Pregrijavanje na otvorenoj cesti

Masni

New member
Bok!


Radi se o Xsari 99.g. 1.4.i Već duže vrijeme mi se pregrijava na autoputu ili kad vozim recimo preko 110. Kada se vozim npr 120 kazaljka je negdje izmedju 90 (sredina) i valjda 105(3/4) s time da je bliže 105. Termostat je već promijenjen bar dva puta, grijač kabine je isto promijenjen (procurio). Redovno je zamijenjena vodena pumpa. Releji su provjereni i rade obe brzine oba ventilatora. Eh da bila je udarena pa je zamijenjen i hladnjak. Zamijenio sam i čep od hladnjaka (puko mu zubić) , ni to nije pomoglo.

Pokazivač temperature ne laže jer kada dodje kazaljka do 90 otvara se termostat, a kada malo predje 90 upali se prva brzina ventilatora. Tako da i njega iskljucujem.

Više neznam dali pušem na hladno, jeli je to normalno za ovaj autoo??
 

sax

New member
Re: Xsara se pregrijava na otvorenoj cesti

kod mene je slicna stvar,samo nije na 3/4 nego malo iznad sredine
promijenio sam sve,brtvu glave,termostat,pumpu,
reko mi je mehanicar koji radi samo citroene da je to tako kod tih starijih
modela nakon sto se promijeni brtva glave i da nema problema ako ne ulazi
u crveno,jedino ako se to dogada i po zimi onda je problem
meni ta teorija ne drzi vodu ali tako on kaze
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Xsara se pregrijava na otvorenoj cesti

Kada se vozim npr 120 kazaljka je negdje izmedju 90 (sredina) i valjda 105(3/4) s time da je bliže 105.
normalno je je to. ako nikada nisi, eventualno si možeš propuhati/oprati kiler, s time bi dobio koji stupanj simo tamo. ali kažem, normalno je ovo što opisuješ.
pregrijavanje je kada kazaljka ode u crveno.
 

sax

New member
u Tokicu tj Ac Marinici su mi rekli da ima za uzet termoprekidac koji prije
pali ventilatore,ali samo za motore 1.4 bez klime pa probaj ako nemas klimu
 

Masni

New member
Uh.. brzi ste na odgovorima. Hvala

Ima 180k kilometara. Ma i ja pomisljam na glavu, ali nema bas nikakvih pokazatelja, ulje je čisto nema majoneze, a voda je isto čista. Ja mislim da ja prijašnji vlasnik davno prije već nešto radio na glavi, jer sam prije par godina kada smo mijenjali remenje (na 120), našao ugradjen zamjenski. A nije sigurno mijenjao remen na 60k.

Vodu, ne gubi onako da trebam non stop nadoljevat. Tu i tamo kada se sjetim nadolijem koji deci i to je to. Mozda litra antifriza traje od zime do zime. Nije nesto ono drasticno.

Malo mi je to cudno da temperatura tako ide gore dole. I da je normalno da radi na preko sto stupnjeva.
 

sLi

Dr. Xsara
a ako fizicki nevidis nigdje vodu, onda je najprije glava...mozda nije bila ravnana prije montaze
 

sax

New member
a ako fizicki nevidis nigdje vodu, onda je najprije glava...mozda nije bila ravnana prije montaze
dobro ti Sli govori,mozda probija lagano u kompresiju
ali ako ti ne ide u crveno nije veliki problem
probaj skinut branik i ventilatore odmakni,kupi od Forcha “cistac kocnica“
I naspricaj izvana i poslije isperi mlazom vode izvana
ja sam tako napravio prije glave i bolje su ventilatori hladili
 

fullcool

New member
imaju i sredstva za čišćenje hladnjaka, otapaju bube i sve ostalo što se nađe u saću, kad ispireš poslije vodom ne možeš se načudit koliko prljavštine iziđe van. samo treba paziti da se saće ne ošteti ako se pere jakim mlazom, i treba zaviriti između hladnjaka klime i vode jer između se zna nakupit smeća.
i treba rukom opipati cijeli hladnjak, ako ima dobar protok cijeli će bit jako vruć na dodir, ako je iznutra zaštopan onda će na ulazu biti vruć a na nekim dijelovima znatno manje topal.
 

deda

New member
Termoprekidači nemaju veze sa ukljućivanjem ventilatora dok auto ide,odnosno antifriz se dovoljno hladi da oni niš ne pale.Oni služe samo dok auto stoji ili je jako opterećen recimo kad ide na velike uzbrdice,a malom brzinom pa nema dovoljno strujanje zraka prirodnim putem,pa moraju uključit ventilatore.
 

Dalibor

Dado Tornado
Malo mi je to cudno da temperatura tako ide gore dole. I da je normalno da radi na preko sto stupnjeva.
1.4 je motor napravljen iz aluminijskog lijeva, a aluminij bolje prenosi toplinu na antifriz koji je time bolje zagrijavan i kazaljka temperature na instrument tabli ode mrvicu više nego u klasičnim čeličnim motorima
 

ZVAJ

Skoro zreo
Upravo se registrirao na forum. Èitam i vidim isti slučaj. Xsara 1.4 1998g 182000km. Na testu motora u servisu sve u redu. Na otvorenoj cesti pri 110km/h preko pola ode temp. počelo mi se pojvljivati nakon nadogradnje korekcije softvera (greška kod ubrzavanja pri pretjecanju i šaltanju iz 3 u 4. brzinu kažu da je znao u tom trenutku izgubiti "dah" motor. Više mi temp nikako u vožnji ne pada ispod 1/2 skale a prije je uredno šetala amo tamo oko polovice !!! Pozz
 

xud

Member
Èisto radi usporedbe Pugeot 307 1.4 16 V konstantno ima temp oko 90 bez većih oscilacija.

Xantia 1.6 i 2.0 oscilira od 90 do 100
 

zoran37

New member
Èisto radi usporedbe Pugeot 307 1.4 16 V konstantno ima temp oko 90 bez većih oscilacija.

Xantia 1.6 i 2.0 oscilira od 90 do 100
Moja xantia je 1.8 16v i nikad mi ne prelazi 90, inače je stalno na 87-88 otprilike kad se vozim ali ako ju malo stišćem ili sam u gradu i drljam lagano onda dođe do 90 i ne ide dalje.
 

Lakii

Well-known member
Moja Kantija na otvorenoj i autoputu ravno 85. Cim dodemo u grad, uzbrdicu ili semafor temperatura seta izmedu 90 i 100.

Je tebi stavljen novi kiler ili slucajno kakav polovni?
Nekako mi je cudno da se zagrijava na velikim brzinama ako je kiler cist i protocan iznutra i izvana.
Sigurno ne gubi vodu?
 

Masni

New member
Kiler je zamijenjen prije nekih 3 godine, s time da je stavljen iz velasa. Al nemojmo sada okrivljavati velas , jel kolko se sječam ni prije xsara nije nešto hladna bila na autoputu.

Malo sam gledao po nekim opčenitim amer forumima/siteovima, vidim da puno puta spomnju kolabriranje donje cijevi iz hladnjaka do pumpe, kazu da se pri velikim opterecenjima jednostavno stisne ko šlauf pod vakumom??? Jel moguće da je u njoj vakum zbog usisavanja vodene pumpe. Bas sam sl tjedan odsutan pa nemogu probat. Jel ima tko kakva iskustva sa time?
 
Na vrh