C5 vs 607 vs Laguna

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
koja je razlika izmedju 2.1 i 2.2?znam da je 1 i 2.1 jer ovaj 2.1 ima led-ove u farovima...
A praktički ništa, drugačija maska i oznake na autu, nova smeđa boja, nove 17 felge, eMyWay navigacija sa iPod/USB/BT, rikverc kamera...
 

koledinns

New member
Dodao bih moje iskustvo o laguni 1.9dci, 120ks, koja je bila u mom vlasnistvu skoro 3 godine....auto za mlade, vise naklonjen onima koji vole da stisnu gas, ne traze od auta prvise udobnosti (udoban je to auto da me ne shvatite pogresno), i o citroenu C5, 1.6hdi koji je od pre 3 godine u mom vlasnistvu i za koji imam samo reci hvale. Sednem u auto odem na more u Grcku i komotno mogu bez odmora da se vratim nazad...ipak klasa ako ne i dve iznad renoa...
Ovo kazem jer je u posedu mog oca novi C5 2.0 hdi 140ks, a prosla su jos dve prve verzije, 2.0hdi i 2.2hdi
Svi su detaljno testirani i vozeni na svakakve nacine...
 

zivisic

New member
Zaboravio sam vas obavjestit da sam kupio c42, 2005 2.0 hdi, nije bio ni skup i u dobrom je stanju.
Ima nekih stvari za rijesit ali dobro je.
Ne mogu sa vozacke strane spustat i dizat desnu stranu prozora
Moram jednu poluosovinu promjenit
i to je to...
neki dan mi se ugasen sam dize...to me malo iznenadilo, ali nisam stigao nista pogledat.
Inace potrosnja, udobnost cista 5ica!
 

zivisic

New member
ocu sigurno jer ce bit i upita...ali u Londonu sam pa kad dojdem kuci.
Generalno mislim da je to dobar auto (c52:grin:), dosta sam i proucavao, pitao i sve je ukazivalo na to ali ne mozes ti nikad otklonit sasvim emociju kod ljudi...

moj ima 280 000km, vidi se na njemu da ima 150 000, ali jos 100-120 sakrije bez problema, cak i vise.
Nije udaran, na to sam bas pazio, nije nista cackano.
ali ima nekoliko stvari za mjenjenje
 

Automatic

Well-known member
Evo imao sva tri od toga laguna i citro v6.Pocnimo usporedbu sva tri bila automatic ali laguna ima aisin aw50-55sn 5 brzina dok pug i citro zf4hp20 4brzine.Citroen je daleko sporiji od lagune zbog duzine brzina i kao hidraulicar specifican u odnosu na aute s federima.Citro ima stvarno ugodnu voznju dok je laguna tvrđa ali ljepse od u zavoj.Oba vozio 235 i citro ljepse ide te nema problem selena mosta zbog kojeg se laguna hoce zanasati.Sto se tice djecjih bolesti zarulja tu su si sve zasvijetli ak nes nevalja depolution je stara stvar na objema.Laguna ima problem s klapnama grijanja dok mi citro i pug nisu imali.Na laguni redovno odlaze pr.poduzaci tj sajlice.Balast mi crko i na laguni i na citru ali zarulje cesce odlaze na laguni.Motoe lakse izvadit van iz citra negi iz lagune i mjenjac je kompliciraniji i hoce jako trkat kod lagune Trebalo mi 3 mj od raskapanja da skuzim u cem je stvar.Uglavnom u laguni sam se razocarao po tim djecjim bolestima i mjenjacu ali za natjeravanje bolja i dijelovi ko u citra ne preskupi.Bolest zadnjeg brisaca i preklopnnog stakla u oba za:cenzura::cenzura::cenzura:ava.
E sad pug mi linijski bio je..n i za 2.2 hdi iso ko metak dok iso .Problem turba koji malo radio malo ne i depolution bili svako malo.Displey se pogubili pikseli ali unutrasnjost ii udobnost svemir nakon 1200km u komadu izasao ko nov iz auta.Medutim redovno lomi uske nosaca konverteta i redovno ide u safe mode ali dok ode ide fino i mjenjac ljepse reagira na 2.2 nego u citru 3.0 s tim da citro ima vise dodatnih opcija mjenjaca spera i sport ,sport ima i pug dok laguna biljezi rezim voznje i tak mjenja.Da skratim od svih s citrom najmanje mehanickih problema pa ga kupio natrag onog svog ali sad s plinom jr lik ugradio plin.Za 165kn 400km.Eto nakon citanja vi si protumacite koji je kakav.Na benzin cizro trosio oko 10 laguna na tempomatu do 110km oko7 a kombinirano 12-15 a pug oko 9litara nafte.
 

cepet

Member
607 je ipak viša srednja klasa, znači cijeli razred više. Ono što mene zanima je kako se pokazao taj Peugeotov adaptivni ovjes koji se stavljao još od 605 ice čini mi se, mislim da se zove AMVAR u 607 i Citroenu c6, je li itko vozio takav 607 ili neki drugi Peugeot sa AMVAROM?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
C6 ti je čista hidraulika, AMVAR su električno kontrolirani amortizeri... to mnogi imaju, VAG to naziva DCC, talijani Skyhook. E sad, koliko je to dobro, neznam :D
 

cepet

Member
Koliko ja znam C6 sa v6 motorima imaju Hydractive 3+ sa AMVAROM znači nije isti sistem kao sa 2.2 hdi motorom. Nekih 16 ili 19 stupnjeva tvrdoće sa amvarom ili tako nešto. Bez AMVARA ima comfort i sport, kao i C5 x7.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bome... nisam znao za te kombinacije. Pitanje je dal postoji koji ispravni AMVAR ovjes više na cesti, tražim zamjensko nešto ali nema. Zanimljivi su ti ovjesi, ali mislim da su rizični
 

cepet

Member
Mislim da to teško može biti istina budući da ti sistemi nemaju korekciju visine, hidraulika se može usporediti samo sa zračnim i drugim hidrauličkim ovjesima, VW DCC bi trebao biti kao i Peugeotov AMVAR, znači adaptivni amortizeri, sa kontrolom odnosno prigušivanjem protoka ili pak magnetskom kontrololom viskoznosti ulja (mislim da to ima Audi).
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne vjerujem niti najmanje :D
Kao niti biločemu drugome u vezi VWa. Ti koliko god hebu ljude u dupe, fanovi samo kažu daj još :)
 
Na vrh