Samo vergla, ali se ne pali

franjof

New member
Pozdrav svima na forumu.Vlasnik sam xantie 2.0 16v iz 1997 god.Nikakvih problema nisam imao do jučer,naime stao sam na parkingu,ugasim auto i čekam suprugu par minuta,kad je stigla pokušam upalit,ali ništa,auto samo vergla i na kontrolnoj ploči pali se samo lampica akumulatora i ništa više.Sve smo pokušavali i ništa,morali smo ga šlepati doma.Auto je opremljen tvorničkim alarmom s daljinskim i otključava i zaključava normalno.Dali je problem u bravi ili nešto drugo??POMAGAJTE
 

franjof

New member
Re: Problemi sa ključem ili kontakt bravom ili....

Zar ne zna nitko? Moja xantija nema kodirani ključ, ima klasičnu bravu bez transmitera! Trebam pomoć hitno jer auto je mrtav!
 

Lakii

Well-known member
Re: Problemi sa ključem ili kontakt bravom ili....

Bok Franjof, dobrodosao na forum. Molim te, predstavi se u rubrici za predstavljanje.

Cuj, '97. je vec bila godina prelaska na SII, znaci tvoj auto je sigurno 1. serija?

Ako da, dali imas tvornicki ugraden imobilizator?

Ili onu tipkovnicu za unosenje kod-a? Ili je bila, pa je skinuta?

Dali ti zmigavci ili farovi zmigaju?

Dalje, moze biti do pumpe/filtera goriva, duplog releja, ECU-a, losih kontakata i mase...
 

franjof

New member
Kaj ste sve pokušali?
Znači probali smo na kable i ništ,isključili alarm i ništ,provjerili sve osigurače,svi releji klikaju,mjerili bravu i ispada da je sve ispravno,neznam više lud sam!Za dva sata bu došel kolega s vučnom pa ga budemo vozili u Vž mehaničaru!
 

ExOduS442xb

Racing
Meni to na bobinu vuče, na mom autu (jedno barem 10g starija tehnologija) mi se znalo dogadjat da na bobini nemam dobar spoj i auto samo vergla. Ali opet, ne mora to biti.
 

franjof

New member
Meni to na bobinu vuče, na mom autu (jedno barem 10g starija tehnologija) mi se znalo dogadjat da na bobini nemam dobar spoj i auto samo vergla. Ali opet, ne mora to biti.
Ma mislil sam i ja to,ali nije,meni se uopče ne pali kontakt nego samo lampa od alumulatora
 

Krky

Lakerski profesionalac
Znači probali smo na kable i ništ,isključili alarm i ništ!Za dva sata bu došel kolega s vučnom pa ga budemo vozili u Vž mehaničaru!

Probaj kad kolega vergla, el ima na kablu od svječice iskru, moguće da je bobina prdnula na rosu...
ako ima iskru onda bi moglo biti nešto sa gorivom problem, na ubrizgavanju, možda čok, možda pumpa u rezervuaru,ako je ima tamo taj model, možda rele neki ili koji senzor pa mu gorivo ne šalje, el ga uopšte imaš??:D:D
 

Dalibor

Dado Tornado
provjeri napon akumulatora dok vergla, znači na koliko mu padne napon dok vergla.

možeš provjeriti i ima li iskre na nekoj od svječica (pa obrati pažnju i na to kakve je boje elektroda svječice).

sumnjam da bi anlaser tako iznenada kihnio, ili da nebi dobivao goriva...
 

franjof

New member
Re: Problemi sa ključem ili kontakt bravom ili....

Bok Franjof, dobrodosao na forum. Molim te, predstavi se u rubrici za predstavljanje.

Cuj, '97. je vec bila godina prelaska na SII, znaci tvoj auto je sigurno 1. serija?

Ako da, dali imas tvornicki ugraden imobilizator?

Onu tipkovnicu za unosenje kod-a? Ili je bila, pa je skinuta?
Dali ti zmigavci ili farovi zmigaju?

Dalje, moze biti do pumpe/filtera goriva, duplog releja, ECU-a, losih kontakata i mase...
Pozdrav,nisam imal vremena za predstavljanje ali ću uskoro.Da prva serija je i nije imala ugrađen imobilizator nego samo alarm!Ja sam inače drugi vlasnik,a ovaj prvi mi je rekao da sve kaj je na autu je tvorničko!Stvarno neznam šta mu je!

provjeri napon akumulatora dok vergla, znači na koliko mu padne napon dok vergla.

možeš provjeriti i ima li iskre na nekoj od svječica (pa obrati pažnju i na to kakve je boje elektroda svječice).

sumnjam da bi anlaser tako iznenada kihnio, ili da nebi dobivao goriva...
Neznam,problem je u tome da se ne pali kontakt,ko da je blokada uključena
 

franjof

New member
Kako misliš "ne pali se kontakt", ako vergla i lampice svitle? :confused:
kontakt je uključen kad ti se upale sve žarulje i digne kazaljka od goriva i temperatu,meni se ništa od toga ne upali,znači kad okrenem ključ u prvi položaj pali se lampica za akumulator,kad ga okrenem u drugi položaj (kontakt) ne događa se ništa tj samo ta lampica i dalje svijetli i može verglati
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
znači kad okrenem ključ u prvi položaj pali se lampica za akumulator,kad ga okrenem u drugi položaj (kontakt) ne događa se ništa tj samo ta lampica i dalje svijetli i može verglati
Buni me da kazaljke na trzaju, :thinking: al iste simptome "bolesti" su kod mene bili dok je akumulator bil pri kraju.

naravno,sad bu došla vučna
Si član HAK-a?
 

Lakii

Well-known member
Ne ukljucuje ni tablu?
Ni pumpu goriva? Niti onaj mali ventilatoric za temperaturu kabine?
Onda bi stvarno mogao biti ulozak kontakt brave...
...ili njegovi konektori, kod volana i kod kutije sa osiguracima!
 
Na vrh