ok puno hvala onda ću reči ovome da ništa ne mjenja, pa ću vidjeti dali se opće isplati auto 98 g znači već i starNeznam ali znam da dobro rade, idem tamo cesto pa vidim kako rade. U mjesec i pol sam 9 dana tamo
ok puno hvala onda ću reči ovome da ništa ne mjenja, pa ću vidjeti dali se opće isplati auto 98 g znači već i starNeznam ali znam da dobro rade, idem tamo cesto pa vidim kako rade. U mjesec i pol sam 9 dana tamo
Negdo je spomenul da je s ovima v Èakovcu bil jako zadovoljan..zakaj ne prejdeš i k njimabio u Varaždinu pa ništa nisu našli
miliš li da takav problem s katalizatorom može uzrokovati i pucanje iz auspuhaako je 1.4 vjerojatno je injektor ili bobina, nemoj se voziti tako jer ako ti je bobina shebat ces katalizator jer benzin ide iz cilindra u ispuh i zapali se pred katalizatorom
Rally nasljeđe! Nego kaj!!!sve odreda sportski auti, i 207 i c3 s tom mašinom
ali bome....ide mali ide, ko bi reko samo 75 ks....konkurencija s tom konjažom je drekRally nasljeđe! Nego kaj!!!![]()
iiazivam te na dvoboj@Liberty: Kume, kad smo već kod konkurencije Yugo s 55 ks (bez rezervne gume) C3-a s 75 ks pojede za doručak!:grin: :weeabooface:
eto vidiš - cijena bagatela - to je prednost malog autaMajstor veli otišla bobina. Ne baca iskru na dvije svećice, naručio već danas a cijena 560 kn. nadam se da je u pravu i nije ništa drugo.
Prodao sam svoju xsaru kolegi s posla.
Nakon otprilike mjesec dana javlja mi da mu se upalila ta famozna žuta lampica od motora. ( ili druge boje-ne znam jer auto više nije kod mene ).
On međutim tvrdi da auto ide sasvim normalno. Ne trza dobro pali, sve 5.
Da li će se ta lapmica sama od sebe ugasiti ili ju treba ugasiti na dijagnostici?
Da li bi pomoglo da skine nakretko kleme s baterije?
Ili da ga svakako vozi na dijagnostiku iako veli da nema problema u vožnji?