Kako ste zadovoljni sa C3??

marek45

New member
ma dobro,nije da nisam nikada vozio preko 3500 ,ali zaista rijetko se to dešava,naravno osim kad je neka uzbrdica pa se treba zaletiti i dodati jači gas ,e onda dođe i do 4000.
Ali ovako normalnom vožnjom po ravnome i isto tako kad pretičem mislim da nisam prešao 4000,nema potrebe.
ja sam svog c4 stisnuo na autoputu. Poslje naplatnih kad uzmeš karticu razvezi u trećoj do 5000 il više i drži ga tako. Onda šaltaš u četvrtu i razvezi kolko ide do crvenog, al ne na crvenom području. Nakon 5 minuta stavi u petu.
Al je živahan kad ide preko 4000 okretaja. :)

Paučina će ti se složit u auspuhu. :grin:

to je najbolje napravit kad friško promjeniš ulje. :)
 

1587 VTS

New member
Paučina će ti se složit u auspuhu
:D Ja mu to govorim otpocetka. Auto treba s vremena na vrijeme raspuhat, u suprotnom nije za cudit se zasto kasljuca, trza, tesko pali i sl :D Samo ga prije dobro zagrij i gaaaaass do 6500 ili do koliko vec ide :euforija: Pa neka jednom potrosi i 20L..

Ja to redovito odradim, posebno sad s HDi-jem, kad mi je usput i kad se dooobro zagrije nakon nekih 20 - 30 km voznje - na brzu cestu i gaaaaas. Ne spustam ga par kilometara ispod 4000 okr (crveno je od 4500 okr). Postupno smanjim tempo , parkiram ga u garazu, odradi na leru par minuta pa onda gasim. Nista mu ne moze biti, dapace, da ga stalno gusim po gradu ispod 2000 okr, FAP i ostale kerefeke bi se vec 5 puta zastopali. Ovako je uvijek u top formi, spreman na sve izazove i nije uguseni ljenjivac kao ni svaki moj auto do sad :palac-gore:
 

RI-C3

New member
Hvala na savjetima ,ali to od mene ovaj auto neće doživjeti.Uživam u laganoj vožnji i gotovo nikada ne prelazim 3000 .Vozim se stalno po gradu od nekih 1800-2500 uglavnom.
Jednostavno nemam potrebu da ga razvlačim jer zaista mislim da to nije auto za razvalit ga do crvenoga.
Da je to primjer nekakva alfina i neki GTI i tako slično e onda to je za razvaliti ,ali C3 nikako nije za to.

Neki kažu da će se auto ugušiti ,ali je nevidim da se on nešto guši,iako možda mi se čini da malo sporije ubrzava ,ali možda je to samo moj dojam.
Negdje sam i pročitao da noviji benzinci su otporni na gušenje ma kako ih penzijonerski vozio.
Auto pali iz prve bez ikakvih problema nego eto jedino to malo ovih dana kada je hladno jutro zeza sa nemirinim radom.Međutim taj nemiran rad se desio najviše kada ga nisam vozio 3 dana a vani je bilo iznimno hladno pa vjerujem da je to uzrok.
Sada nema problema sa ler gasom.(kada se svaki dan vozi)
 

KukySmooth

New member
Pozdrav ekipa :) ...već kad se priča o C3 moram se i ja javit sa svojom mrcinom :)...
Ovih dana jubilarno zaokružujem kilometražu na 250 tkm.... auto je star 5 godina....istina Bog da škripi ali ide :) hehe motor je 1,4i, potrošnja evo ovih dana u zimi porasla na 6,4 ali je vožnja izvan grada, 35 km idealne ravne ceste a onda 30 km bregova i bregova i samo bregova :) naravno u jednom smjeru....i tako svaki dan puta dva :) auto ide nema greške....
 

RI-C3

New member
Pozdrav ekipa :) ...već kad se priča o C3 moram se i ja javit sa svojom mrcinom :)...
Ovih dana jubilarno zaokružujem kilometražu na 250 tkm.... auto je star 5 godina....istina Bog da škripi ali ide :) hehe motor je 1,4i, potrošnja evo ovih dana u zimi porasla na 6,4 ali je vožnja izvan grada, 35 km idealne ravne ceste a onda 30 km bregova i bregova i samo bregova :) naravno u jednom smjeru....i tako svaki dan puta dva :) auto ide nema greške....
Pozdrav Kuky:)
Kažeš da ti auto ima 250 000 km i 5 godina,zaista impresivna kilometraža u 5 godina.
Koliko sam shvatio imaš motor kao ja (1.4,75ks ) ,kako si zadovoljan u tih 5 godina,jesi li imao kakvih kvarova???
 

KukySmooth

New member
jesu li bregovi oko novog marofa? :D
Nisi daleko : ) pusti to:) bitno da su bregovi a mali ide :) hahaha

Pozdrav Kuky:)
Kažeš da ti auto ima 250 000 km i 5 godina,zaista impresivna kilometraža u 5 godina.
Koliko sam shvatio imaš motor kao ja (1.4,75ks ) ,kako si zadovoljan u tih 5 godina,jesi li imao kakvih kvarova???
Ajde nije da ima 5 godina nego 5 i pol :) A kad putuješ na posao svaki dan 75 km u judnom sjeru nakupi se toga ko pljeve :)

Motor je isti kao i tvoj, a što se kvarova tiče dalo bi se nešto nabrojat...najviše me iznerviralo zaštopavanje injektora za ubruzgavanje goriva ali to se riješilo tankanjem samo na Omw ili Tifon i bez brige sam...termostat mi je dva puta riknuo, promijenio sam kuglu na lijevom kotaču...vodena pumpa mi riknula... ne mogu se više sjetit nečega bitnog.... u svakom slučaju auto je ok...koliko para toliko muzike....
 

RI-C3

New member
Kuky mislim da možeš biti sasvim zadovoljan jer ipak imaš veliku kilometražu a relativno malo kvarova.Pupa vode se ionako mijenja.
Ja imam tek 43 000 a već sam mijenjao termostat.
 

KukySmooth

New member
Kuky mislim da možeš biti sasvim zadovoljan jer ipak imaš veliku kilometražu a relativno malo kvarova.Pupa vode se ionako mijenja.
Ja imam tek 43 000 a već sam mijenjao termostat.
Ma super sam ja zadovoljan, samo mi je bed sad kad je vani - 15 a ja čekam termostat do ponedjeljka... :) hehehe
 

KukySmooth

New member
e jel ti se gasi auto dok je hladan? to je navodno mana na njima...
Nisam imao takvih problema....motor radi bez ikakvih problema i nuspojava....
ali možda i tome ide u prilog činjenica da je auto vožen izvan grada...možda je 10% od ukupne kilometraže napravljeno u gradu...
 

RI-C3

New member
Ja sam imao problema sa gašenjem kada sam ga kupio polovnog (već sam pisao o tome) ,ali vrlo brzo sam ga skužio tako da sada nema problema s time.
Dok je hladan treba samo sačekati 20,30 sekundi i sve ok.Ako se krene odmah ugasiti će se prilikom dodavanja gasa.
 
Na vrh