akiramar
Active member
Da malo predstavim svoj auto i prva iskustva...
C4 1.6 HDI 92 Seduction + ALU felge + Paket automatska klima + USB box
Dodatna oprema:
- Naplatci od lagane legure 16" Boston + rezervni kotac 16" standardnih dimenzija
- USB Box + BlueTooth
- Paket Automatska Klima
Oprema za sigurnost
- ESP + ASR
- ABS + EBD + BAS
- Hill holder
- Svjetla za maglu s bocnim osvjetljenjem
- Zracni jastuk za vozaca i suvozaca
- Bocni zracni jastuci i zracne zavjese
- Isofix sustav na stražnjim bocnim sjedalima
Oprema za udobnost
- Autoradio CD MP3 sa komandama na volanu, 6 zvucnika, bluetooth i USB + AUX ulazom
- Kožni upravljac podesiv po visini i dubini
- Ručna kočnica presvučena kožom
- Sjedalo vozaca podesivo po visini
- Sjedalo suvozaca podesivo po visini
- Automatski dvozonski klima uredaj
- Automatsko paljenje svjetla + dnevna svjetla
- Prednje automatske brisače
- Ekran C-
- Unutarnji elektrokromni retrovizor
- 4 polifona zvuka za pokazivače smjera i upozoritelje
- Daljinsko centralno zakljucavanje (preko daljinskog se mogu spuštati/dizati stakla)
- Lumbalno podešavanje prednjih sjedala
- Srednji naslon za ruke sprijeda
- Prednji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
- Stražnji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
Oprema za pomoć u vožnji
- tempomat + limitator brzine
- Električni i grijani vanjski retrovizori
- Impulsni pokazivač smjera
- Pokazivač promjene stupnja prijenosa uz ručni mjenjač
- Analogni i digitalni brzinomjer
- Putno računalo
Vanjski stil
- Vanjske kvake u boji karoserije
- Dodatno zatamnjena stražnja bocna i stražnje staklo + Kromirane letvice na bocnim staklima
- Prednji i stražnji odbojnici u boji karoserije
Funkcionalna oprema
- Pepeljara i upaljač za cigarete
- Preklopljiva stražnja klupa 2/3-1/3 s naslonima za glavu
- Akustično vjetrobransko staklo
- Pretinci ispod prednjih sjedala
Popis opreme je dosta veći od mog starog Meganea, ipak se osjeti 15 godina razlike u projektu.
Nakon 500-tinjak odvoženih kilometara u tjedan dana, ono što mi se je dojmilo je tišina koja se čuje u auto. Stvarno je nevjerojatno koliko je tih.
Jedva čujem svoj motor kako radi, a uopće ne čujem ništa što dolazi izvan auta. Dok se vozim 130 Km/h, izvor najveće buke je koturanje guma.
Još ga nisam tjerao, pa nemam neki pravi dojam o motoru (osim da je tih). Koliko sam vozio, ne čini mi se velika razlika u odnosu na Meganea.
Auto je dosta širi od Meganea (što najbolje vidim u garaži, jedva izlazim), ima veći prtljažnik, brdo pretinca razbacanih po cijelom autu, ogromnu hlađenu/grijanu ladicu ispred suvozača (stane boca od 1,5 l).
Prednji branik je dosta visok, tako da ne zapinje za rinzole dok se parkiram njuskom prema naprijed.
Za sada mi je prosječna potrošnja 6,8 l/100 Km, prosječna brzina 25 Km/h (95% vožnje po gradu). U uputstvima piše da prvih 5'000Km auto troši više od deklariranog... Živi bili pa vidjeli..
Daleko od toga da je Megane loš auto, ali u C4 se osjećam kao da sam prešao s Megana u VelSatis, iako zapravo pripadaju istoj klasi.
C4 1.6 HDI 92 Seduction + ALU felge + Paket automatska klima + USB box
Dodatna oprema:
- Naplatci od lagane legure 16" Boston + rezervni kotac 16" standardnih dimenzija
- USB Box + BlueTooth
- Paket Automatska Klima
Oprema za sigurnost
- ESP + ASR
- ABS + EBD + BAS
- Hill holder
- Svjetla za maglu s bocnim osvjetljenjem
- Zracni jastuk za vozaca i suvozaca
- Bocni zracni jastuci i zracne zavjese
- Isofix sustav na stražnjim bocnim sjedalima
Oprema za udobnost
- Autoradio CD MP3 sa komandama na volanu, 6 zvucnika, bluetooth i USB + AUX ulazom
- Kožni upravljac podesiv po visini i dubini
- Ručna kočnica presvučena kožom
- Sjedalo vozaca podesivo po visini
- Sjedalo suvozaca podesivo po visini
- Automatski dvozonski klima uredaj
- Automatsko paljenje svjetla + dnevna svjetla
- Prednje automatske brisače
- Ekran C-
- Unutarnji elektrokromni retrovizor
- 4 polifona zvuka za pokazivače smjera i upozoritelje
- Daljinsko centralno zakljucavanje (preko daljinskog se mogu spuštati/dizati stakla)
- Lumbalno podešavanje prednjih sjedala
- Srednji naslon za ruke sprijeda
- Prednji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
- Stražnji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
Oprema za pomoć u vožnji
- tempomat + limitator brzine
- Električni i grijani vanjski retrovizori
- Impulsni pokazivač smjera
- Pokazivač promjene stupnja prijenosa uz ručni mjenjač
- Analogni i digitalni brzinomjer
- Putno računalo
Vanjski stil
- Vanjske kvake u boji karoserije
- Dodatno zatamnjena stražnja bocna i stražnje staklo + Kromirane letvice na bocnim staklima
- Prednji i stražnji odbojnici u boji karoserije
Funkcionalna oprema
- Pepeljara i upaljač za cigarete
- Preklopljiva stražnja klupa 2/3-1/3 s naslonima za glavu
- Akustično vjetrobransko staklo
- Pretinci ispod prednjih sjedala
Popis opreme je dosta veći od mog starog Meganea, ipak se osjeti 15 godina razlike u projektu.
Nakon 500-tinjak odvoženih kilometara u tjedan dana, ono što mi se je dojmilo je tišina koja se čuje u auto. Stvarno je nevjerojatno koliko je tih.
Jedva čujem svoj motor kako radi, a uopće ne čujem ništa što dolazi izvan auta. Dok se vozim 130 Km/h, izvor najveće buke je koturanje guma.
Još ga nisam tjerao, pa nemam neki pravi dojam o motoru (osim da je tih). Koliko sam vozio, ne čini mi se velika razlika u odnosu na Meganea.
Auto je dosta širi od Meganea (što najbolje vidim u garaži, jedva izlazim), ima veći prtljažnik, brdo pretinca razbacanih po cijelom autu, ogromnu hlađenu/grijanu ladicu ispred suvozača (stane boca od 1,5 l).
Prednji branik je dosta visok, tako da ne zapinje za rinzole dok se parkiram njuskom prema naprijed.
Za sada mi je prosječna potrošnja 6,8 l/100 Km, prosječna brzina 25 Km/h (95% vožnje po gradu). U uputstvima piše da prvih 5'000Km auto troši više od deklariranog... Živi bili pa vidjeli..
Daleko od toga da je Megane loš auto, ali u C4 se osjećam kao da sam prešao s Megana u VelSatis, iako zapravo pripadaju istoj klasi.