Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Ma to ti mala razlika.Meni se čini da ga sanjaš svaku noč.Taj auto ti hočeš prodat jer si ga se zasitil i sad mu tražiš mane.Ako nije tak i ako ti tak puno troši a sve si probal i niko ga nemre složit ili ga porini u more ili ga prodaj meni po povoljnoj cijeni da te riješim brige.
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

da mi ne troši ovoliko nikad ga nebi prodao jer sam motor auta je odličan
Evo primjer od servisa u 4 mj napravio sam preko 6000 km a nije potrošio
jedne kapi ulja.
Ovo sve što mi se dogadalo sa pumpom je moja greška,sam auto nema veze s time.
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Nutra u električnom dijelu su samo namotaji koji rade na maloj struji(nije 12V). nešto slično ko oni stari čokovi.Ako je egr na menbranu i vakum da se očistit osovinica ali to je kratkoga vijeka(drži vodu dok majstori odu).

Znam da su unutra namotaji i od prilike kako izgleda unutra ta el. magnetni ventil.Moje je pitanje bilo:kako to rešiti bez 70e što traže ze softversko uklanjanje?:D
EGR je vakumski,skidao ga izgleda k'o nov ,malo ga razradio ,i podmazao. El.ventil je 70 e ,a u najavi je i regulator pritiska na pumpi on oko 200e.:mad: Hvala za ponuđenu pomoć,ako šta zapne javiću!
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Nisam vidio taj ventil na c5 ali mislim da C klasa ima isto takav el. ventil koji otvara prolaz u usis kad je EGR otvoren.Kužim kaj te muči.Bum ti se raspital koliko je to para ,možda nabavim .Nemoj baš da ti prčkaju po kompu .KAj te muči regulator?
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

KAj te muči regulator?
Tako je regulator izgleda isti ko i od turbine ,C5 ih ima 5 ,crne su boje,a jedan košta oko 70,ako ne i više evra.
,
,evo ovako izgleda EGR i el. ventil.
Evo nešto za tebe,nije teško za napraviti:[ame]http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

sentropy

New member
C3 gasi se nakon paljenja

Pozdrav svima,
ja sam eto friški ovdje, pa mi nemojte zamjeriti na dužem uvodu oko mog problema, jer ću završiti u ludnici ( u najboljem slučaju ). Imam C3 benzinac 1.4 ( 2006.g.) Exklusiv model i do sada je napravio cca. 85.000 km, uglavnom žena to vozi, ja ga nekad raspušem, mada ga ni ona ne davi. Od prvog dana kada sam kupio auto imam probleme s njime, nakon godinu dana sam završio na servisu. Problem, auto se ujutro upali i ako je od -2 do 2 stupnja, auto bi nakon par sekundi crknuo. Opet bi ga upalio i sve pet. Bio sam na Citroen servisima, gdje su mi u bar tri puta, samo mijenjali softwer ( to je jedino što znaju očito ). Nakon 3 godine sam krenuo kod dobrog prijatelja raditi servis i to redovito sve što ide, jednom godišnje obavezno kompletna kontrola i kvalitetan servis. No, problem s paljenjem je i dalje ostao, kad je hladnije upali, crkne, pa pali ispočetka, zavergla i onda je sve pet, nekad se desilo da dva puta crkne. Da se vratim u sadašnjost, odjednom se desilo da ujutro upali normalno sad kad je hladnije, napravim 1-2 kilometra i auto crkne u vožnji. Žena je bar tri puta ostala u kvaru, ja isto toliko. Kad crkne u vožnji, sve se ugasi, klima, volan itd naravno...tada moram čekati 2-3 minute, i nakon 2-3 verglanja upali i kao da ništa nije bilo. Moj majstor, ništa, skužio da akumulator je slabiji, nabavio sam novi. Auto opet crkava, odem drugom majstoru ( električaru ) kaže senzor radilice ili klapna gas, to je boljka kod C3!
Nabavim senzor radilice, izmjenimo, auto crkne...skine klapnu gas ( ako se to tako zove ), očisti ju, dokalibrira ( valjda se to može podesiti ), naravno jutros žena uredno ostane u raskršču u defektu. Ja sam lud više! Ima li tko kakve ideje, saznanja, neka me molim prosvijetli. Kad se zgrije, auto vozi kao metak, cijeli dan. Ujutro sam to primijetio ( ja ga vozim sad ) da moram malo pumpat gas (ne jako) da je trom ( 3-4km), dok se ne zgrije. Najčešće crkne kad stanem na raskršću ili stisnem kvačilo ( znači nema gasa ) kod usporavanja.
Eto to bi bilo to. Izmjenjeno ulje, filteri, crijeva za vodu ( curilo prije pa je probila voda u motor, brušenje glava bla bla ), pa dođem jedno jutro po zimi on leži, pukli nosači amortizera sami od sebe na parkingu, zamijenjeni remeni, senzor od ventilacije riknuo...ovo samo nabrajam da vidite s čime sam se sve borio. E sad, da nisam pazio na auto, ništa ne bih rekao...i još sam sve to uredno u švicarcima otplatio.
 

Mrèela

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

No, problem s paljenjem je i dalje ostao, kad je hladnije upali, crkne, pa pali ispočetka, zavergla i onda je sve pet, nekad se desilo da dva puta crkne. Da se vratim u sadašnjost, odjednom se desilo da ujutro upali normalno sad kad je hladnije, napravim 1-2 kilometra i auto crkne u vožnji.
Zaprljan regulator ler gas,zato ne javlja grešku na dijagnostici,probajte to srediti,pa ćemo videti dalje.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Èest problem... već se i pisalo po forumu tu, ima i drugih modela sa sličnim problemima.

Meni se inače isti auto i isti motor znao gasit prije na Inin benzin... pogotovo hladan ujutro. Sa starim OMV 100 bi to obično liječio.
Sad znaju tu i tamo poskočit okretaji gore dole, al mu dam gasa dva tri puta i sve ok.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Imam istog, sa pola km, i da, na startu ne možeš što hoćeš. Upalim i pustim da radi dok se vežem i slično, krenem lagano u prvoj i to je to. Tec će znati, no problem je koliko pamtim kućište termostata i poznata je, serijska greška.
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Evo pišem, pa idem sutra majstoru sutra sve pobrojat, ako ima još koja ideja, iskustvo molim slobodno napišite. Hrvoje, podsvjesno i ja imam osjećaj mada nisam neki stručnjak da ima problem s krivim očitanjem temperature pa na kraju ne zna dobro dodat lergas ( "čok" ) ili šta već. Ovo za termostat kućište ću provjeriti mada nemam pojma na što točno misliš.
Ivane - možda bi mogao spasit stvar pumpanjem gasa, ali to nije poanta, ne mogu stalno po zimi i s time se boriti. Do sad mi nije crkavao
u pol grada na raskršću ( jakooo nezgodnooo ).
Mrčela - da na dijagnostici nema ništa, sve uredno. Mislim da je majstor nešto radio po regulatoru, nisam siguran provjerit ću.

Sad sam se sjetio da nadodam, pošto sam imao problem s ulaskom vode u motor i curenjem na crijevu, termostat od vode je zamjenjen prije 3 mjeseca
jer se rascvo, pa mi se pregrijao skoro auto.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Meni se to dešavalo prije tri godine (hladna jutra)... sad ni preko zime ne zahtijeva dodavanje gasa, izliječio se sam ... A iste te tri godine nisam ni na Ini tankao... daj je povezano neznam :D Ako se mene pita je... Probaj ga natrpat sa visokooktanskim gorivom pa vidi...

A kako god bilo, sretno sa riješavanjem problema ;)
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Meni se to dešavalo prije tri godine (hladna jutra)... sad ni preko zime ne zahtijeva dodavanje gasa, izliječio se sam ... A iste te tri godine nisam ni na Ini tankao... daj je povezano neznam :D Ako se mene pita je... Probaj ga natrpat sa visokooktanskim gorivom pa vidi...

A kako god bilo, sretno sa riješavanjem problema ;)
Hvala, probat ću i to, svejedno mi je gdje tenkiram. Preko ljeta nisam imao takve probleme naravno, sve mi smrdi da me neki senzor zeza... :confused:
 

diegos

Well-known member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Ista stvar kod mene - kad je hladno nekad se dogodi da ga upalim i odmah se ugasi, kao da čok ne drži kako treba. Malo gasa lagano čim se upali i onda sve ok :eek: I uvijek pričekam nekoliko minuta da se malo zagrije prije nego krenem. U vožnji mi se još nije nikad ugasio, a dok je hladan onda se na kratko "zaguši" ako stisnem malo više gasa...
Također 1.4i Exlusive, sa više km.
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Ista stvar kod mene - kad je hladno nekad se dogodi da ga upalim i odmah se ugasi, kao da čok ne drži kako treba. Malo gasa lagano čim se upali i onda sve ok :eek: I uvijek pričekam nekoliko minuta da se malo zagrije prije nego krenem. U vožnji mi se još nije nikad ugasio, a dok je hladan onda se na kratko "zaguši" ako stisnem malo više gasa...
Također 1.4i Exlusive, sa više km.
Da, to je to što sam imao prije, ali sad se zagasi nakon 2-3 km. Nakon toga ga upalim i do kraja svijeta mogu... Istina, kad je hladan davi se malo, pa ga moraš "pripumpat" gasom lagano, taj dio mogu razumjet, logično dok je motor hladan, ali onaj da me ostavi na cesti baš i ne.
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Neka ti pregledaju usisnu granu i brtvu,znaju grane šprungirati.
Ako mislite na brtvu glave, mijenjanja prije 3 mjeseca kad i termostat. Ali provjeriti ču.

Evo sad sam sjeo u auto ( vani -3 ) upalio bez grijanja, prešao 12 km i to doslovno sam se u leru vozio samo da ga natjeram da se zadavi... i ni da je zatrokirao bar malo. Doduše danas sam natočio na Ini pun tank. Kolega na odlasku s posla mi rekao da je isto imao problema sa Xarom i da je natočio benzin na OMV-u i ubacio tableticu za čišćenje i nikad mu se nije više to desilo. E sad ne znam...7-8 godina sam tenkirao svuda, na Ini najviše pa se nije gasio u vožnji.
 

deda

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Ne brtvu glave,nego brtvu između usisne grane i i glave,ali valjda je nova kada si mjenjao brtvu glave,pa obratite pažnju na samu granu da nije negdje napukla.
 

Mrèela

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Ako mislite na brtvu glave, mijenjanja prije 3 mjeseca kad i termostat.
Da li je problem izraženiji od tada?
Senzor pozicije leptira

Montiran na telu (delu usisne grane) u kojoj je montiran leptir gasa, ovaj senzor funkcioniše tako što reaguje na otvaranje i zatvaranje leptira. ECU koristi ovu informaciju da nadzire opterećenost motora, ubrzavanje, usporavanje, kao i da "reaguje" kad je motor u "ler gasu" i uslovima rada motora kad je leptir potpuno otvoren. Informacije dobijene sa ovog senzora se koriste da se "obogati" smeša tokom usporavanja (delimično motorno kočenje), kao i da ubrza ili uspori vreme paljenja. Simptomi koji će pratiti oštećenje ovog senzora su slični onima koji se javljaju kod lošeg MAP senzora: motor će raditi bez ove ulazne vrednosti, ali će raditi lošije od očekivanog.

MAF (Mass AirFlow) senzor

Ovaj senzor prati količinu (zapreminu) vazduha koji ulazi u motor. Senzor radi ili na principu vruće žice (hot wire), ili vrućeg "filma" (hot film), i istovremeno registruje i airflow (protok vazduha) i air density (gustinu vazduha). Osetljivi elementi MAF senzora se lako kontaminiraju obzirom na lokaciju na kojoj se nalaze, a problemi vezani za njihov loš rad se vežu za otežano startovanje motora, nepravilan rad motora na leru, pogoršane performanse motora, kao i probleme sa "gušenjem" motora u radu.

MAT (Manifold Air Temperature) senzor

Montiran na usisnoj grani, ovaj senzor konstantno menja elektro-provodljivost sa promenom temperature usisanog vazduha. Signal koji na taj nachin dobija ECU koristi kako bi korigovao smešu obzirom na promene u gustini vazduha. Problemi u radu MAT senzora umanjuju sposobnost ECU da pravilno kontroliše kvalitet smeše vazduha i goriva, što se u praksi manifestuje prebogatom ili siromašnom smešom.

Sve je moguće,kvar treba tražiti 'pješke''
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh