C4 Picasso II Intensive 1.6 HDI 115 by markan1000

markan1000

Well-known member
Evo da i ja napokon napišem par riječi o svojoj novoj staroj pili.

Dakle, od 11. mjeseca sam ponosni (mogu to reći) vlasnik C4 Picassa II Intensive 1.6 HDI 85 kw (115 ks), kupljenog od forumaša gige, tako da se ne radi o novom autu na forumu.
Već sam ranije pisao, zbog širenja obitelji (čeka se drugo dijete), C4 II je postao premalen, i krenuli smo u potragu za novim autom. C4 bi vjerojatno i služio još neko vrijeme, ali s obzirom da se približavalo vrijeme kad bi u njega trebalo značajnije ulagati (a dotad je bio stvarno s minimum vanrednih ulaganja) odlučili smo ga prodati što smo ubrzo i uspjeli.

Inicijalno nam je bila želja kupiti ponovno nekog godišnjaka s do 30.000 km, ali u danom trenutku nam je to ipak bilo preskupo. I onda sam na forumu vidio da se prodaje ovaj Picasso i žena i ja smo se odmah zagrijali za njega. Razmišljajući koje auto uzeti išli smo metodom eliminacije, dakle karavani nas nisu zanimali, htjeli smo auto s tri odvojena sjedala nazad, i nekako smo tim putem došli do izbora Touran ili Picasso. Touran nisam mogao naći po prihvatljivoj cijeni, i onda je zapravo Picasso ostao jedini izbor.

Otišao sam u Rijeku pogledati ovog, napravljena je provjera, znam da je imao jedan manji udes i još jedno manje oštećenje, sve to je potkrijepljeno slikama, auto je imao kompletnu povijest održavanja, stvarno je perfektno očuvan iznutra, nije uvoz, ima 2 seta felgi... i odluka je pala - kupujemo.

Dakle, auto je u trenutku kupnje imao nešto manje od 130.000 km, sad ima nešto manje od 132.000, a u nastavku malo dojmova, sve skupa i u usporedbi s C4.

Općeniti dojmovi:
Prvi dojam, auto je izvani baš vau, atraktivan, super mu stoji ova crvena boja, kao i oba seta felgi (zimski 16 i ljetni 17 cola). Iznutra je sve skupa ljepše, uglađenije, i vidi se da je to auto ipak za pola klase iznad C4.

PLUSEVI:
Materijali unutra su kvalitetniji nego u C4, nema izraženih slabih točaka po pitanju plastike kao što je npr. bio onaj središnji greben u C4 koji je ispod svih kriterija kompaktne klase.
Zvučna izolacija motora je dignuta na još jednu višu razinu, a isto tako i buka strujanja zraka se ne osjeti ništa više nego u C4 natoč tome što je auto kutijastiji.
Unutrašnjost je prekrasna, prostrana, kao u dnvenom boravku, sjenila za sunce se mogu pomicati naprijed-nazad tako da se površina šajbe povećava/smanjuje.
Volan je identičan kao u C4, ali ipak malo smanjenih dimenzija, sad je točno onakav kakav i treba biti (u C4 je bio puno preglomazan). Servo je također puno laganiji nego u C4 i baš je dobro pogođen. Oba ekrana su u boji, rezolucija gornjeg je uistinu visoka i užitak ga je gledati.
Start stop radi perfektno i neprimjetno, ali ipak ga ja stalno gasim jer ne vjerujem da dugoročno išta dobrog donosi autu.
Veliki pretinac u sredini (nema klasičnu ručnu), mali prostor za umetnuti karticu npr. parkinga, smješten lijevo od volana je jako koristan...
Ispred stražnjih sjedala je ravna ploha, bez onog pregiba u sredini, što povećava brutalno iskoristivost prostora.

MINUSI:
Motor je ipak mrvicu preslab za ovaj auto, dakle sličan od 112 KS sam imao u C4, i tamo na autoputu do 160-170 praktički nije gubio dah. Ovdje se gubitak snage osjeti već iznad 140. Vozi se on i 170 bez većih problema, ali to mu je već faza naprezanja.
Cvrčci - C4 je meni po tom pitanju bio perfektan, bez iti jednog čudnog zvuka. Ovaj auto nije niti blizu takav, nešto vibrira, nešto pucketa, nešto cvili, nije to ništa tako glasno, ali meni nakon one tišine ipak malo smeta. No, valjda ću se naviknuti na to.
Touch screen, nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena, na to da moram tri tipke pritisnuti dok ugasim start-stop i sl., da nemam memorirane radio stanice odmah na oku nego moram najprije ući u pregled memoriranih stanica i sl. Bilo bi idealno da je onaj gornji ekran u boji, a dolje da su klasične tipke bez ikakvog touch-a.
Manji pretinci u vratima, koji su u usporedbi s onima u C4 skoro pa beskorisni.
Izolacija kotača, možda mrvicu bolja nego u C4, ali i dalje loša.
Namještanje naslona suvozačkog sjedala - ne znam koji im je k. bio kad su to smišljali, na vozačkom postoji normalno onaj kotačić, a na suvozačkom je neki princip ko na mom C3 iz 2005., užas na kojem detalju su išli štediti ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Nazad ima senzore + kameru, naprijed nema ni senzore, a ne vidiš uopće haubu,

NI PLUS NI MINUS:
Mjenjač je dosta drugačiji nego u C4, tvrđi je i malo škljoca, što je loše i podsjeća me na Kiju, ali istovremeno mi djeluje dosta precizniji i više njemački (ozbiljniji) što mi se sviđa.
Omjeri brzina jako, jako promijenjeni u odnosu na moj C4 odnosno u odnosu na motor od 112 KS. Prva i druga dosta produžene, što je super za grad, ali na višim brzinama mi se čini da zbog toga dosta pati od manjka momenta.
Kamera za parkiranje radi super, ali meni je to prilično beskorisna stvar iskreno.
Potrošnja, čak je nešto malo manja po gradu nego u C4, ali mi je zato na autoputu za cca litru veća, i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.

To je to zasad, zbog toga koliko auto dobro izgleda zasad mu opraštam sve mane i cvrčke, jer stvarno dobro izgleda.

SLIKE:









 

Cutac

Prèkaroš
u C4 je bio puno preglomazan
Ja kad vozim auto sa manjim volanom od toga, hvatam sebe za ruku kad motam :D

nikad se neću naviknuti na klimu preko touch screena
Šta nema on tipke za temperaturu van ekrana?

ili kojeg boga su htjeli s tim postići.
Ima onu polugu i naslon je na feder?
Da nije to zato da preklopiš sjedalo u stol/horizontalnu površinu?

i više njemački (ozbiljniji)
Te dve bome nejdu zajedno. Švabe imaju grublji mjenjač, to da, ali u odnosu na japanske su ozbiljni ko Juričan.

Prva i druga dosta produžene
Tak ja imam na VTS da mogu u prvoj u hairpin zavoje. Možda je to i kod Picassa bila logika :angel:

i sad mi je otprilike 6,7 bila kad sam išao na more.
To je pun kuhac za dizela. Mislim, trebao bi imati puno nižu potrošnju da opravda to što je dizel. Ja sam sa VTS-om u 8. mjesecu sa klimom došao do Opatije i nazad(463 km) sa prosječnom brzinom 76 km/h i 7.0 L/100 km.
Ili si ga pržio 160 ili je stvarno pre pre slab za taj auto.




Nego, sretno ti bilo s autom, uživaj! :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èestitam na autu i bravo za detaljnan opis :palac-gore:

To je pun kuhac za dizela.
Kako ih ne voliš :wub:
Aerodinamika baš ubija ove monovolumene i suviće, preko 120 im nema pomoći. A i kolega očito poznaje puni hod pedale gasa :D
Soul negdje oko 125 krene prestizati jtda po potrošnji... a na 160 pije već preko 2 litre više. A manji, lakši, moderniji auto...
No ima aerodinamiku ormara za razliku od Alfe koja pruža otpor zraku otprilike ko i gola Monica Belucci u mladim danima.
Indikativan je i pad potrošnje Picassa u gradu kad aerodinamika ne igra ulogu. Po meni je to vrlo dobra brojka s obzirom na sve.

Plus si ti očito rasan primjerak strpljivosti i samokontrole. Monica popije i pol litre više na toj dionici :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Èestitke! Lijep je nema šta, pravi početak nove godine, u sreći ga se navozali! 😉 Dobro i realno prezentirano 👍
 

markan1000

Well-known member
Hvala svima!

Šta nema on tipke za temperaturu van ekrana?
Nema, sve je na touch screenu, ne znam kako je u nekoj drugoj opremi eventualno. Ali jedan plus za komande klime je što Picasso ima mono i dual opciju, što C4 nije imao. Bar to smanjuje količinu tipkanja po ekranu ;)

Ima onu polugu i naslon je na feder?
Da nije to zato da preklopiš sjedalo u stol/horizontalnu površinu?
A da, vjerojatno je to zbog toga, mene iritira. Jer u 99,9% slučajeva mi to neće trebati, a sad kad se moja trudnica namješta u položaj koji joj paše pa oboje ko idioti prtljamo po sjedalu i toj poluzi osjećam se upravo tako, ko idiot. Valjda se i na to treba naviknuti :D

Švabe imaju grublji mjenjač, to da, ali u odnosu na japanske su ozbiljni ko Juričan.
nemoj tako, to je bio moj favorit prvog kruga izbora :grin:
ma zato sam mjenjač i stavio u rubriku ni plus ni minus, nisam ni sam još siguran sviđa li mi se ili ne.

To je pun kuhac za dizela. Mislim, trebao bi imati puno nižu potrošnju da opravda to što je dizel. Ja sam sa VTS-om u 8. mjesecu sa klimom došao do Opatije i nazad(463 km) sa prosječnom brzinom 76 km/h i 7.0 L/100 km.
Tvoja potrošnja je bila vjerojatno po staroj cesti, moj C4 je starom cestom do mora trošio 4,2 do 4,5.
Moja vožnja po autocesti je u rasponu 130 do 150 (tuneli do 120), i onda kad se prođe Posedarje pa do mog izlaza Pirovac to ide prema 160. Mislim, hvala bogu pa nisam u situaciji da se moram zamarati s tom jednom litrom potrošnje više, i kad se vozim, vozim se onako kako mi u danom trenutku odgovara ne obazirući se puno na potrošnju. Do mora i nazad ovo je razlika 60-ak kuna, bilo bi ljepše za to pojesti čevape, al jbg, neću propasti zbog toga.
 

Cutac

Prèkaroš
Nop, autocesta. Ali vidim da vozis dosta brze nego ja. Ali tu dionicu zadar sibenik ispod 160 voze samo oni koji ne mogu brze :D

Znam kak ti je sa polugom sica... Citroen ima malo zuba pa mozes ili gristi volan ili lezati dolje.
 

emil111

Member
Evo da se i ja nadovezem,meni ce sad biti 2.godina otkad sam kupio C4 Picasso.Uglavnom nemam prevelike zamjerke,materijali su puno bolji nego na prethodnom.Mada cesto sve nekaj pucketa i skripi u unutrasnjosti dok se ne zgrije auto pogotovo u ovim hladnim danima.Uglavnom ako izuzmem muljanje sa strane Emil Freya solidan auto nista losiji od toyote koju sam imao prije.Neke minuse bi jos dao na zadnji spojler koji ima pukotine i moram sanirati jer mi ulazi voda u vrata,one vjetrobranske lajsne na brzini preko 100km/h malo se odvajaju i proizvode neugodan sum u kabini.Zao mi je kaj u to vrijeme nisam uspio nac sa automatskim mjenjacem...
 

Brruno

Well-known member
I ja gledam vec duze vrijeme nesto ovakvo ali od minusa me odbija slab motor i izolacija zvuka pri vecim brzinama. Gledao sam i PUG 5008 ali mi ne sjeda. Prezivio sam klince u c5 x7 pa mi nije sila uzet vece ali svakako uzimam u obzir ovako nesto ili gran picasso. Klimu ne prckam puno a na pucketanje sam se valjda navikao [emoji16] Vidjet cemo hocu li biti prisiljen mijenjat marku radi tih mana

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

markan1000

Well-known member
ali od minusa me odbija slab motor i izolacija zvuka pri vecim brzinama
Prvo riješiš s 2.0 motorom.
A drugo... kažem uglavnom samo izolacija kotača je problem, a buka motora i zraka je stvarno minimalna. A kad se radi o kotačima to je problem jedino na autoputu na višim brzinama, i kad je kiša. Ovako kad se voziš npr. 80 na otvorenoj cesti, stvarno je u autu jako tiho.
 

Brruno

Well-known member
E onda super neka je isti kao na c5 ne treba mi bolje, vise sam mislio na ovaj 1.6, odbijao me i prije.

@markan1000

Izolacija kotaca je boljka na svim citracima, bas mi smeta da motor jedva cujem na 140 a 18" kotace moram birat po tisini inace smetaju

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 
Posljednje uređivanje:

djuan

Active member
Meni 1.6 hdi uopće nije slab, dobro ide.
Buku kotača nisam primjetio, možda zato jer imam 16''.
Spominjali ste pucketanje. Na mom se ništa ne čuje i stvarno je tih unutra. Jedino se par puta sjenilo čulo, ali to samo dok se "namjesti" nakon izvlačenja/uvlacenja.
 
Na vrh