Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ajkamai

New member
Da, i mene muči zvuk motora na < -1C. Isto tako me muči zvuk rada u leru i kad stisnem kuplung, nije isti a trebao bi biti. Jedino da ga zatežem/otežem. Što se tiče ulja, a i servisa jbga nemam povjerenja. Ja sam mjenjao ulje i filter ( Ineo 5w-30 i purflux filter ) prije redovnog servisa i to kod frenda koji servisira francuze, 30000 km po servisnoj je previše. E sada, ima 23000 km i čuju se kočnice, neće izdržati redovni na 30000 km pa ću morat mjenjati pločice.
 

Konrad

New member
daj prvo pogledaj sto je s kocnicama...nemora znaciti da su istrosene...ako si ih vec potrosio onda sjedis na kocnici valjda...
 

ajkamai

New member
Inače sjedim na sicu, a noga mi je na kočnici :(. Na novom meganu sam mjenjao na 30tkm, na golf V na 40tkm ali ovo struganje, cviljenje na 23tkm je malo rano
 

knez-bj

New member
Pa jel vi mjenjate disk pločice kad su potrošene ili kad vam kažu u servisu da "trebate"? Ja sam na Elantri mjenjao prednje na 55 tkm a zadnje na 85 (dizel)
 

ledolomac

New member
Da, i mene muči zvuk motora na < -1C. Isto tako me muči zvuk rada u leru i kad stisnem kuplung, nije isti a trebao bi biti. Jedino da ga zatežem/otežem. Što se tiče ulja, a i servisa jbga nemam povjerenja. Ja sam mjenjao ulje i filter ( Ineo 5w-30 i purflux filter ) prije redovnog servisa i to kod frenda koji servisira francuze, 30000 km po servisnoj je previše. E sada, ima 23000 km i čuju se kočnice, neće izdržati redovni na 30000 km pa ću morat mjenjati pločice.
E pa sada mi ništa nije jasno. Prošli tjedan sam mjenjao zimske gume pa sam pogledao disk pločice. Izgledaju kao da su tek stavljene a prošao sam trinaest tisuća. Nešto s tvojim načinom vožnje ne štima.
 

dturcic

New member
Pitanje,
čemu služi tipkalo na ručici od žmigavaca/svijetla (lijevo od volana), isto takvo tipkalo na ručici za brisače (desno od volana) mijenja prikaz putnog računala.
Ovo na lijevoj stišćem a niš se ne dešava:p
:thinking:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
čemu služi tipkalo na ručici od žmigavaca/svijetla (lijevo od volana), isto takvo tipkalo na ručici za brisače (desno od volana) mijenja prikaz putnog računala.
Ovo na lijevoj stišćem a niš se ne dešava
Mene je ovo sitilo na jedan vic. :D

Bakica došla kod doktora s neugodnim problemom.
- Doktore, prdim non stop. Nije da mi smeta, jer nit se čuje, nit smrdi, ali bih voljela riješti se tog problema.
Evo, doktore, dok sam tu s vama u ordinaciji, ispustila sam najmanje dvadeset nečujnih i bezmirisnih.

Doktor joj prepiše neke pilule tri put na dan.

Za tjedan dana, bakica na kontroli:
-Doktore, problem je još gori!! Prdim i dalje nesmanjeno, i dalje su nečujni, ali sad smrde k'o đav'o!!!

Doktor odgovara:
- Odlično, sinuse smo pročistili, sad da vidimo... -Šta ćemo sa napraviti sluhom!?
 

Matija

New member
Mene recimo ne brinu pločice, nego me brinu diskovi. :whistling:

Šalim se, i ja sam primjetio da se troše dosta. E sad, prije nego netko kaže "Pazi na stil vožnje" isti stil sam primjenjivao i na Xantiji, pa nisu bili potrošeni ovako nakon iste kilometraže.

Objašnjenje? Dva su. Prvo, naravno i najvažnije, je da vozim jako puno po gradu i kočenja ima jako puno. No to je i sa Xantiom bilo/još uvijek je. Drugo, koje je jako povezano sa prvim i objašnjava zašto se više troše nego na Xantiji, C4 puno lošije koči motorom.

Ja sam sa Xantiom navikao jako kočiti motorom, pogotovo kad se približavam semaforu ili vidim da neki auto sporo vozi. No na C4 to baš ne daje puno efekta, čak ni prebacivanje u niže brzine. I dalje kočim motorom u svakoj prilici, no efekt nije isti, pa moram puno više tiskati kočnicu.

Èitao sam nedavno u Auto klubu da novi motori sa tim varijabilnim ventilima (svih proizvođača), prilikom kočenja motorom rade ispuhivanje (pročišćavanje svega) odnosno u nekim pozicijama klipa drže otvorene sve ventile. Samim time u takvim režimima imaju bitno manju kompresiju, da ne kažem nikakvu, a jaka kompresija je ključ kočenja motorom.
 

pocho

New member
Pitanje,
čemu služi tipkalo na ručici od žmigavaca/svijetla (lijevo od volana), isto takvo tipkalo na ručici za brisače (desno od volana) mijenja prikaz putnog računala.
Ovo na lijevoj stišćem a niš se ne dešava:p
:thinking:
prska tekućinu na zadnje staklo?
 

dturcic

New member
prska tekućinu na zadnje staklo?
Ne, zadnje staklo prska kad okreneš, na ručici brisača (desno od volana), do kraja gornji dio ručice - rad zadnjeg brisača + prskanje :)

Još uvijek tipkalo na lijevoj ručici ostaje misterija :grin:

Bit će da je to u funkciji za višu klasu opreme od Seduction...
 

Zdravac

New member
Sa tom tipkom u kombinaciji sa pritiskom papučice gasa "do daske" ubrizgavate NITRO u motor. A količinu regulirate kotačićem za glasnoću radija!

Ko ne vjeruje - nek isproba :grin: :D :cool:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Sa tom tipkom u kombinaciji sa pritiskom papučice gasa "do daske" ubrizgavate NITRO u motor. A količinu regulirate kotačićem za glasnoću radija!

Ko ne vjeruje - nek isproba :grin: :D :cool:
:aplauz::aplauz::stovanje::stovanje:ROFLROFL
 

macola

New member
Pitanje,
čemu služi tipkalo na ručici od žmigavaca/svijetla (lijevo od volana), isto takvo tipkalo na ručici za brisače (desno od volana) mijenja prikaz putnog računala.
Ovo na lijevoj stišćem a niš se ne dešava:p
:thinking:
kada ti ( ne do Bog) crkne kod ključ znat ćeš čemu služi , a do tada baš te briga ( ja sam imao priliku vidit nažalost , na renaultu)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh