Volvo S60 by Milosh

Milosh

Test
Pitanje za vas koji imate grijanje u sjedištima:

jel vam se grije samo donji (sjedeći) dio ili i naslon za leđa?

Ja sam skontao da mi se grije komplet sjedište, i naslon i potpore oko bubrega, što zapravo jako godi. :D

I još jednu stvar sam primjetio a nisam je pročitao u uputstvu. Kad upalim grijanje zadnje šajbe a napolju je niska temp., grijanje šajbe se ne gase automatski.
 

Ax boy

Well-known member
Wauuuu mister Milosh. Kadica za gepek izgleda ko puslica,prva liga. Lijep je Volvo,nema šta. Èestitam,odličan izbor i dobar ukus ;)
 

Milosh

Test
- Uradio mali servis na nepunih 119 hiljada. Ulje, filter ulja, filter vazduha, filter kabine, ukupno 140 KM

- Prešao 1400 km sa jednim rezervoarom

- Parking grijač koristim svako jutro. Gledam temp. antifriza na telefonu, bude oko 38-39°C. Ogromna je razlika u radu motora (zvuku) kad se upali tako predgrijan i kad se upali hladan na ovim minusima.

- Skontao sam još jednu stvar. Znam otprije da se ručna može povući bez pritiskanja kočnice, ali sad sam skontao da se može i otpustiti bez pritiska na kočnicu, ako je u brzini i stisnuto kvačilo (a motor radi). Takođe, ako je auto na ravnom i ne promjera se a ručna nije povučena, nema upozorenja kad se izađe iz auta (za razliku od C5). Ali ako ručna nije povučena a auto stoji na najmanjoj nizbrdici, prikaže upozorenje kad se otvore vrata.

Slijedi registracija..
 

Cutac

Prèkaroš
140 KM
Amater :D
Ja jučer uzeo za Pandu za redovni, 240 kuna ulje(Mobil 3000 X1), filtri(Champion) i kočiona ATE u Tokiću :D

Prešao 1400 km sa jednim rezervoarom
Ja evo na 138000 sa istim :zzz:

Jao što sam humorističan danas :)

Parking grijač koristim svako jutro. Gledam temp. antifriza na telefonu, bude oko 38-39°C. Ogromna je razlika u radu motora (zvuku) kad se upali tako predgrijan i kad se upali hladan na ovim minusima.
Stvarno ne bi bilo s gorega da si to ugradim :thinking:
 

Milosh

Test
jedino me odbija što grijač ne ide u antifriz, nego na karter
To si provjeravao baš za tvoj motor?

Možeš ti uzeti i za neki drugi motor, kod većine novijih grijač je u metalnom ili plastičnom kućištu sa dva priključka za crijeva, pa se crijevo antifriza presiječe i samo se ubaci taj grijač.

Ovako:

 

Cutac

Prèkaroš
Je, za oba motora ide s vanjske strane.

Ovo je dobra ideja!
Makar, trebalo bi onda naci neki nacin da se montira dodatna pumpa na struju da citav antifriz ugrije. Tu bi onda trebalo sloziti i ventil koji, kad se oduzme struja grijacu/pumpi, bypassa tu dodatnu pumpu.

Bas me zanima hocu li smisliti izvedivu soluciju.
 

Milosh

Test
Previše komplikuješ po mom mišljenju. Postoje kitovi za novije motore koji imaju i pumpu za antifriz, ali većina ih je bez pumpe.

I bez pumpe on ugrije dovoljan dio antifriza da motor lijepo upali. Uglavnom bude velika razlika kad motor upališ s tim i bez toga.
 

Cutac

Prèkaroš
I bez pumpe on ugrije dovoljan dio antifriza da motor lijepo upali. Uglavnom bude velika razlika kad motor upališ s tim i bez toga.
Koliko dugo to grije?
Šta ja znam, čini mi se kao da je tek sa pumpom "pravi posao".
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pravi posao je da ti ga batler iz ugrijane garaže sa kazaljkom na 90 isporuči pred ulazna vrata, al hebi ga :D
Svakako bi s pumpom bilo super, ali vjerujem sa i bez nje neku razliku napravi.
Meni se svidaju i oni grijači što se naljepe na vanjski dio kartera... Nema prčkanja po antifrizu (na što sam ionako alergičan), grije direktno ulje
 

Cutac

Prèkaroš
Ali i to je onak...
Jako puno energije će se potrošiti na zagrijavanje samog kartera, a ako je neki deblji čelik, na temperaturama ispod i oko nule, grijaču, površine mobitela, koji je na 30-40°C će trebati 15 sati da ugrije 5-7 litara ulja na svoju temperaturu.
Plus što će se to ulje za čas rashladiti kad prođe kroz izmjenivač topline kroz koji prolazi antifriz na ambijentalnoj temperaturi.

A i ovo što grije antifriz, nema šanse da se sav antifriz u motoru ugrije na 40°C. Voda koja ne cirkulira nije baš najbolji vodič topline.

Jako bih rado imao nešto što će mi, na pritisak tipke, početi grijati antifriz i ulje, no nisam siguran da je jedan mali grijač to.
 

dinko1981

Well-known member
Ako grijac grije direktno antifriz u bloku onda za pumpu i nema neke potrebe isto kao sto vodena pumpa kod novijih auta radi samo po potrebi.
 
Na vrh