He he, čekaj da tvoji klinci zarade sami neke "ozbiljnije novce", pa ćeš vidjeti što je "racionalno".
Neće to ići tako brzo, bar ne za sad ...
Ja mogu reći na vlastitom primjeru, kao netko sa dvadeset i kusur (konkretno, 26) i kao netko sa vlastitim novcima (kredit, kao i svaki drugi pošteni hrvat), kad sam se odlučio na C5 (ovo što sad vozim) prije 3 godine ... računao sam da ću svoj novi/drugi auto platiti oko 15.000 €, relativno nebitno što ... gledam novo kod nas: dobijem C4 sa jedva osnovnim paketom opreme, 1.4 motorić (cutac će me ubiti, ali je tak ...

) ... s obzirom da se tata uvijek jako trudio imati najudobnije aute (ne najskuplje), znam što znači veliki auto ... nakon iskustva sa 2 C5, oba hidro-ovjes, razmišljao sam uzeti 2. gen model, ali ništa pametno kod nas ... X7 modeli su bili relativno novi, odnosno nisu se prodavali kao rabljeni u velikim količinama, a ovo što se prodavalo je bilo bljuzga (kombinacija opreme, cijene i izvoženosti) ... našao sam auto u SLO, koji sam bruto sa registracijom platio 15.500 € ... kod nas se tada nije moglo naći išta slično (navigacija, automatik i 2.0 HDI Euro 5, bilo je Euro 4) ... kada su se rabljeni takvi počeli prodavati kroz pola godine do godinu kod nas, cijena im je bila oko 17-18 tisuća ... znači da sam napravio dobar posao ... državi sam platio oko 18 tisuća na porez prilikom uvoza (ona kalkulacija po tablicama) ... sada nakon 1.1. da idem uvoziti identičan auto (3 godine star, ista km), državi bi na ime tog poreza platio otprilike 25.000 kn ... ok, i dalje bi se možda isplatilo u odnosu na ono što se kod nas prodaje, ali to je 1000 € više za doslovce ništa, jer se zakonodavcu tako zaprdnulo ... a to je nekakva 1/4 vrijednosti vozila, samo na porez, postoje i druga davanja pri uvozu ...