C4 Picasso II Intensive 1.6 HDI 115 by markan1000

markan1000

Well-known member
A kad već spominjemo kotače...
Zimski set je 205/60/16, ljetni je 205/55/17.
Na vratima imam oznaku na koliko pumpati taj ljetni set, jer mu je to originalna dimenzija.
A na koliko pumpati ove zimske 16"?
 

gigo980

Member
Markane evo bas procitah tvoju recenziju i vidim da si zadovoljan a isto tako i da nisi.:)
Mene su na tom autu mucila jedino svijetla koja dok ih nisam bio zamjenio nisu vrijedila pisljivoga boba po meni a tu nisam vidio nijedan komentar negativan hehe..Da ne zbunim ostale forumase pregorila je jedna nakon dosta vremena pa je prodan Markanu sa vulgaris zaruljama jer nisam htio ulagat 850kn za novi set prije prodaje.Jbg nisi imao srece da vidis kako svjetli led.
Da se osvrnem na ta skripuckanja sto primjecujem vecina cuje a ja sam to rijesavao sa volume na doticnom vozilu na 22.:whistling:
Nikad mi nije bilo zao nijednog auta sto sam prodao kao tog crvenog kioska kako ga je moja zena zvala..
100000km u mojim ili zeninim rukama nikad nas nije iznevjerio i bio ga je bas uzitak vozat,mnogo veci nego ovo sadasnje svapsko drlo...Jbg 10 zadnjih godina vozanja citroena je ocito ostavilo traga..
I kao sto sam te vec upozorio Markane on voli da je do cepa nemoj da bude zedan...
Puno sretnih kilometara i pojacaj taj radio, imas i cd u pretincu za rukavice ako jos nisi otkrio..;)
 

markan1000

Well-known member
Markane evo bas procitah tvoju recenziju i vidim da si zadovoljan a isto tako i da nisi.
Ma zadovoljan sam ja, bez brige. i hvala ti što si mi ostavio tako lijepo očuvan auto. Neka pučanstvo foruma zna da se čovjek i u autu starom šest godina može osjećati kao da je kupio novo auto, dakle stvarno je unutrašnjost upravo nevjerojatno očuvana.
Uglavnom, zadovoljan sam, ali sam uvijek i realan kad nešto opisujem (bar tako volim misliti za sebe). Kako se tebi Gigo bilo teško rastati od Picassa, tako se i meni bilo teško rastati od C4, koji je bio manje glamurozno i flashy auto, ali je zato imao puno dobrih drugih strana - valjda sam imao sreće s dobrim kompaktnim i čvrstim primjerkom.
Ali bez brige, i u ovome uživam, bila je to ljubav na prvi pogled - jedino francuz može napraviti od auta koji je kiosk da ima neke emocije i uzbuđenja u tom dizajnu.

Mene su na tom autu mucila jedino svijetla koja dok ih nisam bio zamjenio nisu vrijedila pisljivoga boba po meni a tu nisam vidio nijedan komentar negativan hehe..
svjetla su koma, ali to zasad pripisujem ovim tvojim plavim žaruljama (po magli i po kiši ko da ih nemam) :D jedva čekam da jedna rikne pa se vraćam na žutu klasiku :angel:
 

Doomsday

U prolazu...
Nemoj na klasiku, za kratka uzmi H7 Philips XtremeVision, sad imaš i novi G-FORCE koji još duže traje nego prošli, a i prošli je trajao najduže u klasi high-power halogenih žarulja...

https://www.mall.hr/auto-zarulje/philips-halogena-zarulja-h7-x-tremevision-g-force-130-

A za duga, kako ih ne koristiš tako često, uzmi još jača iako kraće traju od Philipsa, H1 Osram Night Breaker laser, to će fino osvjetlit kad zatreba...

https://www.mall.hr/auto-zarulje/osram-night-breaker-laser-h1-duo-box-150-

Za 270 kn + 20 kn dostave dobiješ i super kratka i super duga svjetla, legalno i bez ikakvih problema...

Ja bi na tvom mjestu to napravija odmah, prominija i duga i kratka, niti ne bi čeka da šta izgori, bitno je noću vidit di voziš...

Valjda...

:D
 

gigo980

Member
Ako tko moze dat dobar savijet za svijetla vjerujem da sam freak po tom pitanju..U ono vrijeme kada sam ja kupovao kostala su kao suho zlato jbt i ni sa jednima nisam bio zadovoljan kako svijetle..Trazio sam da dobijem efekt svijetla kao one obrve dnevnih svijetala..
Na njemu sada imas osram cool intese kratka i osram cool extreme (off road)duga, to su bile kada sam kupovao najslicnije sto sam mogao nac al su brzo isle dole kad sam nasao decka iz Luckog koji dila ERFOG LED (hrvatska firma)imate testove u auto klubu..
Dakle da nebi ispalo da ih reklamiram al to tko nije probao nezna sta su dobra led svijetla.Par je kostao 850kn i trajale su oko 4 godine..
Markane jbg.nisi imao srece al ako budes ikada htio dobra svijetla ulozi i garantiram ti da ces biti prezadovoljan.E da i da napomenem gotovo sam siguran da svijetle bolje nego na mom novom vozilu original led svijetla.
 

Cutac

Prèkaroš
Ak ti ne pasu halogeni farovi, odi si kupi auto sa xenonom, ledom, laserom, cime god hoces, vrlo jednostavno.
A nemoj zasljepljivati ljude po cesti jer neki kreten iz luckog nanovo otkriva toplu vodu. Htio bih i ja staviti led bar na masku da vidim od Lekenika direkt do HNK, al :cenzura::cenzura::cenzura:iga, imam suosjecanja za tudje oci.
 

gigo980

Member
Led zarulje od tog decka sto ih prodaje su hrvatski proizvod sa certifiakatom i homologacijom..U sve vrijeme sto sam ih ja imao na autu i sa njima napravio sigurno oko 80000km nikada mi nitko nije blicnuo niti sam primjetio da bacaju nekome u glavu kada sam vozio iza njega..I nikada ih nisam skidao prilikom tehnickog pregleda sto valjda nesto i govori..
 

Cutac

Prèkaroš
I nikada ih nisam skidao prilikom tehnickog pregleda sto valjda nesto i govori..
E vala govori, isto ko i homologacija.
Govori da je država puna korupcije i da službe vode nekompetentni idioti.

Prvo i osnovno, plosnata LE dioda kakve se nalaze u žaruljama NE MOŽE imati isti rasip svjetlosti kao i žarna nit. Ne može da ga :cenzura::cenzura::cenzura:eš na sva zvona.
Drugo, kažeš da ne udara u glavu. Ok, cut-off se zadržao, u većoj ili manjoj mjeri, super. No, budući da se radi o reflektorskom faru iza plastičnog poklopca, taj cut-off također NE MOŽE biti precizan nikako, niti sa halogenim žaruljama. O čemu pričam? O "light-bleed" pojavi. Što je to? E to je naziv za svjetlo koje, jednostavno rečeno, se nalazi tamo di se ne bi trebalo nalaziti. Èek, šta? Ako staviš uređaj koji mjeri lumene u hotspot snopa, imaš, karikiram 1000 lumena. Ako staviš negdje u snop, negdje imaš 950, negdje 700, negdje 300, ... A ako ga staviš iznad cut-offa bude izmjerio određenu količinu lumena. Veću nego na projektorskom faru, veću nego na namjenskom LED faru.
E to je ono što ljudima smeta. Ti na reflektorskim farovima UVIJEK imaš taj bleed(da se razumijemo, postoji i na projektorima, ali daleko je niži), a njegov intenzitet određuje intenzitet svjetla u samom izvoru, tj. žarulji.
Tebi nisu blicali iz dva razloga. Jedan ću pristojno sročiti, da se nisu htjeli zamarati, a drugi je da ta revolucionarna žaruljica ****a ne valja i ne isporučuje ništa više lumena nego neka halogena, jedino što je svjetlost bjelja pa ljudi misle da im jače svijetli.

Farovi kakve znamo, osim LED i laser, postoje još od drugog svjetskog rata. Šta misliš da se nitko nikada nije sjetio u taj far staviti neku bijesnu žarulju? Šta misliš zašto nisu zadržali to? Zašto je 55W H7 žarulja legalna, a 80W nije?

Ne znam jesi kad vidio xenone u reflektorima, to isto blješti. Je namjenski far, ali je reflektor sa dosta izraženim bleedom svjetlosti. npr. Civic 8. generacije


TL;DR: Postoji :cenzura::cenzura::cenzura:eni razlog zašto su halogene žarulje 55W i oko 1300 lumena, a ne 300W i 7000 lumena, nemojte izmišljati toplu vodu sa revolucionarnim LED žaruljama.
Zašto ovo pišem? Jer sam večeras sreo bar 5-6 auta sa ili razdrkanim farovima ili neadekvatnim žaruljama nakon kojih 3 minute nisam vidio kud vozim.
Ne znam šta je to bilo, valda Golf 5, blješti ko blesav, palim mu duga, pali on meni, a razlike između dugih i "kratkih" nema ni najmanje. Al nek se plave svjetla, to je kul i bolje. To što neinformirano prerađuje farove i stavlja, ne samo neadekvatne, nego i LOŠIJE žaruljice, boli ga :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:, ne blješti njemu.
 

Brruno

Well-known member
Slazem se u potpunosti. Halogeni far je za 55w zarulje i to je to. Led, xenon hid i slicno je opasno, zaslijepis covjeka i ne daj boze izazoves neku nesrecu. Kupis bolje halogene lampe i bok.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

markan1000

Well-known member
Jedno pitanje, za vikend se išlo malo izletovati u Sloveniju, i odkad smo došli tamo pa nadalje, ne radi mi keyless ulazak u auto. Dakle, inače ako imaš ključ kod sebe u džepu, samo primiš za kvaku i auto se otključa. E sad radi samo kad otvaram gepek, a na drugim vratima ne radi.
Inače, s obzirom da je auto bio jako prljav kad smo došli tamo, zezalo je i keyless zatvaranje, ali kad sam malo prebrisao one senzore na kvaki to je proradilo.
Moje pitanje je na kojem principu taj keyless ulaz radi, i koji su mogući razlozi zašto sad ne radi. To je super stvar kad se čovjek navikne na to, pogotovo kad u rukama držiš dijete i onda ne moraš kopati po džepovima ili torbi di ti je ključ nego samo zgrabiš za kvaku i pičiš...
 

Milosh

Test
Ne znam kako radi kod tvog auta, ali postoji više principa na kojima može raditi. Npr. kod malo starijih auta radi uz pomoć tastera za zaključavanje i IR senzora za otključavanje, a npr. na mom Volvu radi na osnovu kapacitivnost, dovoljno je da primakneš ruku.
 
Na vrh