Pušta brtva glave

zuti

New member
pozdrav

novi sam na forumu i nadam se da mi nećete zamjeriti što se još nisam predstavio u garaži :whistling:

imam saxo 1.1 furio klima iz 2001. godine s 89.000 kilometara.
Prvi sam vlasnik i auto je uredno održavan te je u jako dobrom stanju.

Prije 6 mjeseci je brtva glave počela vlažiti na uglu kod remena ( navodno tipična slaba točka brtve glave) te se nešto malo emulzije stvara u ekspanzionoj posudi.

Auto se ne pregrijava i pali i vozi bez ikakvih problema.

Pošto je vrijeme zamjene zubčastog remena i pumpe vode neznam dali da
sredim i glavu ( brtva i ventili) ili da ne diram ništa dok ne moram.:confused:
 

deda

New member
Re: brtva glave

Pa ako stvara emulziju u posudi,onda pušta brtva.Ja bi samo dao počistit glavu na strojnoj obradi i nova brtva i niš drugo ne dirati,malo je to km da bi trebalo čačkati ventile i siceve.
 

zuti

New member
Re: brtva glave

saxa imam 10 godina i ako poživi vozit ću ga još 10.
Moja dilema i je u tome što auto ima premalo kilometara za neke veće zahvate, a opet ako već glava ide van, možda bolje sve riješit odjednom pa sam ( nadam se) miran 100 000 km nego za 20 000 km vadit glavu jer ventile treba radit ( navodno izdrže 120 000)

a s druge strane ako se ne napravi kako spada mogu imat auto u gorem stanju nego sad:hm:
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: brtva glave

na mom već više od 5,6 godina pušta brtva glave, znači nekih 60 000km... i stalno se vozim tako...
to što ima malo emulzije u posudi antifriza ne mora značiti ništa alarmantno...
na idućoj zamjeni ulja ulij neko 15w40 ili 15w50 ako si na moru, i možeš se tako voziti još dosta dugo, povremeno prekontroliraj razinu ulja.
 

sax

New member
Re: brtva glave

moj savjet je kad vec skidas glavu,moras je dat malo pobrusit radi brtve da skines i pocistis ventile i promijenis gumice ventila,1 gumica ti dode nekih 5kn s tim da obavezno uzmes zelene gumice jer nejduze traju
ja sam to nedavno radio,usput sam i pobrusio ventile
 

deda

New member
Re: brtva glave

Ne diraj niš osim brtve i to niš ne košta,stavi novi remen i španere .Ti motori idu uz krvavo klanje preko 300 000km a da ne troši ulje i ne dimi i da ima kompresiju ko nov.Od kuda ti podatak da ventili rikavaju na 120 000 km.I ovo je ćudno da mu je uopće otišla brtva glave,da nije bio pregrijan?
 

zuti

New member
Re: brtva glave

da bio je pregrijan.
Relej 1. brzine ventilatora motora je pregorio te su ventilatori palili samo 2. brzinu ( kad je temperatura već kritična). upali se lampica temperature na par sekundi i onda ugasi. To je popravljeno isti dan, ali od tada slini brtva.
 

Zmix

New member
Kod mene je isti slučaj u pitanju, malo ulja na dihtungu glave.
Teram tako već godinu i po dana. Ništa ne diram dok ne počne da se "potpisuje" na beton.

Samo ti to teraj. :)
 

zuti

New member
hvala svima na odgovorima

po iskustvima ljudi s foruma vidim da je ovo izdržljiva mašina i da je šteta otvarat motor na ovako malo kilometara.
držat ću se one "ne popravljaj ono šta radi":cool:

pazit ću na nivo ulja i vode i po potrebi ću da dejstvujem:grin:
 

Olaf

New member
Moj savjet bi bio kad mijenjas zupcasti da zamjenis i brtvu jer drugo nista netreba a na tom motoru je glava za sat, sat i pol skinuta
 

Olaf

New member
Nadrapao je ko zuti ;)
Pomijesalo mu je vodu i ulje, nekuzim zastosi nebi to odmah sredio, nije to neznam kako komplicirano na tom motoru
 

fullcool

New member
gumice i šlajfanje ventila ne košta puno u odnosu na sav posao, pa kad se već radi zašto ne i to napravit.
brušenje glave je kod nas 70 kn, ne treba to ni raditi ako je glava ravna, ali lakše je majstoru odnijet na brušenje nego da sam skida ostatke stare brtve.
 

sax

New member
gumice i šlajfanje ventila ne košta puno u odnosu na sav posao, pa kad se već radi zašto ne i to napravit.
brušenje glave je kod nas 70 kn, ne treba to ni raditi ako je glava ravna, ali lakše je majstoru odnijet na brušenje nego da sam skida ostatke stare brtve.
slazem se ,kad se glava skida najmanji problem je promijenit gumice ventila,a to tako malo košta
 

maxx

Member
Moj saxo je '99g. i "već" mu je promjenjena brtva glave na 200 iljada km:D
Kad sam došo kod majstora,pogledo je i reko da je šteta otvarat motor za to malo ulja što se pojavilo na površini u eks.posudi,al na moje inzistiranje ipak je napravljen servis i brtva je izmjenjena:grin:
Inače,to ulje nije naglo izbilo na toj kilometraži već sam se ja tak vozio dok nije došlo vrijeme da se promjeni zupčasti(po drugi put)pa reko nek majstor odmah i to sredi:D
Sve skupa me izišlo negdje oko 2 iljade kunića,a jedina mana je ta što mi je počeo trošit ulje(dotad ni kapi) i to nekih litru na 2000km,sad nakon prijeđenih 30tkm se i to smanjilo.I još jedna stvar,vidim da mi je kiler na izmaku(veli majstor"strunuo je":D)pa je to sljedeća stavka na popisu.
 
Na vrh