeno 62 puta u 55 postova
Garaža
Originalno

Prostrani obiteljski auto i baš je dobra pojava, sretno!
diegos je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 4.1.2020. , 11:08   #12
Novi član
 
Član od: 10.03.2018.
Zadnja aktivnost: 24.2.2020. 13:00
Lokacija: Lučko
Postovi: 68
Zahvala: 0
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Evo da se i ja nadovezem,meni ce sad biti 2.godina otkad sam kupio C4 Picasso.Uglavnom nemam prevelike zamjerke,materijali su puno bolji nego na prethodnom.Mada cesto sve nekaj pucketa i skripi u unutrasnjosti dok se ne zgrije auto pogotovo u ovim hladnim danima.Uglavnom ako izuzmem muljanje sa strane Emil Freya solidan auto nista losiji od toyote koju sam imao prije.Neke minuse bi jos dao na zadnji spojler koji ima pukotine i moram sanirati jer mi ulazi voda u vrata,one vjetrobranske lajsne na brzini preko 100km/h malo se odvajaju i proizvode neugodan sum u kabini.Zao mi je kaj u to vrijeme nisam uspio nac sa automatskim mjenjacem...
emil111 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 11.1.2020. , 23:52   #13
Novi član
 
djuan's Avatar
 
Član od: 22.04.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:00
Lokacija: Varaždin
Postovi: 58
Zahvala: 4
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

Super izgleda!
Odličan izbor 😊
djuan je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.1.2020. , 16:02   #14
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

I ja gledam vec duze vrijeme nesto ovakvo ali od minusa me odbija slab motor i izolacija zvuka pri vecim brzinama. Gledao sam i PUG 5008 ali mi ne sjeda. Prezivio sam klince u c5 x7 pa mi nije sila uzet vece ali svakako uzimam u obzir ovako nesto ili gran picasso. Klimu ne prckam puno a na pucketanje sam se valjda navikao Vidjet cemo hocu li biti prisiljen mijenjat marku radi tih mana

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 11:40   #15
Stariji član
 
markan1000's Avatar
 
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 15:47
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.349
Zahvala: 60
Zahvaljeno 85 puta u 74 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Brruno: Pregled postova
ali od minusa me odbija slab motor i izolacija zvuka pri vecim brzinama
Prvo riješiš s 2.0 motorom.
A drugo... kažem uglavnom samo izolacija kotača je problem, a buka motora i zraka je stvarno minimalna. A kad se radi o kotačima to je problem jedino na autoputu na višim brzinama, i kad je kiša. Ovako kad se voziš npr. 80 na otvorenoj cesti, stvarno je u autu jako tiho.
markan1000 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 11:47   #16
Stariji član
 
pokra89's Avatar
 
Član od: 06.10.2014.
Zadnja aktivnost: Jučer 23:18
Lokacija: Split, HR/Ljubuški, BiH
Postovi: 1.045
Zahvala: 42
Zahvaljeno 67 puta u 52 postova
Originalno

Citat:
Brruno: Pregled postova
ali od minusa me odbija slab motor
2.0 110kw grand picasso je življi i agilniji od 2.0 120kw u c5 x7. Oba automatik.
pokra89 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 16:27   #17
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

E onda super neka je isti kao na c5 ne treba mi bolje, vise sam mislio na ovaj 1.6, odbijao me i prije.

@markan1000

Izolacija kotaca je boljka na svim citracima, bas mi smeta da motor jedva cujem na 140 a 18" kotace moram birat po tisini inace smetaju

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk

Post je uređivan 13.1.2020. u 16:47 (Brruno)
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 16:31   #18
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:09
Lokacija: Opatija
Postovi: 8.201
Zahvala: 153
Zahvaljeno 936 puta u 774 postova
Originalno

Obloge kotača dodatno obložiti?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 13.1.2020. , 16:47   #19
Stariji član
 
Brruno's Avatar
 
Član od: 25.10.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:45
Lokacija: Rovinj
Postovi: 1.263
Zahvala: 114
Zahvaljeno 57 puta u 52 postova
Garaža
Originalno

Trazio sam original,nema, a nije mi se dalo cackat s necim drugim

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Brruno je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.1.2020. , 16:18   #20
Novi član
 
djuan's Avatar
 
Član od: 22.04.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:00
Lokacija: Varaždin
Postovi: 58
Zahvala: 4
Zahvaljeno 5 puta u 5 postova
Garaža
Originalno

Meni 1.6 hdi uopće nije slab, dobro ide.
Buku kotača nisam primjetio, možda zato jer imam 16''.
Spominjali ste pucketanje. Na mom se ništa ne čuje i stvarno je tih unutra. Jedino se par puta sjenilo čulo, ali to samo dok se "namjesti" nakon izvlačenja/uvlacenja.
djuan je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
115, hdi, intensive, markan1000, picasso

Uređivanje



Sada je 03:44. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2020, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger