Novi C4 - akiramar

akiramar

Active member
Da malo predstavim svoj auto i prva iskustva...

C4 1.6 HDI 92 Seduction + ALU felge + Paket automatska klima + USB box

Dodatna oprema:
- Naplatci od lagane legure 16" Boston + rezervni kotac 16" standardnih dimenzija
- USB Box + BlueTooth
- Paket Automatska Klima

Oprema za sigurnost
- ESP + ASR
- ABS + EBD + BAS
- Hill holder
- Svjetla za maglu s bocnim osvjetljenjem
- Zracni jastuk za vozaca i suvozaca
- Bocni zracni jastuci i zracne zavjese
- Isofix sustav na stražnjim bocnim sjedalima
Oprema za udobnost
- Autoradio CD MP3 sa komandama na volanu, 6 zvucnika, bluetooth i USB + AUX ulazom
- Kožni upravljac podesiv po visini i dubini
- Ručna kočnica presvučena kožom
- Sjedalo vozaca podesivo po visini
- Sjedalo suvozaca podesivo po visini
- Automatski dvozonski klima uredaj
- Automatsko paljenje svjetla + dnevna svjetla
- Prednje automatske brisače
- Ekran C-
- Unutarnji elektrokromni retrovizor
- 4 polifona zvuka za pokazivače smjera i upozoritelje
- Daljinsko centralno zakljucavanje (preko daljinskog se mogu spuštati/dizati stakla)
- Lumbalno podešavanje prednjih sjedala
- Srednji naslon za ruke sprijeda
- Prednji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
- Stražnji električni podizači stakala sa sekvencijalnim podizanjem i spuštanjem te zaštitom od priklještenja
Oprema za pomoć u vožnji
- tempomat + limitator brzine
- Električni i grijani vanjski retrovizori
- Impulsni pokazivač smjera
- Pokazivač promjene stupnja prijenosa uz ručni mjenjač
- Analogni i digitalni brzinomjer
- Putno računalo
Vanjski stil
- Vanjske kvake u boji karoserije
- Dodatno zatamnjena stražnja bocna i stražnje staklo + Kromirane letvice na bocnim staklima
- Prednji i stražnji odbojnici u boji karoserije
Funkcionalna oprema
- Pepeljara i upaljač za cigarete
- Preklopljiva stražnja klupa 2/3-1/3 s naslonima za glavu
- Akustično vjetrobransko staklo
- Pretinci ispod prednjih sjedala

Popis opreme je dosta veći od mog starog Meganea, ipak se osjeti 15 godina razlike u projektu.

Nakon 500-tinjak odvoženih kilometara u tjedan dana, ono što mi se je dojmilo je tišina koja se čuje u auto. Stvarno je nevjerojatno koliko je tih.
Jedva čujem svoj motor kako radi, a uopće ne čujem ništa što dolazi izvan auta. Dok se vozim 130 Km/h, izvor najveće buke je koturanje guma.
Još ga nisam tjerao, pa nemam neki pravi dojam o motoru (osim da je tih). Koliko sam vozio, ne čini mi se velika razlika u odnosu na Meganea.

Auto je dosta širi od Meganea (što najbolje vidim u garaži, jedva izlazim), ima veći prtljažnik, brdo pretinca razbacanih po cijelom autu, ogromnu hlađenu/grijanu ladicu ispred suvozača (stane boca od 1,5 l).

Prednji branik je dosta visok, tako da ne zapinje za rinzole dok se parkiram njuskom prema naprijed.
Za sada mi je prosječna potrošnja 6,8 l/100 Km, prosječna brzina 25 Km/h (95% vožnje po gradu). U uputstvima piše da prvih 5'000Km auto troši više od deklariranog... Živi bili pa vidjeli..

Daleko od toga da je Megane loš auto, ali u C4 se osjećam kao da sam prešao s Megana u VelSatis, iako zapravo pripadaju istoj klasi.
 

Zmix

New member
Svaka čast, ovo se zove predstavljanje. :stovanje:
Želim ti da što više kilometara pređeš u svom autu i što manje poseta servisu. :)
 

1587 VTS

New member
Daleko od toga da je Megane loš auto, ali u C4 se osjećam kao da sam prešao s Megana u VelSatis, iako zapravo pripadaju istoj klasi.
Ili si jednostavno presao s renaulta na citroen? :cool:
Haha, ma dobar je renault, al ipak nas ovdje veze nesto drugo :D
Bravo, uzivaj u autu, pozdravljam odabir ;)
 

akiramar

Active member
Da, upravo to. Radi i za nazad i za naprijed. Elektronika gleda u kojoj si brzini pa drži kočnice 2s ukoliko je potrebno.
 

deda

New member
Fakat,više nećeš ni trebat znat vozit,neće ni trebati vozački polagat,samo lova da kupiš auto.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Fakat,više nećeš ni trebat znat vozit,neće ni trebati vozački polagat,samo lova da kupiš auto.
Još malo pa bu ko u filmovima: ti sediš ko kofer,a auto sam vozi :D:D

@ akiramar

Kolko te izišel auto,ak nije tajna ?
 

ledolomac

New member
Pretpostavljam da imaš i metalik boju.I ja sam naručio isto auto ali od 112 ks i s paket siti/senzorima/ umjesto USB box.Mene je auto došlo 137.800 kuna i moram ga čekati tri mjeseca.Naručio sam ga prvi dan prodaje ali na skladištu nije bilo auta od 112 ks.Pretpostavljam da je tvoje auto proizvodnje prošle godine pa si morao dobiti neki popust,pogotovo što se benzinaš od 120 ks s istom opremom prodavao s popustom od desetak tisuća kuna./i sada je dostupan/Pa zato ako nije tajna ,a neznam zašto bi i bila možeš li reći koliko te je auto došlo odnosno šta si dobio za popust.Ovo pitam više radi usporedbe s mojom kupnjom.
 

akiramar

Active member
Da, i metalik boja (crna je jedino metalik).
Ajde, kad svi zele znati a da ne saljem PMove, auto me je došao 127'900 Kn preko raznih veza i vezica :)
S tim da sam još dobio godinu produženog jamstva.
Godina proizvodnje 2011.

Nudili su mi benzinca 1.6 120 sa istom opremom za 112'000, ali kako sam uzimao kredit, meni se dieeselaš isplati već od prvog mjeseca.
Razlika u korist diesela mi je nekih 300 Kn kad se uračuna gorivo + rata kredita.
 

ledolomac

New member
Ja sam uzeo metalik sivu shark.Po slici tvoga auta sam mislio da je i on te boje.Vjerojatno su dobili pošiljku nakon što sam ja naručio auto, jer je tada na lageru Citroena Hrvatske bio samo jedan dizelaš od 90 ks.Mislim da je izbor dizela daleko bolji nego benzin.Bilo bi bolje da nema Fap filtera jer je preskup, ali to je sada standard za sve dizel motore.

sada sam pogledao slike auta u garaži.Crnu boju nisam vidio uživo ali na slici ovaj tvoj izgleda odlično.Žao mi je što moj volan neće imati donje dugmiće ali sklapanje retrovizora i parkirni senzori su mi bili važniji od USB box.Da su ga prodavali s ovim mjenjačem u exc.opremi to bi bio moj izbor, jer bi me došao neznatno skuplje.Ja još nisam dobio niti broj šasije tako da se autu ne nadam tako brzo.
 

akiramar

Active member
Eto, prosao ja i prvih 1'000 Km. Auto me i dalje odušeljava. Osim manjih mušica sa USBom i Bluetoothom (ne znam da li je kriv auto ili mobitel), sve je u savrsenom redu.
 

riba zvana fish

New member
Da malo predstavim svoj auto i prva iskustva...

C4 1.6 HDI 92 Seduction + ALU felge + Paket automatska klima + USB box

Dodatna oprema:
- Naplatci od lagane legure 16" Boston + rezervni kotac 16" standardnih dimenzija
- USB Box + BlueTooth
- Paket Automatska Klima

Oprema za sigurnost
- ESP + ASR
- ABS + EBD + BAS
- Hill holder...
Što je hill holder u seduction paketu? Greška ili?
 
Na vrh