Ja bi ga usuo, al prelistaj temu: najbolje ulje za citroen je... Imas tamo sve od a do z! Pa tamo priupitaj, ima par kolega koji zbilja znaju o uljima sve, al doslovno
Pozdrav ljudi vidim da se kucka o servisima oa ajd i ja da pidelim iskustvo sa vama.Inace vozim c4 ll 2012 godiste 1.6 hdi 68 kw ulje menjam na 15000 km ali to je uglavnom gradska voznja posto taxiram.Sto se tice velikog servisa radio sam ga na 180000 km i posle toga na 300000 preventivno i ispostavilo se da se zupcasti malo pohabao odnosno da se ,,stegao"simptomi su bili da se cuo da skripi pri prvom paljenju ujutru tj kad je hladan auto i to se cuje dok se kais ne ugreje i ne rastegne.Vozio sam tako jedno 6 meseci sigurno posto nisam znao sta je u pitanju a i zanemarivao sam posto je prestajalo lad se auto ugreje a do sada nikad nisam vozio aute koji imaju kais vec samo sa motore koji poseduju lanac.Inace na prvoj zameni je stavljen original kais u ovlestenom servisu u Bg gde i odrzavam auto ali nikad zamenski deo ne moze biti kao onaj koji je fabtika ugradila pa makar ga zvali i originalni ili ti prva ugradnja.
Pozdrav svima,
Nije pitanje baš za servisne intervale ali možda se radi i o tome.
Radi se o c4 2012g 1,6 e-hdi osijeti mi se miris dizela u kabini radila klima ili ne manje kad je auto u vožnji nego kad stoji. Servise radim svakih 10 000 km u neostaru i svi filteri se mijenjaju na servisu i još šta sam primjetio na auspuhu ni trunke čađe nema šta mi je čudno.
Šta to može bit pomagajte.
Hvala
I ja to primjetim na istom autu kod sebe ali ne uvijek vec samo ponekad. Recimo u 2-3 mjeseca samo par puta sam primjetio. Nisam primjetio neku razliku ako je upaljena / ugasena klima ili ventilacija. Zanimljivo sto se osjeti samo prvo paljenje auta u danu, kasnija paljenja ne osjetim nista. Bas sam i ja mislio pisati ali kao smirilo se u zadnje vrijeme.
Obicno je znak da dizne pustaju kad se to osjeti cesto i puno na svakom paljenju, ali mislim da to ovdje nije slucaj, pogotovo jer nesto nisam primjetio da igdje balavi
Meni se svaki dan osijeti smrad u vožnji manje kad se auto vozi a kad stoji malo više. Nisam primjetio da je izgubio na snazi ili nešto čak sam pomislio možda da nisu mjenjali filtere u servisu pa da se zato osijeti. Ili pošto vozim 95% gradske vožnje možda ga jednostavno treba raspuhat kvalitetno
Vrlo lako moguće da ti je podloška jedne dizne (ili više njih) propišala.
Ništa čudno na 1.6 HDi motorima, to se manje više redovno dešava. Bakarne podloške dizni izgore i onda kompresija izbija dizel i dim i čađ pored dizne na glavu motora. Onda to isparava i smrdi a ventilacija to uvuče u kabinu, naročito kad auto stoji ili pri malim brzinama.
Pogledaj da li ima tragova goriva u podnožjima dizni, da li je vlažno.
ja sam sad na 113.000 km pa me zanima kad da odradim. ako se ne varam, onaj prvi inerval je na 120.000 km za otežane uvjete, za normalne uvjete je na 180.000 km ili 10 godina?
c5 kupio s 94.000, veliki servis odradio na 157.000 autu bilo 7ipo godina.
GC4P kupio sa 159.000, odradit ću za par tisuća mali, a onda vjerojatno nakon 15.000 će ići i veliki i mali, to će biti na nekih 180.000, koliko je i tvornička preporuka.
Promijeni sada. Svakako ces mijenjati, a ako planiras rijesiti auto u narednih 6 godina(koliko je star?), svejedno je kada dajes 1500 kuna jer ces ih dati samo jednom.
pa i o tome sam razmisljao, kad je bal nek je maskembal, to bi mu doslo na nekih 165.000 i malo više od 3 ipo godine starosti. samo nije bas 1500, prije 3000