![]() |
![]() |
#1 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Mislim da je nepotrebno otvarati zasebnu temu baš za svaki model o kojem postoji neka informacija, pošto će zbog proboja na druge kontinente (poglavito Azija) bit sve više modela koje nikada nećemo niti vidjeti u Europi.
Pa evo da laganini startamo, imamo auto koji ne nosi Citroenovu značku, ali je u biti C6 ispod lima. Dongfeng No1 ![]() ![]() ![]() Meni osobno je grd, prednji kraj kopija Passata... ali ni da je bolji opet se nebi približio remek djelu tipa C6 ![]() I još jedan, sa Citroenovom značkom. Također ga neće biti u Europi, da ne smeta Kaktusu. Mislim da je jasno da je to preobučeni Pug 2008. ![]() ![]() Prednji kraj mi nisu dovoljno distancirali od nekih drugi modela, pa nije toliko interesantan, ali zadni kraj odličan, čist i jednostavan. ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
#2 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Evo malo listam...svakakvih novosti sa PSA. Citroen se kao što zamo orijentirao na kinu, DS postaje zasebi brend, a zadnje koliko sam vidio planira se povratak Peugeota u USA. Što znači (ako žele prodavat) minimum V6 benzinci i dizeli (nije da neznaju napravit). VW recimo za ameriku u Golfa i Bubu trpa 2.4 litreni petak
![]() Još će prepolovit broj modela na 26 do 2022. u cijelom koncernu... nači možda 10-10-6. Znači DS bi mogao imat sve osim tri monovolumena i najmanjeg prdekala. Inače je prodaja svih DSa u stalnom padu zadnjih mjeseci u Europi...očajno im treba neka zanimljivost, barem agresivniji marketing ako ne već izmjene na modelima. Nadam se da će zanemarivanje starog kontinenta urodit plodom ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
sam sa sobom
![]() I da... C3 je jedini Citrać koji u Europi bilježi rast prodaje naspram prošle godine. Nakon njega najbolji (najmanji pad) - Berlingo Post je uređivan 24.4.2014. u 14:57 (ivan222) |
![]() |
![]() |
#5 | |
šofer
![]() Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 13.2.2019. 21:31 Lokacija: Varaždin
Postovi: 1.008
Zahvala: 73
Zahvaljeno 52 puta u 39 postova
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Stariji član
Član od: 21.01.2014.
Zadnja aktivnost: 15.2.2019. 13:49 Lokacija: Zagreb
Postovi: 1.167
Zahvala: 54
Zahvaljeno 74 puta u 63 postova
|
![]()
mislim da si promašio poantu, ds linija nije ni osmišljena da bude elitni auto, nego da bude drugačiji auto. ne vidim po čemu bi ona mogla ili željela napadati ove modele koje si ti nabrojao, jer naravno da onaj koji želi a6 ne želi ds 5. i obratno. mislim da je citroen s ds linijom pametno napao "premium" klasu na jedan skroz drugačiji način, jer realno da je išao na nekakav klasični pristup, teško bi ugrabio svoj dio kolača. a ovako mi se čini da je na jednom natrpanom (možda i zasićenom) tržištu, uspio pronaći tržišnu nišu za uvlačenje u premium segment. jer trenutno se sa švapskim trojcem gotovo nitko ne može potući na njihov način, nego treba pametnije igrati...
|
![]() |
![]() |
#9 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Al me recimo zanima koja će marka nastavit recimo sa sportom? Dali će bit zasebne momčadi ako budu zasebne marke? Oće neko odustat od utrka? U WRCu trenutno tutnji DS
![]() Sveukupno gledano, povezivanje s Kinezima i promjena politike im zasada samo koristi, barem prema prvim najavam. 2% veći prihodi od prodaje, i skoro 8% veći broj prodanih auta u prvom kvartalu ove godine naspram prošle. Većina toga zahvaljujući kineskom tržištu...a tu prodaja, po meni, može samo rast, jer je pravi marketing tamo tek krenuo. Idu bolji dani za PSA ![]() A mislim da je prošle godine bila aktualna tema naziva tipa ''Otpuštanje radnika u tvornicama''. Ne ponovilo se |
![]() |
![]() |
#10 |
Dado Tornado
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:57 Lokacija: Daleko je Trinidad
Postovi: 5.035
Zahvala: 851
Zahvaljeno 467 puta u 398 postova
|
![]()
za to treba imati radnike u tvornicama, tako da se to kod nas srećom neće dogoditi
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Za sutra je najavljeno otkrivanje novog DS3, dali je potpuno novi model ili redizajn - za sad se nezna.
Po mojom procjeni redizajn, sa novim full led svjetlima. ![]() Još malooo ![]() ---------------------------- edit: ipak je procurilo prije ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Post je uređivan 21.5.2014. u 23:58 (ivan222) |
![]() |
![]() |
#13 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Za novi model C3 započinju pripreme i planiranje, a polako pristižu i prve informacije.
90% svih C3 će se proizvoditi u Trnavi, Slovačkoj. Ostalih 10% proizvodnje ostaje u Poissyu. U Poissyu se svejedno očekuje minimalno smanjenje proizvodnog kapaciteta, sa 300.000 na 200.000 komada godišnje (predviđanje za 2016.). Iz ove jednadžbe se da zaključiti da planiraju povećanje prodaje tog modela, možda čak i širenje na nova tržišta ![]() Mislim da je ova odluka direktni rezultat povlačenja GMa iz zajedničke proizvodnje Corsa/C3/208. U toj suradnji bi GM sufinancirao razvoj auta, a vjerovantno bi se proizvoda selila (bar djelomično) i u Opelove pogone (Španjolska?) -E sad, čisto sumnjam da će bez GMa ić razvijati novu platformu za auto, mislim da će se ić na modifikaciju postojeće. Al moram priznat da mi je malo i drago da Opel neće tu bit u igri ![]() I sve će se to odvijat pod palicom nove šefice Linde Jackson od 1.6. ![]() Meriva i Zafira će se svejedno razvijat na PSA platformi i koristit francuske motore. |
![]() |
![]() |
#14 |
šofer
![]() Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 13.2.2019. 21:31 Lokacija: Varaždin
Postovi: 1.008
Zahvala: 73
Zahvaljeno 52 puta u 39 postova
|
![]()
Čija je do sad bila platofrma C3? Opel, Pug ili original Citroen? Nisam ni imal pojma da se osim s Pugom još s nekim deli.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Imaju dogovor s GMom o djeljenju platforme za dva buduća modela Zafira/C4P, Meriva/C3P. Trebao je bit i treći C5/Insignija ili C3/Corsa, ali se od svega odustalo.
Pretpostavljam da su tu amerikanci zakočili, možda ne vjeruju u francuske aute. Za Merivu i Zafiru ih boli tintor pošto ih ne prodaju u USA. Doduše GM je dosta inertna kompanija i ima dugu listu pogrešaka iz povijesti. A C3 I & II, DS3, Elysee i Pugovi 207 i 208 su svi na vlastitoj PF1 platformi. Naravno za svaki model modificiranoj. Trebala je ić kompletno nova platforma sa GMom, al vidimo kako je to završilo. |
![]() |
![]() |
#16 |
Racing
Član od: 18.04.2011.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:24 Lokacija: Vukovar-Rijeka
Postovi: 526
Zahvala: 9
Zahvaljeno 28 puta u 24 postova
|
![]()
I bolje da ne miješaju C5 sa Insignijom, da ne bi slucajno ispalo razlike kao na Vauxhalul i Opelu (Značke samo).
|
![]() |
![]() |
#17 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]() ![]() Gre pomalo ![]() Sa sličnim brojkama je recimo i Audi A1, oko 300njak tisuća od 2010, a primjerica Alfa Mito ima slabije brojke.... potpuno pogođen model. |
![]() |
![]() |
#18 |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Evo, nek razmisle moderatori pa možda premjeste temu u podforum ''Citroen općenito'' pošto se ja, a i drugi ne držimo samo budućih modela. Vama na izbor
Da vidimo što se dešava... Prvo polugodište se zatvara sa globalnim rastom prodaje Citroena od 7%. (Pug +5,5%) Nači zasad u PSA rade dobar posao. Među svim tim brojevima koji se mogu pronać, najviše iskače rast prodaje Citroena u Španjolskoj u prvih 6 mj. od - 28% ![]() A brojevi će izgleda i dalje rast. Nakon Azije i Europe na redu je Afrika. Nigerijci (ima ih više nego Rusa ![]() U tu priču su se ugurali PSA i Ren-Niss. Ovaj prvi, nama zanimljiviji, je već poslao mašineriju iz Španjolske za opremanje tvornice u Nigeriji i izradu Puga 301. Naknadno će krenut sa proizvodnjom 308 i 508. Osim Afrike, tvornica bi trebala pokrivati i potrebe bliskog istoka. Bit će zaimljivo vidit kakve će rezultate tu bilježit, držim fige. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Super Moderator
![]() Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Jučer 22:07 Lokacija: Opatija
Postovi: 6.905
Zahvala: 107
Zahvaljeno 857 puta u 700 postova
|
![]()
Deda, sjedni se za ovo... PSA širi poizvodnju i na Iran
![]() Nego, Citat:
![]() dobro je |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Oznake |
novosti, razne |
Uređivanje | |
|