Poliranje, voskanje, detailing

boban1982

New member
Kada koristis busilicu sa nastavkom za poliranje,vodi racuna o broju obrtaja!Ako je prevelika brzina,moze se dogoditi da spalis lak...!
 

Marko

Well-known member
ispod 400kn
Ja sam kupil onu v kauflandu za 200 :palac-gore: - za vlastite amater potrebe, dela i sve to - samo bi htel videti da li rezultat posla ovisi o mašini / dobroj pasti ili osjećaju/vještini osobe koja polira.

Uglavnom 15 g. staru Lanciu Dedru metalik zelene boje sam iz krastače pretvorio u blješteći smaragd pa sam se pitao da li može još bolje jer mi je ostalo nekoliko ogrebotina koje nisam rješio. Korisitio sam tu mašinu krpe koje su došle s njom i Froš (žaba je bila gore) tekućinu za poliranje.
 

kis

New member
Evo da malo osvježim temu,...
imam 8 godina star C3, bio je par godina parkiran uz tramvajsku prugu, te je lak na krovu i haubi pun nekih smeđih točkica (industrijska hrđa).
Kako bi to bilo najbolje riješiti i gdje ?
Kakav prijedlog ?
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Smijem li vosak nanositi isto sa spužvicom s kojom sam nanosio polir pastu ili moram s drugom?

Spužvica se, koliko su me uputili, ispira samo s običnom vodom?
 

liberty

Well-known member
Smijem li vosak nanositi isto sa spužvicom s kojom sam nanosio polir pastu ili moram s drugom?

Spužvica se, koliko su me uputili, ispira samo s običnom vodom?
dobro ju isperi i slobodno koristi istu
barem ja tako činim i nije bilo problema
 

Lakii

Well-known member
Uzmi drugu! nije ti neka usteda a moze ti ostetiti lak.
neces ti to golim okom vidjeti ali u spuzvi ostaje polir pasta , pa ju jos zamjesas s voskom...

Inace je i neka preporuka da se sto cesce mjenja i spuzva za pranje auta.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
dobro ju isperi i slobodno koristi istu
Uzmi drugu! nije ti neka usteda a moze ti ostetiti lak.
:confused::confused:

Nisam još voskao. Ne znam i hoću li. :hm:

S rezultatimaa strojnog poliranja nisam posve zadovoljan. Krov i hauba su od nekakve polut-mat boje dobile dubinski sjaj, ali one sitna oštećenja (crtice, što debiljnom i izgledu nalikuju dlačicama :rolleyes:) koje se vide dok ih gledaš pod žaruljom, nisu otišle niti nakon treće runde poliranja.

Ili Sonaxova pasta nema adekvatnu granulaciju ili je spužva premekana. Sve u svemu rezultati nije "astonishing" kao na Youtubeu. :)

Zgodno je što se spužva neverojatno lako ispire od prljavštine i paste i još brže suši dok je zavrtiš na 3500 okr/min. :D
 

Ciki vts

New member
Uzmi drugu! nije ti neka usteda a moze ti ostetiti lak.
neces ti to golim okom vidjeti ali u spuzvi ostaje polir pasta , pa ju jos zamjesas s voskom...

Inace je i neka preporuka da se sto cesce mjenja i spuzva za pranje auta.
Tocno!

Obavezno druga spuzvica.
 

RI-222

Member
Ax mi je lakiran pred mjesec dana,samo tamo gdje je bio razbijen,auto sam kompletno sredio i ostalo mi je poliranje u koje se ne kuzim,ako mi moze tko objasniti isao bih odmah u garazu to srediti:),imam od "selesa" finu pastu koja je bila oko 100 kn i solidnu polirku sa nastavkom za poliranje(onom spuzvom?).

Kraj te fine paste je bilo za kupit i zavrsni polis,dali trebam kupiti i zavrsnu da bude sjaj?
Neki poliraju tako da smoce auto pa onda stave pastu i poliraju?
Koliko treba prosjecno da se ispolira cijeli auto,da ne pretjeram?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ja na čisti suhi auto nanesem tanki sloj paste, i kad se osuši kroz 15 sekundi, udri krpom na veselje..
 

deda

New member
Imaš paste koje se poliraju na mokro,a imaš ih i za suho.Mokre su bolje za strojno poliranje gdje treba puno polirati jer nemreš spaliti boju ako pičiš sa makinom.Bilo s kojom,poslije moraš ispolirati polišem,a da ne ostane masna i prljava od polir paste.Obavezno sve plastike i gume moraš poljepiti krep trakom,kao da lakiraš auto,jer ako se to utrlja u njih,ni vrag to više nemre skinuti.
 

deda

New member
Poliš samo namažeš i kad se osuši obrišeš sa vatom,ja na primjer uzmem gače od žene koje joj se više ne nose.
 
Na vrh